No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Het gevoel dat enkel die kamer bestaat heb ik vaak genoeg gehad op LSD, maar niet specifiek met een open of gesloten deur. Klinkt volledig normaal
Pascal schreef:Ik ben meestal wel bewust dat ik in een kamer van een huis zit, misschien ook aangezien ik altijd de deur van mijn kamer op slot heb en de gordijnen dicht. Natuurlijk bij hogere dosissen lijk ik de kamer te verlaten en enkel mijn hoofd te exploreren.
Knert schreef:Vroeg me af dus of mensen dit ook zo ervaren hebben de andere 3 die op dat moment er bij waren precies het zelfde dachten direct na dat 1 van hun de deur had dicht gedaan.
We hebben dan ook redelijk snel de deur weer open gemaakt, omdat we naar ons gevoel een meer bredere blik hadden over de wereld ipv alleen de kamer
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Knert schreef:Vroeg me af dus of mensen dit ook zo ervaren hebben de andere 3 die op dat moment er bij waren precies het zelfde dachten direct na dat 1 van hun de deur had dicht gedaan.
We hebben dan ook redelijk snel de deur weer open gemaakt, omdat we naar ons gevoel een meer bredere blik hadden over de wereld ipv alleen de kamer
Gelukzak! Wat mij betreft is er echt geen beter gevoel dan op LSD met meerdere mensen exact hetzelfde te voelen/denken.
Einstein schreef:Ik heb dit wel ervaren op DXM, weliswaar een dissociatief en geen psychedelicum. Op LSD ervaarde ik het omgekeerde - ik hoefde de deur maar open te doen en ik belandde in een wereld die groter, mooier en vrijer dan ooit leek
snuifduif schreef:Ik kan me meestal nog wel bedenken dat er achter de deur ook nog wat zit, maar dat er aan de andere kant van de stad of in andere landen ook nog mensen en plekken zijn is meestal niet zo goed te bevatten.
Maddog schreef:Ik heb wel eens een tentje gemaakt over mijn bed heen, van een touw en een wit laken erover(net als met een muggennet)
Aan de buitenkant een kleur lamp erop laten schijnen, op de duur was het net of alles binnen het tentje bestond. Buiten de tent bestond niets. ik had de rand van het universum bereikt.
Koekwaus schreef:Ik herken dit gevoel ook wel, dat is meestal het moment dat ik een rondje ga lopen buiten of even uit het raam naar buiten kijk / op het balkon sta etc.. Natuur heeft een hele fijne kalmerende werking op me of het nou gaat om een paar bomen en een grasveld of echt ergens een park/recreatiegebied/bos. Plaats je alles direct weer even in perspectief.
Maddog schreef:Ik heb wel eens een tentje gemaakt over mijn bed heen, van een touw en een wit laken erover(net als met een muggennet)
Aan de buitenkant een kleur lamp erop laten schijnen, op de duur was het net of alles binnen het tentje bestond. Buiten de tent bestond niets. ik had de rand van het universum bereikt.
Knert schreef:Ik heb dit op een negatieve manier ervaren afgelopen vrijdag. Kreeg een claustrofobisch gevoel in een kleine kamer waar we zaten nadat ik 3 gram gedroogde shrooms had gegeten.
Ben toen ook snel en paniekerig na buiten gegaan waar ik dan uiteindelijk na een tijdje tot rust kwam.
Petrozolam schreef:Ik vind een gesloten deur juist een veilig gevoel geven.
Eko schreef:Petrozolam schreef:Ik vind een gesloten deur juist een veilig gevoel geven.
Ik ook: de voordeur op slot: de ruimte voor u alleen, geborgenheid.
En als ge dan een deur opent en naar een andere kamer in uw huis gaat, is het direct een avontuur, je bent direct in een heel andere wereld
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten