Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Geen visuals of kleur

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Geen visuals of kleur

Berichtdoor ImagineX » ma okt 12, 2020 12:37 am

Heyhey,

ik heb rond de zomer voor de eerste keer truffels gedaan met vrienden.
Light portie van 15gram mexicana omdat het onze 1e keer was. We waren goed voorbereid en hadden een nuchtere maag

iedereen was lekker aan trippen en zag visuals maar ik zag niks, voelde me enkel een beetje zat, licht in hoofd en lachend leuk gevoel was wel beetje depri dat iedereen visuals zag en ik niks.

dus nu dit weekend heb ik strong portie 16,7gr dragons dynamite genomen omdat ik visuals wou zien. Ik pakte de helft met een nuchtere maag en voelde me goed. Toen ik ze nam begon ik me plezierig te voelen na 30 minute. Ik nam de andere helft bij na 45minuten. Ik voelde me heel grappig en goed, men lichaam kriebelde. Ik en mijn beste vriend konden niet stoppen met lachen. Hij had 20g atlantis strong portie. Lichamelijk geweldig... (echt beetje leuk xtc/mdma) gevoel maar veeeel intenser. Visuals had ik niks.

Men beste vriend kreeg maar 15gr op. Hij zag visuals en hetzelfde lichamelijke gevoel als mij. Ik nam zijn overige truffels ongeveer 5-6gr atlantis truffels strong portie.

na dit gedaan te hebben nog steeds geen visuals durende de hele trip. We keken tripvideos dit was leuk en iedereen lach plat van het lachen maargeen visuals haalde ik eruit.


af en toe naar het einde toe als ik mijn ogen sloot of knipperde zag ik bv wel wat ik het laatst zag als men ogen open waren bv. Mijn beste vriend zijn gezicht lachend. Of andere dingen als ik ze even sloot maar kleine flashes maar. Niet constant.

Kleuren en geluid zijn ook gwn hetzelfde..

Ik ben 1m85 en weeg 95kg. Ik weet niet of dit er mee te maken kan hebben. Maar ik zou heeel graag visuals willen zien net zoals hun.... ik heb echt wel een diepe fantasie dus ik vraag me echt af hoe t komt
Heeft iemand tips/tricks of weet er iemand

hoe ditkomt?
ImagineX
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: zo okt 11, 2020 8:04 pm

Re: Geen visuals of kleur

Berichtdoor Eko » di okt 13, 2020 5:52 pm

Psychedelische trips zijn elke keer weer anders, soms kan je zwaar visueel trippen: kleuren, patronen, etc.
Soms kan het ook enkel een mentale trip zijn.

Enige tip die ik kan geven is: zet wat (trip)muziek op en sluit je ogen, laat de muziek je wegbrengen, en dan kan dat wel eens wat effecten triggeren
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron