Ik heb deze samenstelling gisteren op een Techno feest in de Melkweg geprobeerd samen met een vriendin van mij:
caffeine: 80mg
guarana 40mg
citrus aurantium: 140mg
taurine 260mg
l-dopa: 150mg
l-tyrosine: 150mg
5-hydroxytryptofaan: 75mg
rhodiola root: 200mg
1,3-dimethylamylamine (geranamine): 30mg
ashwagandha: 300mg
vitamine b1: 5mg
vitamine b2: 6mg
vitamine b3: 65mg
vitamine b5: 27mg
vitamine b6: 5mg
vitamine b12: 1mg
Pas na 1,5/2 uur na inname voelde we een lichte rush van energie en opgewektheid, maar te subtiel om het met zekerheid aan de caps te wijten. We voelden ons wel goed, ontspannen maar ook energiek. Toch hadden we niet het idee dat het écht wat significants deed.
We hebben 3 uur na inname een jointje gerookt, en toen even rondgelopen en gezeten. We voelden ons toen wel wat apart op een positieve manier. Een soort van drang om te bewegen maar we voelde ons toch heel kalm. Toen weer terug gaan dansen en, het kwam waarschijnlijk vooral door de muziek, maar we kregen een behoorlijke energie boost, vermoeidheid was compleet weg. Dit hield een uurtje aan, tot 5 uur na inname, toen kickte de vermoeidheid er lichamelijk wel in.
We zijn toen naar huis gelopen en voelden onze benen/voeten behoorlijk, maar geestelijk waren we enorm helder en opgewekt. Dit lijkt mij duidelijk de 1,3-dimethylamylamine (geranamine) te zijn, ik dacht het gevoel ook een beetje te herkennen.
7,5 uur na inname probeerden we te slapen maar dit ging moeilijk. Lichamelijk waren we redelijk moe maar geestelijk nog altijd erg helder. Wel voelde ik me veel meer ontspannen en relaxed dan normaal, ik zat in een soort van zen mode.
Al met al was het zeker niet shocking, geen spectaculaire effecten ondervonden. Wel had ik het idee dat dit de ideale sport/studie/werk "drugs" is, je blijft super helder en gefocust, ook al lever je veel lichamelijke inspanning. Ik heb bewust wat laag gedoseerd zodat ik de samenstelling wat kan uppen. Mijn volgende poging zal bestaan uit de volgende samenstelling:
caffeine: 100mg
guarana 50mg
citrus aurantium: 150mg
l-dopa: 265mg
l-tyrosine: 35mg
5-hydroxytryptofaan: 75mg
rhodiola root: 350mg
1,3-dimethylamylamine (geranamine): 35mg
ashwagandha: 300mg
vitamine b1: 5mg
vitamine b2: 6mg
vitamine b3: 65mg
vitamine b5: 25mg
vitamine b6: 5mg
vitamine b12: 1mg
Ik heb de taurine hier eruit gehaald omdat het volgens mij niks merkbaars doet en waardevolle ruimte in beslag neemt in de caps
Ik zal dit volgende week gaan testen en weer terug reporten.
Als jullie nog adviesen of opmerkingen hebben hoor ik die graag!