http://thepiratebay.org/torrent/5912644/The_Polynomial_-_Space_of_Music
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Vinz schreef:Typical mac user.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Pascal schreef:Not really...
Openen op eigen risico:Spoiler! :
Dopamientje schreef:Pascal schreef:Not really...
Openen op eigen risico:Spoiler! :
Hhahahahhaha, pwned!
duplicity schreef:Vinz schreef:Typical mac user.
Correct.
duplicity schreef:Als iemand zo iets weet voor Mac..
Drientje schreef:Nu nog een goede visualizer voor Ubuntu.
Drientje schreef:Wine vind ik persoonlijk om te huilen.
snuifduif schreef:"trippy" dingen zijn vaak helemaal niet zo interessant als je daadwerkelijk aan het trippen bent.
snuifduif schreef:"trippy" dingen zijn vaak helemaal niet zo interessant als je daadwerkelijk aan het trippen bent.
kofixteprate schreef:snuifduif schreef:"trippy" dingen zijn vaak helemaal niet zo interessant als je daadwerkelijk aan het trippen bent.
Ik kan me anders altijd enorm goed vermaken met wat visualizations en een lekker muziekje op de achtergrond hoor.. heerlijk om in af te dwalen.
Peptalk schreef:Wie heeft er nu een scherm met kleurtjes nodig, als je dat nog echter en vetter in de muur, vloer of lucht kan zien
Huggybear schreef:OT: zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf
is misschien geen HD, maar hier kan je jezelf ook wel in verliezen. Als ze dit soort shit ooit 3D gaan maken wordt ik gek
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten