Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
bibi schreef:Net naar de shop geweest en hij heeft mij de high hawaiians sterk afgeraden. Zei zelfs dat er al mensen opgenomen waren in het ziekenhuis door deze truffels omdat ze helemaal het padje kwijt waren.
Ja, dat zien we dan ook weer niet zitten natuurlijk. Heb nu een potje (15g) per man dragon's dynamite. Ben benieuwd..
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Einstein schreef:Na een uur hoef je nog niet op de piek van je trip te zitten. In theorie is het verstandig om dat soort trucs uit te halen, maar het werkt niet altijd goed.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
bibi schreef:Oke, ik ga dit proberen..
Dit is echt het beste ooit.. Ik wil hier niet uit, ik hou van mijn wereld.. en van de zon..
ik hou vooral van de zon.. en al die kleurtjes wauw!!!!
bibi schreef:Dit is echt het beste ooit.. Ik wil hier niet uit, ik hou van mijn wereld.. en van de zon..
ik hou vooral van de zon.. en al die kleurtjes wauw!!!!
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten