Dopamientje schreef:Je kan ze gerust een week buiten de koelkast bewaren.
TRAVOLTA schreef:n dag later zul je al schimmel beginnen te zien.
PoisonDrink schreef:Ik heb me altijd afgevraagd waarom je paddo's die al een tijd in de koelkast liggen niet meer kan drogen.. En waarom dit blijkbaar wél gaat met truffels.TRAVOLTA schreef:n dag later zul je al schimmel beginnen te zien.
Als je ze pas koopt zie je al een schimmel.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
lolnoob schreef:Verder is drogen dan wel een goede optie. Denk er wel aan dat die krengen zo hard als steen worden zodra je ze hebt gedroogd dus maak er eerst hele kleine stukjes van zodat je ze niet heel veel meer hoeft te kauwen.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
lolnoob schreef:Ja ik heb ze zelf al een keer gedroogd en het gaat prima. Alleen worden ze wel echt knetterhard.
FRESH schreef:Ja, dus gewoon 2 tot 3 uurtjes weken in alcohol en dan zijn ze gewoon te eten hoor
lolnoob schreef:Ja ik zou dan eerder een sapje aanraden, voor de eerste keer.
lolnoob schreef:Tsja als je toch die hele zooi opeet dan maakt het allemaal niets uit lijkt me.
PoisonDrink schreef:Was ook maar een grapje.
Vreemd dat ze zo snel slecht worden! Ik heb ooit eens truffels gekocht, maar die zaten in zo'n gripzakje. Daar hebben ze toch ook enkele dagen in gezeten vooraleer ik ze nuttigde. Niks mis mee toen, maar ik geloof best dat zoiets snel beschimmelt. Is het dan geen goed idee om de truffels al wat in kleinere stukken te snijden vooraleer te drogen? Dan zijn ze ook sneller droog, met minder kans op besmetting zou ik denken?
peprick schreef:misschien een ideetje voor alle smartshops:
de truffels die ik koop zitten tegenwoordig, vacuum verpakt in een doosje, door dat vacuum kun je makkelijk buiten de koelkast bewaren.
PoisonDrink schreef:peprick schreef:misschien een ideetje voor alle smartshops:
de truffels die ik koop zitten tegenwoordig, vacuum verpakt in een doosje, door dat vacuum kun je makkelijk buiten de koelkast bewaren.
Hoe worden truffels eigenlijk verkocht? Ik lees precies veel dat mensen ze gewoon per 'portie' kopen? Toen ik eens ooit truffels kocht kon ik gewoon het aantal gram kiezen. Dat is dan wel moeilijk om allemaal vacuum te verpakken.. Of bestaan daar zo'n makkelijke machientjes voor die het snel kunnen verpakken?
PoisonDrink schreef:Ik vind het best dom dat ze zo'n namen verzinnen om de truffels wat 'specialer' te doen klinken. Dat maakt het zo ingewikkeld soms.
Wel goed dat ze vacuum verpakt worden. Dan blijven ze inderdaad wel langer goed.
TRAVOLTA schreef:het is namelijk erg makkelijk om te zeggen dat "mothers finest" t sterkste zijn, en dolphins delight een starterstruffel. maar in hoeverre is dit betrouwbaar? de potentere soorten worden wel weer voor bijna het dubbele verkocht?
muz1k schreef:Volgens mij zit er wel verschil in. Ik heb niet bijzonder veel ervaring maar ik ben wel een keer echt hard ,in de zin van lichamelijk helemaal door de war en mentaal ook, gegaan. Maar heb met andere truffels veel helderder gevoel en veel intensievere visuals gehad.
Maar het kan uiteindelijk ook allemaal puur aan de set en setting liggen al is het wel vaag dat je bij de ene dan wel flink visuals hebt en de ander niet (waar ik veel harder ging)
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten