Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

High Hawaiians voor newbies

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

High Hawaiians voor newbies

Berichtdoor Bonke » za mei 04, 2013 11:06 am

Hoi,

Ik ga waarschijnlijk vnaaf of binnenkort op deze truffel trippen. Nou vind ik maar weinig informatie over deze truffel.

Een beetje zoeken leert me dat elke truffel niet voor beginners is of 'super strong', waarschijnlijk stukje marketing.. Maar is deze truffel goed te doen als je nog niet eerder truffels/paddo's hebt gedaan?

Ik heb wel ervaring met 2C-CDE 4-HO-MiPT Ket en 6-APB mbt trippen.
Zijn er nog wat nuttige dingen naast de vele tips die al op het forum zijn genoemd die ik kan gebruiken. Wat zou een juiste dosis zijn? We hebben 1 bakje van 22 gram (volgens mij?) 11 gram leek mij een juiste dosis.

Er wordt aangeraden om een lichte maaltijd te pakken overdag... gewoon een diepvries pizzaatje opwarmen moet voldoende zijn lijkt me.

Zijn er mensen die ervaring hebben met de combo pep?
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: High Hawaiians voor newbies

Berichtdoor verneukeratief » za mei 04, 2013 3:01 pm

Een maand geleden een bak van die dingen leeggegeten op advies van een smartshopgast. Op een mislukte paddo-trip na had ik geen ervaring. Mijn maat met wie ik tripte was wel ervaren. Ging helemaal lekker (inclusief paar biertjes en wiet). Combineren wordt overigens niet aangeraden. Niet te zwaar eten vooraf inderdaad. Veel plezier! :smokin:
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: High Hawaiians voor newbies

Berichtdoor Azy » za mei 04, 2013 4:08 pm

Moet je niet teveel mee inzitten, Bij hollandia of dragons dynamite heb ik al wel wat sterkers dan de rest opgemerkt (en dat kan evengoed aan de set en setting liggen, maar deze twee staan wel bekend om het sterkst te zijn) maar bij al de rest is het echt redelijk inwisselbaar. Het is een natuurproduct dus het kan altijd een beetje schelen. Maar als je het niet ziet zitten eet je toch gewoon een grammetje of 2-3 minder er van, dat zal al meer verschil in je trip maken dan een andere soort. Veel tripplezier in ieder geval!
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: High Hawaiians voor newbies

Berichtdoor FranX » za mei 04, 2013 5:01 pm

Bonke schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met de combo pep?


Doorgaans zal de pep het psychedelische effect wegdrukken/onderdrukken en in plaats van magisch paddoland zal je hoogstwaarschijnlijk en in het gunstigste geval slechts waus worden.
Misschien dat anderen er anders over denken maar persoonlijk zou ik het niet aanraden.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: High Hawaiians voor newbies

Berichtdoor Bonke » ma mei 06, 2013 6:45 pm

FranX schreef:
Bonke schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met de combo pep?


Doorgaans zal de pep het psychedelische effect wegdrukken/onderdrukken en in plaats van magisch paddoland zal je hoogstwaarschijnlijk en in het gunstigste geval slechts waus worden.
Misschien dat anderen er anders over denken maar persoonlijk zou ik het niet aanraden.

Ik heb er tijdens de trip wel even aangedacht maar toch maar niet gepakt.

Ik ben begonnen met 8 gram daarna nog 4 gepakt aangezien het naar 2.5-3 uur alweer uitgewerkt was.

Trouwens een zeer toffe trip. Alhoewel ik in het begin echt moeite had met pratende mensen zowel op tv als in de woonkamer.

Zeker voor herhaling vatbaar :hulde:
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: High Hawaiians voor newbies

Berichtdoor Trippie » di mei 07, 2013 11:02 am

"Moeite"? Moeite ze te verstaan of moeite ze te verdragen?
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: High Hawaiians voor newbies

Berichtdoor Bonke » di mei 07, 2013 6:49 pm

Trippie schreef:"Moeite"? Moeite ze te verstaan of moeite ze te verdragen?

Moeite om ze te verdragen, elke stemverheffing weer :beer:
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: High Hawaiians voor newbies

Berichtdoor bibi » za jun 01, 2013 1:22 pm

Ik wil deze soort ook eens proberen, maar de man in de smartshop raad het me af omdat ik nog maar 1x truffels gebruikt heb (mush rocks - 10gram).
Maar aangezien mijn vorige trip nog niet bijna in de richting kwam van wat ik er van verwachtte (veel te zwak) wil ik het deze keer wel goed doen. Vandaar dacht ik aan deze soort. Maar de smartshop vertelde me dat deze echt enorm sterk zijn.. Nu twijfel ik dus.

Maar is het niet zo dat een klein beetje van een hele sterke soort, gelijk staat aan veel van een minder sterke soort? Of zie ik dat verkeerd?
Want anders kan ik van deze soort toch weer 10g nemen? Of misschien 8g, als jullie denken dat dat beter is..?
Ik kan natuurlijk ook een heel potje (15g) van de mushrocks leeg eten, maar dan heb ik ook niets meer over, moest het weer niet sterk genoeg zijn.
bibi
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: za jun 01, 2013 1:01 pm

Re: High Hawaiians voor newbies

Berichtdoor velvetunder » za aug 31, 2013 7:49 pm

ff een oude topic kicken.

heb ze vorige week gehad en de volledige portie van 22gr opgegeten, dacht dat ik wat hebben kon wat betreft paddo's/truffels en heb er al heel wat trips opzitten. kon met goed fatsoen niet meer lopen en wist niet meer waar ik het had, mind fucks all the way niet norrmaal meer, heb volgens mij nog niet zo heftig getript op truffels/paddo's.

dubbele portie hawaainse paddo's was fun dat kon ik hebben. dus als wijze van waarschuwing deze truffels zijn echt niet voor beginners.

maar kan wel zeggen dat dit met recht mijn alleeerste volledige bad trip was :)
Avatar gebruiker
velvetunder
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 37
Geregistreerd: za aug 24, 2013 8:20 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner