Hallo.
Ik en en me beste kameraad gaan Binnekort voor de eerste keer truffels gebruiken we hebben al een ervaren tripsitter wat is een goede dosis voor een first timer en welke soort?
muz1k schreef:Ik zou de zwakste nemen maar dan wel een vol bakje (inderdaad wat moet je anders met de rest) óf de helft van de sterkste (dan zou je nog een keer kunnen)
triptune schreef:Mijn eerste keer was tien gram dragons dynamite en ik zat over het gras te kruipen en iets te mekkeren over de avatar en een draak.
Hangt er maar vanaf hoe goed je ertegen kunt denk ik. Ik zou dus ook bij tien beginnen als ik jou was.
PoisonDrink schreef:triptune schreef:Mijn eerste keer was tien gram dragons dynamite en ik zat over het gras te kruipen en iets te mekkeren over de avatar en een draak.
Hangt er maar vanaf hoe goed je ertegen kunt denk ik. Ik zou dus ook bij tien beginnen als ik jou was.
Jij bent nu ook wel een tenger meisje! Niet slecht bedoeld hoor, maar dat heeft er ook wat mee te maken. Gewicht en misschien ook geslacht en dergelijke..
triptune schreef:Mij hoor je iig niet klagen, ik kom er steeds goedkoper van af.
kotaku schreef:Mocht het na 1,5 uur ofzo nog tegenvallen kan je altijd de rest erbij nemen
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten