Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

HD Visuals?

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

HD Visuals?

Berichtdoor kofixteprate » di jun 21, 2011 11:36 am

Ik heb er geen topic over kunnen vinden, dus ik dacht ik maak er een 8-) gezien ik met het oog op gebruik van truffels aanstaande vrijdag het topic aanmaak heb ik het maar hier geplaatst.

Een tijdje geleden ben ik half-assed op zoek gegaan naar visualizations plug-ins en dergelijke om op te zetten tijdens 'n trip. Tot nu toe ben ik niet erg succesvol geweest.. de meeste visualizations die ik kan vinden die een beetje redelijk zijn doen niet enorm veel voor me (te snel, niet meegaan op de muziek, geen HD), dus ik vroeg me af of mensen hier me iets kunnen aanraden?

Ik heb er een aantal geprobeerd uit Whitecap, WMP en WinAmp, maar kon daar zo gauw niets tussen vinden. Evt. ook suggesties voor HD demo beelden die awesome zijn? Een demo-reel van vanalles en nog wat om lekker op de achtergrond op te zetten met wat muziek erbij lijkt me wel chill bijvoorbeeld, of misschien een kampvuur of aquarium? :lol:
kofixteprate
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 97
Geregistreerd: do mei 26, 2011 8:07 pm

Re: HD Visuals?

Berichtdoor Vinz » di jun 21, 2011 12:18 pm

The Polynomial - Space of Music, zo goed als wat jij bedoeld. Alleen kun je er zelf door rondvliegen en beestjes killen blabla ik ben moe maar hier een filmpje. Oja je kunt zelf een resolutie instellen, dus ook de maximale resolutie van je scherm ;]



Edit:
Code: Selecteer alles
http://thepiratebay.org/torrent/5912644/The_Polynomial_-_Space_of_Music

Torrent voor de liefhebber =]
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: HD Visuals?

Berichtdoor Azy » di jun 21, 2011 12:25 pm

http://www.soundspectrum.com/g-force/

Veruit de beste visualiser die ik ken, oneindig veel mogelijkheden en combinaties. Je hebt wel een trial en betalende versie, maar daar is altijd wel een weg rond.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: HD Visuals?

Berichtdoor kofixteprate » di jun 21, 2011 1:16 pm

I friggen love you both :P Dat Space of Music is net zoiets als Rez maar het ziet er veel beter uit en eigen muziek is pwn! En ik ben nu aan het proberen om G-force aan de gang te krijgen, ziet er idd veelbelovend uit :shock:
kofixteprate
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 97
Geregistreerd: do mei 26, 2011 8:07 pm

Re: HD Visuals?

Berichtdoor Vinz » di jun 21, 2011 1:56 pm

Ja rez is ook vet inderdaad, maar dan zit je op een rails. Oja, deze is ook in 3d te spelen op meerdere manieren =]
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: HD Visuals?

Berichtdoor duplicity » di jun 21, 2011 2:38 pm

Als iemand zo iets weet voor Mac..
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: HD Visuals?

Berichtdoor Vinz » di jun 21, 2011 3:35 pm

Typical mac user.
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: HD Visuals?

Berichtdoor SjaakT » di jun 21, 2011 3:37 pm

Oh you... :lol:
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: HD Visuals?

Berichtdoor duplicity » di jun 21, 2011 4:12 pm

Vinz schreef:Typical mac user.




Correct.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: HD Visuals?

Berichtdoor Schism » di jun 21, 2011 4:18 pm

Not really...

Openen op eigen risico:
Spoiler! :
http://bit.ly/ePtZwK


OT: Om visualisaties leuker te maken is het misschien een idee om bij een beamer, nog een lens voor de lens te plakken. Een vriend van me gebruiker een lens met een caleidoscopisch effect. Zo wordt WhiteCap of G-Force echt 10 x zo interessant om naar te kijken.
Laatst bijgewerkt door Schism op di jun 21, 2011 4:36 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: HD Visuals?

Berichtdoor Dopamientje » di jun 21, 2011 4:26 pm

Pascal schreef:Not really...

Openen op eigen risico:
Spoiler! :
http://bit.ly/ePtZwK


Hhahahahhaha, pwned!
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: HD Visuals?

Berichtdoor duplicity » di jun 21, 2011 7:01 pm

Dopamientje schreef:
Pascal schreef:Not really...

Openen op eigen risico:
Spoiler! :
http://bit.ly/ePtZwK


Hhahahahhaha, pwned!


Waarom 'pwned' ?
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: HD Visuals?

Berichtdoor kofixteprate » vr jun 24, 2011 11:13 am

Serieus G-Force is echt de shit! Waarom heeft WMP dit niet standaard Oo ik kan mezelf er nuchter al helemaal in kwijtraken :love:
kofixteprate
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 97
Geregistreerd: do mei 26, 2011 8:07 pm

Re: HD Visuals?

Berichtdoor Vinz » vr jun 24, 2011 11:19 am

duplicity schreef:
Vinz schreef:Typical mac user.




Correct.

Wat leuk dat je precies dit plaatje kiest, met deze acteur. 0:36 meer hoef ik niet te zeggen, oja toch wel. Faggot =]
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: HD Visuals?

Berichtdoor Azy » vr jun 24, 2011 11:39 am

duplicity schreef:Als iemand zo iets weet voor Mac..

Ik gebruik G-force (die link die ik gaf) op mac... werkt op alle systemen met de meeste muziekspelers. (en je hebt een standalone ook)
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: HD Visuals?

Berichtdoor Drientje » vr jun 24, 2011 11:51 am

Nu nog een goede visualizer voor Ubuntu.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: HD Visuals?

Berichtdoor Vinz » vr jun 24, 2011 1:07 pm

Drientje schreef:Nu nog een goede visualizer voor Ubuntu.

Heb je het al geprobeerd met wine? The Polynomial - Space of Music werkt daar sowieso op, die andere heb ik niet geprobeerd.
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: HD Visuals?

Berichtdoor Drientje » vr jun 24, 2011 1:38 pm

Wine vind ik persoonlijk om te huilen.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: HD Visuals?

Berichtdoor Vinz » vr jun 24, 2011 1:48 pm

Drientje schreef:Wine vind ik persoonlijk om te huilen.

Veel applicaties werken er toch wel goed op, je moet wel altijd eerst de rechten van een .exe veranderen voor het normaal werkt. Maar dit wist je waarschijnlijk al.
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: HD Visuals?

Berichtdoor Drientje » vr jun 24, 2011 4:15 pm

Ik ben daar ooit eens mee bezig geweest en toen heb ik uit ellende speed gesnoven omdat ik er gewoon niet uit kwam en niet kon focussen op de materie.

Bovendien ga ik binnenkort toch eens 10.04 opnieuw installeren. De Windows partitie op de harde schijf heb ik echt niets aan en neemt alleen maar ruimte in beslag.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: HD Visuals?

Berichtdoor Vinz » vr jun 24, 2011 4:44 pm

10.10 is ook wel nice maar geen long term support. Die allernieuwst vind ik echt helemaal niets, achja een visualizer op Ubuntu is wel gewoon mogelijk. Volgende keer misschien eerst speed snuiven en er dan aan beginnen in plaats van andersom =D
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: HD Visuals?

Berichtdoor snuifduif » vr jun 24, 2011 7:25 pm

"trippy" dingen zijn vaak helemaal niet zo interessant als je daadwerkelijk aan het trippen bent.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: HD Visuals?

Berichtdoor Drientje » vr jun 24, 2011 8:21 pm

snuifduif schreef:"trippy" dingen zijn vaak helemaal niet zo interessant als je daadwerkelijk aan het trippen bent.

En hoe ben jij daar achter gekomen?
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: HD Visuals?

Berichtdoor Gonzo » vr jun 24, 2011 9:29 pm



Dit is echt te vet..
Numtek rules!!
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: HD Visuals?

Berichtdoor Vaste klant » vr jun 24, 2011 10:13 pm

TVP
Avatar gebruiker
Vaste klant
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: za apr 09, 2011 10:34 pm

Re: HD Visuals?

Berichtdoor kofixteprate » za jun 25, 2011 3:21 pm

snuifduif schreef:"trippy" dingen zijn vaak helemaal niet zo interessant als je daadwerkelijk aan het trippen bent.


Ik kan me anders altijd enorm goed vermaken met wat visualizations en een lekker muziekje op de achtergrond hoor.. heerlijk om in af te dwalen.
kofixteprate
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 97
Geregistreerd: do mei 26, 2011 8:07 pm

Re: HD Visuals?

Berichtdoor Huggybear²³ » zo jun 26, 2011 12:05 am

kofixteprate schreef:
snuifduif schreef:"trippy" dingen zijn vaak helemaal niet zo interessant als je daadwerkelijk aan het trippen bent.


Ik kan me anders altijd enorm goed vermaken met wat visualizations en een lekker muziekje op de achtergrond hoor.. heerlijk om in af te dwalen.

Ik zelf verdwaal anders veel makkelijker in een muur, dan dat ik in het scherm van een tv verdwaal... visuals door een computer zijn gewoon dood, die muur leeft :grin:

OT: zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf
is misschien geen HD, maar hier kan je jezelf ook wel in verliezen. Als ze dit soort shit ooit 3D gaan maken wordt ik gek :grin:
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: HD Visuals?

Berichtdoor Peptalk » di jun 28, 2011 10:37 am

[quote="Huggybear"Ik zelf verdwaal anders veel makkelijker in een muur, dan dat ik in het scherm van een tv verdwaal... visuals door een computer zijn gewoon dood, die muur leeft :grin: [/quote]

Helemaal mee eens.
Wie heeft er nu een scherm met kleurtjes nodig, als je dat nog echter en vetter in de muur, vloer of lucht kan zien :conf:
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: HD Visuals?

Berichtdoor PoisonDrink » di jun 28, 2011 8:41 pm

Peptalk schreef:Wie heeft er nu een scherm met kleurtjes nodig, als je dat nog echter en vetter in de muur, vloer of lucht kan zien :conf:


Als ik nog in staat ben om de laptop te gebruiken, vind ik het toch écht mooi hoor. Alles beweegt en het lijkt alsof ik op een 'laptop uit de toekomst' zit. Moeilijk uit te leggen, haha. Uiteraard kan ik ook met alledaagse voorwerpen plezier beleven tijdens een trip. En ik ga ook akkoord met deze stelling:

snuifduif schreef:"trippy" dingen zijn vaak helemaal niet zo interessant als je daadwerkelijk aan het trippen bent.


Meestal zijn die dingen veel te druk en is er toch niks speciaals meer aan, omdat je zélf alles al trippy ziet. Ook hou ik het liefst van donker tijdens het trippen, dan zit ik soms voor m'n laptop met alle verlichting uit, en de scherm-intensiteit lager gezet. Meestal worden m'n visuals alleen maar sterker als ik een tijdje naar een bepaald voorwerp kijk. Zo'n trippy dingen bewegen continu, of bedoelen jullie iets anders dan van die youtube filmpjes? :grin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: HD Visuals?

Berichtdoor Dopamientje » di jun 28, 2011 9:43 pm

Huggybear schreef:OT: zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf
is misschien geen HD, maar hier kan je jezelf ook wel in verliezen. Als ze dit soort shit ooit 3D gaan maken wordt ik gek :grin:


Dit is gruwelijk!
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner