Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Growkit kopen

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Growkit kopen

Berichtdoor Vaste klant » wo apr 27, 2011 7:16 pm

Hallo,

Ik ben van plan deze growkit hier te kopen:
http://www.dutch-smart.nl/inner-visions-myceliumbox-p-1574.html
Dit omdat ik de B+ paddos wou en hij hier redelijk goedkoop is, ook krijg ik er deze week een Rose of Jericho bij wat ik wel lache vind.
Nu mijn vraag: Iemand enig idee of deze site gewoon betrouwbaar is? Zal er verschil in kwaliteit zijn met bijv azarius of zijn ze allemaal hetzelfde?

Alvast bedankt
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growkit kopen

Berichtdoor spacelord » wo apr 27, 2011 7:42 pm

Ik zou hem via Azarius kopen als je het online doet, of via mushmush. Mijn setje ga ik gewoon in de smartshop halen, heb voor de grote 35 en het kleintje 18 betaald 8-)
Load universe into cannon. Aim at brain. Fire.
Avatar gebruiker
spacelord
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 243
Geregistreerd: di maart 01, 2011 6:36 pm

Re: Growkit kopen

Berichtdoor Vaste klant » wo apr 27, 2011 8:02 pm

Hmmm, nou ik bestel hem nu bij azarius
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growkit kopen

Berichtdoor Ivo » wo apr 27, 2011 8:04 pm

Vaste klant schreef:Hmmm, nou ik bestel hem nu bij azarius

Vergeet het niet via de banner te doen :beer:
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Growkit kopen

Berichtdoor SjaakT » wo apr 27, 2011 11:01 pm

Ik heb een goede ervaring met wapwereld. Alleen brengen ze wel verzendkosten in rekening, dus wordt het wel wat duurder. Ik koop mijn tweede growkit ook via Azarius denk ik. Uiteraard via de banner 8-)
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Growkit kopen

Berichtdoor Weird-Monkey » za apr 30, 2011 10:50 am

Die mexicaantjes die je vroeger in de smartshop had daar wil ik wel is een kweekset van hebben. Zit je dan met die B+ soort goed?
Avatar gebruiker
Weird-Monkey
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 11:11 pm

Re: Growkit kopen

Berichtdoor PoisonDrink » za apr 30, 2011 8:28 pm

Weird-Monkey schreef:Die mexicaantjes die je vroeger in de smartshop had daar wil ik wel is een kweekset van hebben. Zit je dan met die B+ soort goed?


Geen idee of ze die ook in growbox vorm hebben, maar het zou best kunnen. Van de verschillende strains weet ik niet zo veel af, aangezien er soms verschillende namen voor bestaan. Wikipedia zegt dit:

wikipedia schreef:De Psilocybe cubensis (de "Mexicaanse") was de eerste paddo, gevolgd in 1996 met de Panaleous cyanescens (de "Hawaïaanse").


Volgens mij zijn alle kweeksetjes psilocybe cubensis, aangezien die makkelijk te groeien zijn.
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growkit kopen

Berichtdoor Vaste klant » zo mei 01, 2011 1:37 pm

Weird-Monkey schreef:Die mexicaantjes die je vroeger in de smartshop had daar wil ik wel is een kweekset van hebben. Zit je dan met die B+ soort goed?


Volgens mij zijn die B+ wel sterker dan mexicaantjes hoor, dat is ook de reden dat ik voor de B+ kit heb gekozen. Dat las ik althans in wat reviews
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: Growkit kopen

Berichtdoor SjaakT » zo mei 01, 2011 4:23 pm

Er zal wel niet heel erg veel verschil in zitten hoor, in de sterkte van de verschillende paddo's. Bedoel je met mexicaantjes de hele cubensis strain, of alleen de "Mexicaan" merknaam, dus net zoals je Thai/GoldenTeachers/McKennaii hebt etc, want dat zijn ook allemaal "mexicaanse" paddo's.
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Growkit kopen

Berichtdoor Naamdrager » za mei 28, 2011 10:28 am

Ik denk dat je weinig verschil zult merken. Hoe dan ook is de kweekmethode en het gebruikte substraat in die kweeksets totaal anders dan in de kwekerij waar de paddo's uit de smartshop werden gekweekt. Het effect daarvan overschaduwt denk ik het subtiele effect van verschillen tussen verschillende cubensis-strains.
Naamdrager
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 9:24 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron