Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Geeft Kanna een hangover?

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Geeft Kanna een hangover?

Berichtdoor spikeycloud » za mei 11, 2019 1:50 pm

Hoi mensjes ben hier al een tijdje niet meer geweest. Ik ben al enige tijd met stimulanten gestopt wat natuurlijk een goed ding is en pak tegenwoordig soms kanna, met name op stap.

Ik weet niet of het door de Kanna komt, maar ik merk dat ik er de dagen erna toch wat depressiever voel. Nu had ik een beetje op internet gezocht en kon nergens echt reports of aanwijzingen vinden dat Kanna een kater oid geeft. Iemand hier een idee?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Geeft Kanna een hangover?

Berichtdoor PiraatPanda » zo mei 12, 2019 12:57 am

Natuurlijk kan dat. Probeer eens een week met en zonder, en hou een dagboek of notities bij. Ben benieuwd

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Geeft Kanna een hangover?

Berichtdoor spikeycloud » zo mei 12, 2019 11:18 pm

PiraatPanda schreef:Natuurlijk kan dat. Probeer eens een week met en zonder, en hou een dagboek of notities bij. Ben benieuwd


Dagboek had ik al haha, maar doe het wel iets langer want ik pakte het maar ogv om de week
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Geeft Kanna een hangover?

Berichtdoor Jmths » di mei 14, 2019 4:03 pm

Naar mijn ervaring is Kanna best wel sterk serogeen van aard, voelde mij echt zo'n MDMA wolkje onder de effecten van, was wel verrast van de effecten van Kanna in ieder geval. Het cliché willen knuffelen en iedereen aardig vinden e.d.

Het zou mij verbazen als Kanna geen serotonine dip geeft na herhaald gebruik.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Geeft Kanna een hangover?

Berichtdoor Gaia » wo mei 15, 2019 3:21 pm

zou heel goed kunnen. Het nadeel van Kanna is dat de roes zo snel is uitgewerkt. Het duurt maar een half uurtje. Dus ga je steeds opnieuw gebruiken.
Ik gebruik zelf liever kratom met een beetje cannabis. Dat heeft een beetje hetzelfde effect voor mij. Het duurt veel langer en je krijg er niet zo'n koppijn van als van een snuifje kanna.
Avatar gebruiker
Gaia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: ma nov 19, 2018 10:54 pm

Re: Geeft Kanna een hangover?

Berichtdoor spikeycloud » zo mei 19, 2019 9:53 pm

Jmths schreef:Naar mijn ervaring is Kanna best wel sterk serogeen van aard, voelde mij echt zo'n MDMA wolkje onder de effecten van, was wel verrast van de effecten van Kanna in ieder geval. Het cliché willen knuffelen en iedereen aardig vinden e.d.

Het zou mij verbazen als Kanna geen serotonine dip geeft na herhaald gebruik.


Kan niet echt zeggen dat ik dat gehad heb op kanna. Maar ik heb ook over het algemeen nogal een een wat afstandelijkheid toe naar andere mensen helaas (verleden). Dat is bij Kanna zeker niet even weg.

Overigens heb ik dat ook nooit echt gehad op 4-FA. Wel dat de percieved vijandigheid/afstand sterk verminderd is, zodat het makkelijker is om te connecten met mensen. Maar dat iedereen aardig is en knuffelen kan ik me niet echt iets bij voorstellen.

Gaia schreef:zou heel goed kunnen. Het nadeel van Kanna is dat de roes zo snel is uitgewerkt. Het duurt maar een half uurtje. Dus ga je steeds opnieuw gebruiken.
Ik gebruik zelf liever kratom met een beetje cannabis. Dat heeft een beetje hetzelfde effect voor mij. Het duurt veel langer en je krijg er niet zo'n koppijn van als van een snuifje kanna.


Hmm ik had het idee dat het bij mij veel langer werkte....uren zelfs...maar als je dit verteld kan dat miss ook placebo zijn.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Geeft Kanna een hangover?

Berichtdoor Jmths » zo mei 19, 2019 11:43 pm

spikeycloud schreef:Kan niet echt zeggen dat ik dat gehad heb op kanna. Maar ik heb ook over het algemeen nogal een een wat afstandelijkheid toe naar andere mensen helaas (verleden). Dat is bij Kanna zeker niet even weg.

Overigens heb ik dat ook nooit echt gehad op 4-FA. Wel dat de percieved vijandigheid/afstand sterk verminderd is, zodat het makkelijker is om te connecten met mensen. Maar dat iedereen aardig is en knuffelen kan ik me niet echt iets bij voorstellen.

Voor mij voelde de vrij typische serotonine effecten onder invloed van Kanna relatief sterker/meer aanwezig dan onder invloed van 4-FA.

Een aantrekkelijke dame en comfortabele setting kan helpen. Maar ik heb ook wel mensen ontmoet die ronduit slecht reageerde op MDMA wat naar mijn indruk toch meestal in ieder geval deels toch wel gerelateerd was aan hun verleden. Da ken kenne.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Geeft Kanna een hangover?

Berichtdoor spikeycloud » ma mei 20, 2019 11:09 am

Jmths schreef:
spikeycloud schreef:Kan niet echt zeggen dat ik dat gehad heb op kanna. Maar ik heb ook over het algemeen nogal een een wat afstandelijkheid toe naar andere mensen helaas (verleden). Dat is bij Kanna zeker niet even weg.

Overigens heb ik dat ook nooit echt gehad op 4-FA. Wel dat de percieved vijandigheid/afstand sterk verminderd is, zodat het makkelijker is om te connecten met mensen. Maar dat iedereen aardig is en knuffelen kan ik me niet echt iets bij voorstellen.

Voor mij voelde de vrij typische serotonine effecten onder invloed van Kanna relatief sterker/meer aanwezig dan onder invloed van 4-FA.

Een aantrekkelijke dame en comfortabele setting kan helpen. Maar ik heb ook wel mensen ontmoet die ronduit slecht reageerde op MDMA wat naar mijn indruk toch meestal in ieder geval deels toch wel gerelateerd was aan hun verleden. Da ken kenne.


meer dan 4-FA ja? Dat vind ik wel opmerkelijk. Welk extract had je dan op en hoeveel van dat extract had je ongeveer ingenomen/gesnoven.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Geeft Kanna een hangover?

Berichtdoor Jmths » ma mei 20, 2019 9:47 pm

spikeycloud schreef:meer dan 4-FA ja? Dat vind ik wel opmerkelijk. Welk extract had je dan op en hoeveel van dat extract had je ongeveer ingenomen/gesnoven.

https://azarius.nl/smartshop/kanna/kanna-uc-extract/
Deze had ik in ieder geval, het was een gram totaal waarvan het merendeel in 1 avond er doorheen gegaan is maar ook nog gedeeld werd met 3 kleine meisjes die het net iets te spannend vonden. Ik gok verdeeld over de avond dat ik tussen de 250mg en 500mg gesnoven heb. De laatste keer was een paar jaar geleden. Een van de weinige keren dat ik geen notities maakte bij het gebruik van een nieuwe substantie, ik had destijds minder verwacht van Kanna en de ervaren effecten verbaasde mij.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Geeft Kanna een hangover?

Berichtdoor spikeycloud » ma jul 01, 2019 12:30 pm

Jmths schreef:
spikeycloud schreef:meer dan 4-FA ja? Dat vind ik wel opmerkelijk. Welk extract had je dan op en hoeveel van dat extract had je ongeveer ingenomen/gesnoven.

https://azarius.nl/smartshop/kanna/kanna-uc-extract/
Deze had ik in ieder geval, het was een gram totaal waarvan het merendeel in 1 avond er doorheen gegaan is maar ook nog gedeeld werd met 3 kleine meisjes die het net iets te spannend vonden. Ik gok verdeeld over de avond dat ik tussen de 250mg en 500mg gesnoven heb. De laatste keer was een paar jaar geleden. Een van de weinige keren dat ik geen notities maakte bij het gebruik van een nieuwe substantie, ik had destijds minder verwacht van Kanna en de ervaren effecten verbaasde mij.


Dat is ook wel een behoorlijk deftige dosis. Ik heb zelf het sterkste extract namelijk ET2.

Maarja ik heb het idee dat ik tegenwoordig overal een kater van krijg. Zelfs van tyrosine en 5-HTP. Maarja het gaar voelen zal meer door de depressie komen verwacht ik.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Geeft Kanna een hangover?

Berichtdoor Perry » zo jul 07, 2019 9:40 pm

Ik denk dat eigenlijk alle middelen wel een kater zouden kunnen geven en dat t maar net van de persoon afhangt die het neemt, tbh
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Geeft Kanna een hangover?

Berichtdoor spikeycloud » di jul 09, 2019 7:36 pm

Perry schreef:Ik denk dat eigenlijk alle middelen wel een kater zouden kunnen geven en dat t maar net van de persoon afhangt die het neemt, tbh


Dat ook, maar ik verwacht in mijn geval dat de klachten die ik kreeg met stimulanten - waar ik het forum wel een beetje mee heb volgespammed - meer door mijn depressie komen dan een stim kater. Ik heb nu al maanden geen stim meer gebruikt en soms voelt het nog steeds (vooral als ik wakker word) dat ik een dikke kater heb. Maar begin er nu achter te komen dat dit waarschijnlijk mentale klachten zijn - die wellicht extra naar voren zijn gekomen tijdens de comedown van de stims destijds. In die zin zijn de stims daarom ook ergens wel goed geweest zodat ik mijn problemen ging aanpakken.

Of het moet zijn dat ik me hersens vernaggeld heb, maar dat lijkt me vrij sterk met mijn geringe gebruik. Verwacht dat als ik 15 gram stims in mijn hele leven op heb... dat het veel is. En ken er genoeg die dit zelfde aantal er door een week heen snuiven en in totaal enkele kilos hebben gebruikt in hun leven :eek:

Ik had het hier ook laatst met een neuroloog over, die vertelde mij dat je alleen echt schade aanricht op de axonen als je dagelijks gebruikt jaar in en jaar uit. En ook op het testcenter vonden ze mijn klachten na gebruik van stims ook vrij uniek dusja..
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Geeft Kanna een hangover?

Berichtdoor Jmths » di jul 09, 2019 11:23 pm

spikeycloud schreef:Dat ook, maar ik verwacht in mijn geval dat de klachten die ik kreeg met stimulanten - waar ik het forum wel een beetje mee heb volgespammed - meer door mijn depressie komen dan een stim kater.

Het kan heel erg op elkaar inspelen hoor. Als ik de energie niet meer heb om dingen te ondernemen waar ik energie uit haal leunt dat voor mijn gevoel toch wel sterk naar symptomen van een depressie. Mensen hebben altijd zo'n standaard associatie met serotonine wanneer het over depressie gaat maar het niet meer kunnen ervaren van voldoening uit successen is lijkt mij wel intergraal verbonden. Van stimulant gebruik ga je nou eenmaal over je grenzen en op een gegeven moment moet je daar van bijkomen wat zich in een gevoel van diepe vermoeidheid kan vertalen.

Hetgeen dat je verteld klinkt in ieder geval herkenbaar, ook het deel waarin je beschrijft dat stimulanten ergens ook goed zijn geweest bij het aanpakken van problemen.

Die mensen die kilo Amfetamine in hun leven er doorheen hebben gewerkt zijn in ieder geval geen mensen waaraan ik mij zou willen vergelijken. Dat houdt niemand vol en dat zijn ook vaak mensen die vaak een kritieke waarde voorbij gaan voordat ze het bijltje er weer bij oppakken. Een gebroken lichaam kun je beter voorkomen dan proberen op te lappen.
Ik had het hier ook laatst met een neuroloog over, die vertelde mij dat je alleen echt schade aanricht op de axonen als je dagelijks gebruikt jaar in en jaar uit.

De hersens zijn vrij plastisch en flexibel, ik denk dat het vermogen van de hersens om te regenereren snel onderschat wordt. Wat je verteld klinkt eerder als algehele vermoeidheid. Gewoon beetje rustig aan doen, beetje gezond en lekker eten, veel van je bedje genieten, beetje slome wandelingen door groene bosjes. Je kent het wel, dat als de wereld morgen ten onder gaat je tenminste nog ff relaxt dagje hebt gehad.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Geeft Kanna een hangover?

Berichtdoor spikeycloud » ma jul 15, 2019 10:04 pm

Jmths schreef:
spikeycloud schreef:Dat ook, maar ik verwacht in mijn geval dat de klachten die ik kreeg met stimulanten - waar ik het forum wel een beetje mee heb volgespammed - meer door mijn depressie komen dan een stim kater.

Het kan heel erg op elkaar inspelen hoor. Als ik de energie niet meer heb om dingen te ondernemen waar ik energie uit haal leunt dat voor mijn gevoel toch wel sterk naar symptomen van een depressie. Mensen hebben altijd zo'n standaard associatie met serotonine wanneer het over depressie gaat maar het niet meer kunnen ervaren van voldoening uit successen is lijkt mij wel intergraal verbonden. Van stimulant gebruik ga je nou eenmaal over je grenzen en op een gegeven moment moet je daar van bijkomen wat zich in een gevoel van diepe vermoeidheid kan vertalen.

Hetgeen dat je verteld klinkt in ieder geval herkenbaar, ook het deel waarin je beschrijft dat stimulanten ergens ook goed zijn geweest bij het aanpakken van problemen.

Die mensen die kilo Amfetamine in hun leven er doorheen hebben gewerkt zijn in ieder geval geen mensen waaraan ik mij zou willen vergelijken. Dat houdt niemand vol en dat zijn ook vaak mensen die vaak een kritieke waarde voorbij gaan voordat ze het bijltje er weer bij oppakken. Een gebroken lichaam kun je beter voorkomen dan proberen op te lappen.
Ik had het hier ook laatst met een neuroloog over, die vertelde mij dat je alleen echt schade aanricht op de axonen als je dagelijks gebruikt jaar in en jaar uit.

De hersens zijn vrij plastisch en flexibel, ik denk dat het vermogen van de hersens om te regenereren snel onderschat wordt. Wat je verteld klinkt eerder als algehele vermoeidheid. Gewoon beetje rustig aan doen, beetje gezond en lekker eten, veel van je bedje genieten, beetje slome wandelingen door groene bosjes. Je kent het wel, dat als de wereld morgen ten onder gaat je tenminste nog ff relaxt dagje hebt gehad.


Bij mij uit zich het meer dat mijn geest ongevraagd voortdurend negatieve conclusies trekt uit situaties die niet negatief zijn. Dat er zeg maar een negatief labetje aan wordt gehangen en dat, dat mijn waarheid wordt. Alsof ik mijn verstandige zelf kwijt ben (want ik weet conceptueel dat die gedachtes niet waar zijn) en de ervaring wordt overschreven. Bijvoorbeeld het gevoel voortdurend door alles en iedereen veroordeeld te worden terwijl dit vaak helemaal niet het geval is. Of voortdurend denken dat het allemaal niks gaat worden terwijl dat niet eens waar hoeft te zijn.

Vooral in een stim dip komt dit extreem naar de voorgrond, dan lijk mijn geest voortdurend negatieve conclusies te trekken, heel snel en heel vaak en dit shift dan ook voortdurend zodat ik er geen grip op kan krijgen. Als ik eenmaal me perceptie dan neutraal heb, dan zit ik 2 sec erna zaken weer negatief te ervaren. Enige wat ik vaak kan doen - wat dan ook erg pijn doet - is het aan me voorbij laten gaan en hopen dat het vanzelf weg gaat. En das soms super pijnlijk om jezelf zo te zien. Het is dan net wat je er ook tegenover zet... het lijkt altijd dat de geest dan altijd weer iets negatiefs kan vinden om je slecht te laten voelen. Dus dat maakte het eenvoudiger om er vanaf te blijven.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner