Gegroet allen,
wat mij opvalt bij mijn eigen trips is dat zo'n anderhalf a twee uur na de trip mijn energie heel erg daalt. wanneer de trip begint overdondert het me altijd nog een beetje en het eerste uur is dan vaak rondlopen en steeds 'HE... WOW WTF hahahahaha woooow cool' roepen met vrienden. In deze periode ben ik altijd all over the place en mijn tripgenoten geven ook altijd aan dat ik hierin barst van de energie, wat ze vaak wel grappig vinden omdat ik net een klein kind ben. maar na deze piek kakt alles ineens in en ben ik vaak niet meer in de stemming om dingen te doen. ik heb dan een plekje gevonden en vind het allemaal wel best zo, zolang ik maar lekker kan liggen en kan genieten van de muziek. op zich geen probleem maar ik vind mezelf dan altijd vervelend worden voor mezelf....
klinkt misschien wat raar maar ik bedoel ermee dat ik dan eigenlijk nog veel meer wil zien en het eigenlijk al jammer vind dat het gevoel minder wordt.
zijn er tips en tricks van jullie kant om deze tweede fase in de trip toch interessanter te maken voor me? want tot nu toe komt het steeds niet verder dan of heel lang naar een visual op de muur of dergelijke kijken, of een hele tijd doelloos tv te kijken of filmpjes op internet.
misschien moet ik na de piek nog een beetje eten om de piek een beetje te herbeleven en het wat langer te laten duren? want voor mijn gevoel is het elke keer zo snel voorbij.