Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Energie behouden

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Energie behouden

Berichtdoor DutchCookie » wo jun 06, 2012 12:19 pm

Gegroet allen,

wat mij opvalt bij mijn eigen trips is dat zo'n anderhalf a twee uur na de trip mijn energie heel erg daalt. wanneer de trip begint overdondert het me altijd nog een beetje en het eerste uur is dan vaak rondlopen en steeds 'HE... WOW WTF hahahahaha woooow cool' roepen met vrienden. In deze periode ben ik altijd all over the place en mijn tripgenoten geven ook altijd aan dat ik hierin barst van de energie, wat ze vaak wel grappig vinden omdat ik net een klein kind ben. maar na deze piek kakt alles ineens in en ben ik vaak niet meer in de stemming om dingen te doen. ik heb dan een plekje gevonden en vind het allemaal wel best zo, zolang ik maar lekker kan liggen en kan genieten van de muziek. op zich geen probleem maar ik vind mezelf dan altijd vervelend worden voor mezelf....

klinkt misschien wat raar maar ik bedoel ermee dat ik dan eigenlijk nog veel meer wil zien en het eigenlijk al jammer vind dat het gevoel minder wordt.

zijn er tips en tricks van jullie kant om deze tweede fase in de trip toch interessanter te maken voor me? want tot nu toe komt het steeds niet verder dan of heel lang naar een visual op de muur of dergelijke kijken, of een hele tijd doelloos tv te kijken of filmpjes op internet.

misschien moet ik na de piek nog een beetje eten om de piek een beetje te herbeleven en het wat langer te laten duren? want voor mijn gevoel is het elke keer zo snel voorbij.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: Energie behouden

Berichtdoor Dreuge » wo jun 06, 2012 2:06 pm

meer drugs :rock:
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Energie behouden

Berichtdoor Maddog » wo jun 06, 2012 2:33 pm

Ik denk dat je toe bent aan een hogere dosis.
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Energie behouden

Berichtdoor DutchCookie » wo jun 06, 2012 5:36 pm

tot nu toe altijd 1 portie gedaan van de smartshop dus 15 gram

zou ik 20 a 25 moeten proberen?
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: Energie behouden

Berichtdoor Einstein » wo jun 06, 2012 5:46 pm

Dan word je alleen maar minder waard, lijkt me. Misschien kan je iets energiekers proberen als 2C-B (hoewel sommigen daar ook behoorlijk relaxed van worden) of LSD?
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Energie behouden

Berichtdoor DutchCookie » wo jun 06, 2012 5:49 pm

Ik ga de komende zomer voor de eerste keer lsd doen maar ik wil daarvoor eigenlijk nog even een flink goede truffeltrip hebben

ik zie op http://www.magic-truffels.nl trouwens wel bij de duurste soort staan dat hij heel sterk is en er staan 2 reacties onder van 'ervaren psychonauten' dat hij inderdaad erg sterk is.... bullshit om meer geld te vangen of zal ik hem toch eens proberen?

edit: het betreft dan de Psilocybe Hollandia maar volgens mij is het een broodje aap en is het een normale truffel
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: Energie behouden

Berichtdoor Einstein » wo jun 06, 2012 6:00 pm

Aan de Hollandia wordt in ieder geval een hoop promotie opgehangen, weet niet of ze aan die reacties gesleuteld hebben of niet, maar ik zou wel iets wantrouwiger zijn dan normaal. Aan de andere kant, als hij echt zo sterk is is het wel de moeite waard er voorzichtig mee te zijn :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Energie behouden

Berichtdoor DutchCookie » wo jun 06, 2012 7:30 pm

Einstein schreef:als hij echt zo sterk is is het wel de moeite waard er voorzichtig mee te zijn :#:


of juist niet :kleuter:
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: Energie behouden

Berichtdoor Stefaan » do jun 07, 2012 1:15 am

Ik heb zelf de hollandia geprobeerd. Website zelf is op zich betrouwbaar, hollandia vond ik niet duidelijk anders dan andere truffels.. Sfeer en setting zullen meer verschil uitmaken dan verschil in truffelsoort heb ik het idee.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Energie behouden

Berichtdoor DutchCookie » do jun 07, 2012 8:18 pm

zoals te verwachten dus... mooizo

zou het misschien leuk zijn om na de piek een lijntje meph of pep te doen? klein beetje voor wat extra energie en om de space wat extra te maken ofzo
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: Energie behouden

Berichtdoor Dreuge » vr jun 08, 2012 11:20 am

DutchCookie schreef:zoals te verwachten dus... mooizo

zou het misschien leuk zijn om na de piek een lijntje meph of pep te doen? klein beetje voor wat extra energie en om de space wat extra te maken ofzo


normaal gezien hou ik wel van het combineren van zo veel mogelijk verschillende soorten drugs, maar bij psychedelica (en vooral paddo's/truffels) heb ik hier geen goed gevoel bij. denk dat het je trip sterk negatief kan beïnvloeden. misschien slaat dit nergens op, het is misschien persoonlijk, maar ik vind blowen al vervelend/raar/kut tijdens het trippen
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Energie behouden

Berichtdoor DutchCookie » vr jun 08, 2012 1:22 pm

Dreuge schreef:
DutchCookie schreef:zoals te verwachten dus... mooizo

zou het misschien leuk zijn om na de piek een lijntje meph of pep te doen? klein beetje voor wat extra energie en om de space wat extra te maken ofzo


normaal gezien hou ik wel van het combineren van zo veel mogelijk verschillende soorten drugs, maar bij psychedelica (en vooral paddo's/truffels) heb ik hier geen goed gevoel bij. denk dat het je trip sterk negatief kan beïnvloeden. misschien slaat dit nergens op, het is misschien persoonlijk, maar ik vind blowen al vervelend/raar/kut tijdens het trippen



sinds ik niet meer standaard blow vind ik het ook kut bij trippen maar de eerste keer vond ik het wel cool...

maar misschien heb je gelijk. Dat het het karakter van de trip (verbintenis met de natuur enzo) ondermijnt?
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: Energie behouden

Berichtdoor Einstein » za jun 09, 2012 12:44 pm

Als je er stimulanten of sedativa doorheen gaat mengen valt het hele idee van de psychedelische trip meestal al erg snel weg, geloof ik, al heb ik dat zelf nooit zo vaak gedaan.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Energie behouden

Berichtdoor Stefaan » za jun 09, 2012 7:50 pm

Einstein schreef:Als je er stimulanten of sedativa doorheen gaat mengen valt het hele idee van de psychedelische trip meestal al erg snel weg, geloof ik, al heb ik dat zelf nooit zo vaak gedaan.


Mdma + paddo's/truffels is wel een bekende combi. Is natuurlijk wat minder "puur energie" dan pep, maar zeer leuk om te proberen. Mdma + truffels... pfoe :p Echt een aanrader! Heel helder, maar toch diep trippend. Ik vind niet dat het je uit je trip haalt, maar het voegt wel een soort van extra dimensie toe. Meer alsof je thuis hoort in de tripwereld, of je de baas daar bent en niemand je wat kan maken 8-)
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Energie behouden

Berichtdoor Einstein » zo jun 10, 2012 2:55 am

MDMA, ja :hulde: Heel ander verhaal eigenlijk. Ketamine gaat bijvoorbeeld ook erg goed samen met sommige psychedelica, al wordt het met truffels snel te verwarrend (de combinatie met LSD is veel leuker).
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Energie behouden

Berichtdoor Dennenboom » di jul 10, 2012 3:13 pm

Ik zou ook denken dat het aan de truffels ligt. Wordt iedereen daar niet wat lui van? Meestal zie ik chronisch mooie visuals, ben ik wat verward, voelt mijn lichaam vrij vloeibaar aan en die dingen samen ondermijnen mijn nood om te bewegen. :smokin: Met acid heb ik dat (tot op een bepaalde dosis) schijnbaar minder. Denk dat dat vooral komt doordat acid een meer 'gestructureerde' flow heeft.
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm


Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner