Einstein schreef:een beetje vaag welke plant het precies is.
PoisonDrink schreef:
Oh ja, op jouw foto's begint het blad uit een kleine 'zijtak' zeg maar, terwijl de bladeren op de tekening en foto van wikipedia een deel rond de stengel buigen en niet beginnen uit een 'zijtak'. Moeilijk uit te leggen..
Einstein schreef:De plant van die foto's groeit hier inderdaad echt overal, het is ook de plant die het best met de foto's en tekeningen op internet van lactuca virosa overeenkomt, maar op die foto's staan zoveel verschillende planten dat ik de kluts een beetje ben kwijtgeraakt. Heb hier nog wel een kwart liter gifslathee staan, maar ik ben echt te lui om er iets mee te doen, het lijkt me eerlijk gezegd ook niet te drinken.
Einstein schreef:De plant van die foto's groeit hier inderdaad echt overal, het is ook de plant die het best met de foto's en tekeningen op internet van lactuca virosa overeenkomt, maar op die foto's staan zoveel verschillende planten dat ik de kluts een beetje ben kwijtgeraakt. Heb hier nog wel een kwart liter gifslathee staan, maar ik ben echt te lui om er iets mee te doen, het lijkt me eerlijk gezegd ook niet te drinken.
TRAVOLTA schreef:Einstein schreef:De plant van die foto's groeit hier inderdaad echt overal, het is ook de plant die het best met de foto's en tekeningen op internet van lactuca virosa overeenkomt, maar op die foto's staan zoveel verschillende planten dat ik de kluts een beetje ben kwijtgeraakt. Heb hier nog wel een kwart liter gifslathee staan, maar ik ben echt te lui om er iets mee te doen, het lijkt me eerlijk gezegd ook niet te drinken.
die van erowid heb ik hier heel vaak gezien, maar nu ik er op let opeens nooit meer. t zelfde geldt voor datura, dat groeide eerst nog aan de overkant van de straat maar nu zie ik het nergens meer
Bier schreef:Hoe weet je dan zo zeker dat het echt gifsla is in die thee?
Einstein schreef:Bier schreef:Hoe weet je dan zo zeker dat het echt gifsla is in die thee?
Dat weet ik ook niet helemaal zeker, dat is ook één van de redenen dat ik er nog niks mee heb gedaan
Einstein schreef:Ik ga het aan mijn ouders voeren Nee, denk dat ik het maar gewoon weggooi eigenlijk, zo heel interessant vind ik het niet, al bevat het wel de enige exogene adenosine-agonist die ik ken
PoisonDrink schreef:Volgens mij is Kratom echt iets voor jou Bier. Ik spreek niet uit ervaring, maar op een ander forum zijn er nogal wat mensen die positief zijn over dit product. Ook op dit forum enkele positieve verhalen gelezen trouwens. Het is gewoon in de smartshop te krijgen vermoed ik, dus dat moet geen probleem zijn om er aan te geraken.
Ik wil je geen drugs aanpraten hoor, maar zo in het wild planten gaan plukken en hopen op een opiaat-effect lijkt me een slechter plan dan iets uit de smartshop kopen. Dan weet je tenminste dat je het juiste gebruikt. Ik zou dan eerder gaan voor bladeren dan voor extracten (als die keuze er is). Ik las dat aan sommige extracten stoffen worden toegevoegd die niet eens van kratom afkomstig zijn.
Bier schreef:Ik wacht nog wel ff tot ik 18 ben.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten