Miele schreef:Ik heb het een paar maanden terug allemaal wel es geprobeerd, maar vond er eigenlijk niks aan al die smartshop troep. Enige goeie wat in de smartshop verkocht wordt is truffels, salvia, dat soort shit, maar die herbal-X geloof ik ook niet meer in.
Wees blij dat jij er blijkbaar wel gevoelig voor bent ofzo
Jelly schreef:Pff die smartshop shit is zo extreem overpriced. Je kan beter bij body en fitshop voor preworkout producten kijken. Die zijn ook veelal gebaseerd op cafeine en guarana. Daarnaast bevatten die nog veel meer dingen. Dingen zoals beta-alanine waar je oprecht tintelingen van krijgt.
Noxipro is bijvoorbeeld een topper, bevat ongeveer alles waar je legaal energie van krijgt en is veeel voordeliger. Zit ook cafeine, guarana etc in.
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-pr ... bs/noxipro
Tisjeboy schreef:Ik heb er denk ik 3 verschillende van geprobeerd en de moed opgegeven. Ik krijg alleen maar pijn in me knieën en me benen ervan, totaal geen effect verder, vind dat ze er hele andere verwachtingen van scheppen dan dat het daadwerkelijk effecten ervaren worden. Dosering ging van drie tot zes capsules, per keer. Ook wel es een enkele of twee geprobeerd, maar ongeacht dosering, ik denk dat groene thee spannender is. En minder pijnlijk aan me knieën (wel bijzonder, ik ken meer mensen die dit met mij delen, zijn er nog meer??)
Waar ik wel wat van gemerkt heb was Dionysos, heb daar 8 capsules van gehad, een beetje een mellow roes, en alsof je de wereld bekeek vanuit een bril met licht getinte glazen. Maar ook hier weer hadden mijn "trip"-genoten en ik pijn in de benen en knieën, plus het was niet echt spectaculair.
Ik raad het af, vind het echt pure verspilling.
Tisjeboy schreef:Dat weet ik niet, de happy caps die ik gebruikt heb dat zal 1 tot 2 jaar geleden zijn. Van de bestanddelen die daarin zaten weet ik niet welke dat zijn. In Dionysis zat LSA (hawaiian baby woodrose en nog iets).
Ik heb alsnog niet de hoop dat happy caps me gaan bevallen. Ik denk dat als je 'echte' hard drugs gewend bent de smartdrugs alleen maar tegenvallen (paddo's, truffels, salvia, etc.) daar gelaten.
Degene die jij gebruikt hadden, waren dat die met die nieuwe formule?
Tisjeboy schreef:Da's echt één van de eerste positieve dingen die ik er over hoor. Wellicht dat ik het ooit nog eens overweeg.
DaFunkstarr schreef:Ik wou toen ik nog niks had gebruikt (alleen wiet/hasj) wel is weten of het echt werkte. Van die cheapo imitatieshit gehaald van Happy Caps .. Blauw-gele capsules waren het geloof ik. Ik weet alleen nog dat ik er tering erge koppijn van kreeg en me raar voelde. Niet lekker-raar, maar meer ik-heb-30-energiedrankjes-gedronken-raar.
DaFunkstarr schreef:Ik wou toen ik nog niks had gebruikt (alleen wiet/hasj) wel is weten of het echt werkte. Van die cheapo imitatieshit gehaald van Happy Caps .. Blauw-gele capsules waren het geloof ik. Ik weet alleen nog dat ik er tering erge koppijn van kreeg en me raar voelde. Niet lekker-raar, maar meer ik-heb-30-energiedrankjes-gedronken-raar.
herejezus schreef:DaFunkstarr schreef:Ik wou toen ik nog niks had gebruikt (alleen wiet/hasj) wel is weten of het echt werkte. Van die cheapo imitatieshit gehaald van Happy Caps .. Blauw-gele capsules waren het geloof ik. Ik weet alleen nog dat ik er tering erge koppijn van kreeg en me raar voelde. Niet lekker-raar, maar meer ik-heb-30-energiedrankjes-gedronken-raar.
Je praat nu net zoals Azgaza
Sunseed schreef:DaFunkstarr schreef:Ik wou toen ik nog niks had gebruikt (alleen wiet/hasj) wel is weten of het echt werkte. Van die cheapo imitatieshit gehaald van Happy Caps .. Blauw-gele capsules waren het geloof ik. Ik weet alleen nog dat ik er tering erge koppijn van kreeg en me raar voelde. Niet lekker-raar, maar meer ik-heb-30-energiedrankjes-gedronken-raar.
Daar heb ik het dan ook niet over.
DaFunkstarr schreef:Sunseed schreef:DaFunkstarr schreef:Ik wou toen ik nog niks had gebruikt (alleen wiet/hasj) wel is weten of het echt werkte. Van die cheapo imitatieshit gehaald van Happy Caps .. Blauw-gele capsules waren het geloof ik. Ik weet alleen nog dat ik er tering erge koppijn van kreeg en me raar voelde. Niet lekker-raar, maar meer ik-heb-30-energiedrankjes-gedronken-raar.
Daar heb ik het dan ook niet over.
Sorry hoor, wist niet dat je boos werd.
Het topic heet - Herbals (Happy Caps), niet Trip-e of Space-e of whatever.
TattooBoy schreef:Oké thanks. Ik ga er ook niet vanuit dat het veel doet. Ga van t voren er wat bier in fooienpot en verder vermaak ik me toch wel. Gaat om Disclosure binnenkort. Na afloop post ik hier wel of het iets heeft toegevoegd
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten