Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

high hawaiians te zwaar?

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor bibi » za jun 01, 2013 10:24 pm

Hallo allemaal.

Ik heb dik 2 maanden geleden voor het eerst truffels gebruikt. 10 gram mush rocks.
We hebben een leuke avond gehad, maar het echte trippen (zoals ik overal lees) is er niet geweest.
Volgende week zaterdag gaan we het opnieuw proberen. Deze keer wil ik het echt goed doen en was daarom aan het denken aan de nieuwe soort high hawaiians. Maar de man in de smartshop raad het mij af omdat ze nogal zwaar zijn. (heb deze vraag ook al gesteld in een ander topic, maar is niet zo handig omdat niet iedereen dat volgt)
Ik krijg ook overal het advies om een andere soort te gebruiken, de een raad dit aan, de ander weer dat. Alleen wil ik graag deze proberen, maar wil natuurlijk ook weer niet te hard gaan.
Vandaar dat ik dacht om dan gewoon een kleine hoeveelheid te gebruiken. Want is het niet zo dat als je weinig van een sterke soort neemt, dit gelijk staat als veel van een minder sterke soort?

Ik heb me inmiddels redelijk goed ingelezen, en ik ben echt niet een persoon die snel van de wereld af is, de weg kwijt raakt of wat dan ook. Ben ook niet snel ongerust en besef heel goed dat zelfs als het slecht zou gaan het maar van tijdelijke duur is, en de truffels gewoon weer zzullen uitwerken.

Wat denken jullie? Echt niet proberen, of kan het best maar dan een kleine hoeveelheid?
bibi
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: za jun 01, 2013 1:01 pm

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor hansvaak » za jun 01, 2013 10:45 pm

Je kan het, mijn ziens, gewoon proberen. Zeker als je een niet te grote portie gaat nemen. Dan denk ik aan ongeveer 3/4e of 2/3e van het bakje
Not to do list: Heroïne, cocaine/crack, nicotine, methadon, benzo's en je vader.
hansvaak
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 160
Geregistreerd: di apr 30, 2013 1:13 pm

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor Miss E » za jun 01, 2013 10:58 pm

Bij ons viel de laatste keer Hawaiians juist tegen, echt hard trippen was het niet. De keren daarvoor wel lekker gespaced, maar om nou te zeggen dat het heel zwaar was, nee.
Is ook een beetje persoonsafhankelijk, mijn tripgenoot heeft nooit veel visuals, ik wel.
Ook wordt er gezegd dat je meestal wel 6 uur kan trippen op truffels, maar bij ons duurt het nooit langer dan 4 uur. De vorige keer was het zelfs al met 3 uur gedaan.

Ik zou het gewoon doen! Als je echt bang bent dat je bad gaat, zou ik de eerste keer een mindere hoeveelheid nemen, wat hansvaak ook zegt.
Wij doen altijd zo'n bakje (zit 22 gram in geloof ik) met z'n 2en, gaat altijd goed.
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor Ahote » za jun 01, 2013 11:05 pm

Ik denk dat het vooral van persoon tot persoon afhangt en dat de adviezen die hier gepost worden daardoor wel is helemaal fout kunnen zijn voor jou. Ik denk dat het belangrijker is dat je er gewoon vertrouwen in hebt en het in een goede omgeving doet met mensen die je goed kent en dan zal je er wel opnieuw een geslaagde avond op hebben (dus, gewoon doen als je het vertrouwt zou ik zeggen) ;)
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor bibi » za jun 01, 2013 11:07 pm

Oke dankjulliewel voor jullie antwoord.

Ik wil het ook gewoon proberen, alleen het wordt juist afgeraden door iedereen, en dat maakt me aan het twijfelen. Ik ben helemaal niet bang om bad te gaan. Heb echt het gevoel dat ik dat zelf in de hand heb, en ik mijn mood gewoon kan sturen hoe ik het wil. En zelfs al zou het wel gebeuren, ff de tijd uitzitten en je bent er vanaf.
Met andere drugs kan ik ook altijd veel hebben. En als ik kijk naar de vorige keer, 2 mannen van 80 en 95 kilo, tegenover mij 54 kilo en een vrouw, heb ik het het minste gevoeld van ons allemaal. Dus eerlijk gezegd ben ik er niet zo bang voor. Alleen omdat iedereen het afraad wil ik het toch even zeker weten. Want het is natuurlijk ook weer niet zo dat ik het bad gaan wil opzoeken ;-)
bibi
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: za jun 01, 2013 1:01 pm

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor Einstein » zo jun 02, 2013 11:44 pm

Wees voorzichtig met de dosis, dan zal het wel goed gaan. Echt krankzinnig sterke truffels bestaan volgens mij niet.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor Trippie » ma jun 03, 2013 11:29 am

Ik zou persoonlijk gewoon van dezelfde truffels nemen, maar dan wat meer, 15 of 20 gram ofzo.

Dan weet je gewoon dat je anderhalf of of tweemaal zoveel binnen hebt dan de vorige keer, wat toch wel wat meer zegt dan een soortje nemen dat zogezegt sterker is, maar in hoeverre dat verkoopspraatjes zijn en hoeveel het verschil is is maar de vraag.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor Partypipo » ma jun 03, 2013 12:43 pm

Ik heb het idee dat het soort niet echt heel erg veel uitmaakt. Soms heb je gewoon super sterke truffels en soms voel je er bijna niets van...
De aller heftigste trip, zonder het te combineren dan, was met dragons dynamite. Ieder een half bakje, dus ieder 10 gram.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor bibi » ma jun 03, 2013 7:27 pm

Net naar de shop geweest en hij heeft mij de high hawaiians sterk afgeraden. Zei zelfs dat er al mensen opgenomen waren in het ziekenhuis door deze truffels omdat ze helemaal het padje kwijt waren.
Ja, dat zien we dan ook weer niet zitten natuurlijk. Heb nu een potje (15g) per man dragon's dynamite. Ben benieuwd.. ;-)
bibi
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: za jun 01, 2013 1:01 pm

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor Saikedellik » ma jun 03, 2013 9:36 pm

Goed dat die verkoper er voorzichtig mee is enzo, maar vind de redenering echt nergens op slaan. Truffels zijn truffels, Ze kunnen wel sterker zijn oid maar de werkzame stof is toch echt hetzelfde.

Desalniettemin geen onverstandig besluit van jou. Wel jammer dat je niet precies dezelfde soort gaat nemen met een hogere dosis, was wetenschappelijk gezien een leukere test geweest ;) have fun iig, gaat wel goedkomen als ik je posts zo lees, ikzelf was er ongeveer op dezelfde manier mee bezig en heb nog nooit bad getript :)
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor Partypipo » ma jun 03, 2013 10:38 pm

bibi schreef:Net naar de shop geweest en hij heeft mij de high hawaiians sterk afgeraden. Zei zelfs dat er al mensen opgenomen waren in het ziekenhuis door deze truffels omdat ze helemaal het padje kwijt waren.
Ja, dat zien we dan ook weer niet zitten natuurlijk. Heb nu een potje (15g) per man dragon's dynamite. Ben benieuwd.. ;-)

Op 10 gram dragons dynamite gingen wij hier juist het hardste ooit en jij wil 15 gram doen...
Die high hawaiians mochten al 2x eigenlijk wel harder gaan...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor bibi » di jun 04, 2013 7:08 am

Nou, ik ben benieuwd! :D
bibi
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: za jun 01, 2013 1:01 pm

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor YYY » di jun 04, 2013 11:12 am

Misschien niet onverstandig om eerst 10 gram te nemen en vervolgens een uurtje afwachten. Dan kun je na een uur kijken hoe het bevalt en eventueel de rest op eten. Zeker als je maar 54kg weegt, kan 15 gram best wel heftig zijn.

Wacht alleen niet te lang met bijnemen, door de onmiddellijke tolerantie werkt het op een gegeven moment niet meer. Maar als je na een uurtje kijkt, gaat het nog prima.
Avatar gebruiker
YYY
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: za nov 24, 2012 7:47 pm

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor Einstein » di jun 04, 2013 11:27 am

Na een uur hoef je nog niet op de piek van je trip te zitten. In theorie is het verstandig om dat soort trucs uit te halen, maar het werkt niet altijd goed.
Dragon's Dynamite staat er in ieder geval om bekend om wel degelijk een sterke truffelsoort te zijn. Zou daarmee dus ook oppassen met de dosis - ik zou zelf voor 10 gram gaan, denk ik.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor YYY » di jun 04, 2013 12:00 pm

Einstein schreef:Na een uur hoef je nog niet op de piek van je trip te zitten. In theorie is het verstandig om dat soort trucs uit te halen, maar het werkt niet altijd goed.


Dat kan ik beamen. Maar het lijkt me toch verstandiger dan meteen 15 gram te nemen.
Avatar gebruiker
YYY
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: za nov 24, 2012 7:47 pm

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor Einstein » di jun 04, 2013 12:10 pm

Daar heb je gelijk in :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor Trippie » di jun 04, 2013 10:46 pm

Als je met 10gram mush rocks niet tript zou het mij heel erg sterk verbazen dat je van 15gram dynamite gaat doorflippen. Zo veel is 15gram nu ook weer niet (dat is gewoon een gebruikelijke dosis) en zo veel gaat dat verschil in soort echt niet zijn.
Heb zelf tot hiertoe de Atlantis, Dragons Dynamite, en iets met een dolfijn (weet de naam niet meer presies) gehad, het enige verschil dat ik heb gemerkt is dat Dragons Dynamite beduidend beter smaakt dan de rest, waardoor deze ook mijn favoriet is.

Gewoon zorgen voor een veilige omgeving en de juiste mensen en het zit wel snor hoor.

Edit: Opgenomen in het ziekenhuis door truffels? Kom nou, dat is gewoon het resultaat een bad trip van een angsthazig persoon en een tripsitter zonder enig verstand van zaken volgens mij.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor Einstein » di jun 04, 2013 11:15 pm

Als je je goed voorbereidt en een idee hebt van wat je te wachten staat ligt het inderdaad niet voor de hand dat je in het ziekenhuis terechtkomt.
Besef wel dat de mildheid van die eerdere trip aan een toevalligheid kan hebben gelegen. Nu is 10 gram inderdaad een lage dosis, 15 gram zou ook wel goed kunnen gaan. Het toeval is wel altijd een factor die een rol speelt, meer dan de soort truffels die je kiest.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor bibi » wo jun 05, 2013 3:59 pm

bedankt allemaal voor jullie antwoorden!
Zaterdag is het zo ver. Heb er enorm veel zin in!!
Ik ga gewoon de 15g op eten en genieten van wat komen gaat.
Ben absoluut niet ongerust, gewoon lekker thuis, vertrouwde omgeving, vertrouwde mensen om me heen. Mooi weertje.
Gaat vast helemaal goed komen! :D
bibi
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: za jun 01, 2013 1:01 pm

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor Miss E » wo jun 05, 2013 4:00 pm

Veel plezier!
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor Einstein » wo jun 05, 2013 4:18 pm

Veel plezier en laat even weten hoe het was :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor bibi » wo jun 05, 2013 11:06 pm

Ga ik zeker doen :D
bibi
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: za jun 01, 2013 1:01 pm

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor bibi » za jun 08, 2013 7:45 pm

Oke, ik ga dit proberen..

Dit is echt het beste ooit.. Ik wil hier niet uit, ik hou van mijn wereld.. en van de zon..
ik hou vooral van de zon.. en al die kleurtjes wauw!!!!
bibi
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: za jun 01, 2013 1:01 pm

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor Ivo » za jun 08, 2013 8:03 pm

:love: :love: :love: :love:
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor supergabbur » za jun 08, 2013 8:08 pm

bibi schreef:Oke, ik ga dit proberen..

Dit is echt het beste ooit.. Ik wil hier niet uit, ik hou van mijn wereld.. en van de zon..
ik hou vooral van de zon.. en al die kleurtjes wauw!!!!


Heel veel plezier! :)
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor Trippie » za jun 08, 2013 8:24 pm

bibi schreef:Dit is echt het beste ooit.. Ik wil hier niet uit, ik hou van mijn wereld.. en van de zon..
ik hou vooral van de zon.. en al die kleurtjes wauw!!!!


:hulde:
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor Einstein » za jun 08, 2013 9:14 pm

Klinkt goed :love: Geniet ervan :smokin:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor bibi » zo jun 09, 2013 7:51 pm

Inmiddels zijn we 24 uur verder, en WAUW, wat heb ik een prachtige avond gehad gister.
Ik leefde echt in 2 werelden. De realiteit, die een beetje vervormd en moeilijk te begrijpen was. En mijn wereld.
Ik had gewoon een wereld voor mezelf alleen. Met mooie kleurtjes, de zon, volledige rust, alles heel duidelijk, niets ingewikkeld. Het klopte gewoon allemaal in mijn wereld.
Heel moeilijk uit te leggen nu, maar wat was ik gelukkig zeg :D :D :D

Ik wilde ook helemaal nooit meer terug normaal worden, vond deze wereld veel leuker als de realiteit. Hahaha.

Het was echt een top ervaring! Ik kon mezelf er ook helemaal aan overgeven en genieten van alles wat ik zag. Helemaal geen nare gedachtes gehad of neiging tot badtrip. Kon het me gister ook helemaal niet voorstellen dat er toch zoveel mensen zijn die slecht gaan van truffels.. Want die wereld was zo mooi!!
Nu met mijn nuchtere verstand snap ik dat wel weer hoor. Ik denk dat als je je niet goed voorbereid en de dingen die dan komen probeert tegen te houden, wat dan natuurlijk niet lukt.. het best wel eens fout zou kunnen gaan. Maar hier heb ik totaal geen last van gehad.

Alles wat ik me van te voren had ingebeeld over hoe het zou (moeten) zijn, was er ook zo. Alleen dan nog een keer of 50 beter. Wat een geluk voelde ik, en ik was zo blij met alles. Echt niet te beschrijven.. Zalig gewoon!!

Nu weet ik ook wel heel goed dat mijn vorige ervaring (10g mushrocks) helemaal geen ervaring geweest is. Dit was pas een ervaring!!!
Ik was van te voren nog een beetje twijfelachtig of ik het wel iets zou vinden, ben normaal meer iemand voor xtc ofzo, maar ik kan jullie garanderen ik ben helemaal verkocht!! :love: :love: :love:
bibi
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: za jun 01, 2013 1:01 pm

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor Einstein » zo jun 09, 2013 8:27 pm

Nice, leuk om te lezen :love: :love:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: high hawaiians te zwaar?

Berichtdoor Basshoven » zo jun 09, 2013 8:35 pm

mooi zo :)
Basshoven
Offline
 

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron