expansivism schreef:Ok da's mooi om te weten!
Maar dat we geen tripsitter hebben is niet een groot probleem?
Er is geen kans dat ik zomaar denk te kunnen vliegen?
Bedankt voor de hulp!
Cropp schreef:10-12 uur snachts of smorgens?
Cropp schreef:Ik vind trippen s`nachts leuker, maar truffels dan weer net niet, vind ik gewoon bij overdag passen, maar da`s een smaak dingetje.
expansivism schreef:De paddo's in kwestie moet ik nog halen bij de smartshop, maar heb ze gisteren mogen aanschouwen, Het hele gebeuren is zegmaar in een chocoladevormpje gebakken; "om de smaak te verbeteren" aldus de verkoopster.
FRESH schreef:Gewoon op een nuchtere maag kauwen die hap en even een kerel zijn Al is de smaak nog zo goor, goed fijn kauwen en je plukt er de vruchten van Maar er zijn tips tegen de vieze smaak (al vind ik het persoonlijk best meevallen), genoeg over te vinden en anders zijn er vast nog wel peeps dit dit even willen aanvullen voor je.
expansivism schreef:De smartshop bij ons in de stad: "Trekt zich geen beretering aan van die 2e kamer" dus daar hebben we wel geluk mee
Cropp schreef:Ik denk dat het truffels zullen worden, paddo`s verkopen ze niet meer, in smartshops tenminste.
Tripkonijn schreef:Cropp schreef:Ik vind trippen s`nachts leuker, maar truffels dan weer net niet, vind ik gewoon bij overdag passen, maar da`s een smaak dingetje.
Ja dat heeft zoiets donkers
expansivism schreef:En het zijn wel paddo's, volgens mij iets in de richting van mexicanen?
Tripkonijn schreef:Zo dat is fijn expansivism!
Je eerste keer is altijd moeilijk te beschrijven
expansivism schreef:Zo, dat zit erop!
We hebben dit weekend het weekend van ons leven gehad, zo zou ik het wel kunnen beschrijven.
Al heb ik bij sommige dingen geen goed plaatje meer, kan ik me het gevoel wel herinneren,
In een woord; VET. Ik kan het nog steeds niet allemaal bevatten.
Bedankt voor de adviezen nogmaals, het was geweldig!
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten