Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer zelf paddo's of truffels kweken

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Eerste keer zelf paddo's of truffels kweken

Berichtdoor Jet94 » vr dec 20, 2019 4:03 pm

Goedemiddag,

Ik zou graag voor de eerste keer zelf paddo’s of truffels willen kweken.

Welke van de twee raden jullie aan om te kiezen voor de eerste keer, qua gebruiksvriendelijkheid en moeilijkheidsgraad. En hebben jullie nog aanbevelingen voor kweeksets?

Ik zou graag een hoeveelheid willen kweken die minimaal genoeg is voor twee personen voor een goede trip. Ik heb op internet gezocht maar kan niet echt een eenduidig antwoord hierop vinden. Alhoewel het voor mij nu leek alsof paddo’s vrij lastig(er) te kweken zijn. Ik hooor graag jullie ervaringen en tips! :grin:
Jet94
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: zo jul 29, 2018 1:54 am

Re: Eerste keer zelf paddo's of truffels kweken

Berichtdoor Jmths » ma nov 30, 2020 1:42 pm

Jcutter schreef:Ik kweek paddo tussen mijn benen

Interessant.. interessant... #LangeFransIsAmongUs

Gwoon de plastic paddozak in de hoek van de kamer zetten. Groetjes Henk
Jet94 schreef:Welke van de twee raden jullie aan om te kiezen voor de eerste keer, qua gebruiksvriendelijkheid en moeilijkheidsgraad. En hebben jullie nog aanbevelingen voor kweeksets?

Het maakt dacht ik niet zoveel uit of paddestoelen boven of onder de grond groeien.
Het zijn allebei het vruchtlichaam van schimmels.

Jet94 schreef:Ik zou graag een hoeveelheid willen kweken die minimaal genoeg is voor twee personen voor een goede trip. Ik heb op internet gezocht maar kan niet echt een eenduidig antwoord hierop vinden. Alhoewel het voor mij nu leek alsof paddo’s vrij lastig(er) te kweken zijn. Ik hooor graag jullie ervaringen en tips! :grin:

2-10 gram gedroogd afhankelijk van hoe goed je paddos het doen? Ik heb het persoonlijk nooit geprobeerd, zelf zou ik lui 4-HO-MET bestellen. Misschien dat iemand anders hier wel ervaring mee heeft.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner