Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

hippieflippen

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

hippieflippen

Berichtdoor Taxi. » do dec 13, 2012 1:28 pm

Heb hier op het forum al eens eerder over gehoord, maar kon het niet meer vinden.
ik wil met oud en nieuw dus hippieflippen. Maar vraag me af welke tijden ik aan moet houden? We nemen eerst 10/15 gr truffels en daarna willen we ongeveer 120mg mdma bijpakken. Maar mijn vraag is, wanneer moet de mdma worden gepakt? Op de piek? Voor de piek? Na de piek?
Thx alvast :wave:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: hippieflippen

Berichtdoor Klontje » do dec 13, 2012 4:12 pm

Zou de de mdma pas even na de paddo piek erbij pakken. Heb zelf dat de m anders teveel gaat overheersen. Is dit btw niet candyflippen ipv hippieflip?
Klontje
Newbie
Offline
 
Posts: 17
Geregistreerd: ma dec 03, 2012 12:32 am

Re: hippieflippen

Berichtdoor Azy » do dec 13, 2012 4:19 pm

Klontje schreef:Is dit btw niet candyflippen ipv hippieflip?


candyflip = LSD + MDMA
hippieflip = paddo/truffels + MDMA
tripple flip = alle 3

En zo heb je er nog wel een paar.

Ik zou het alvast een beetje timen zodat je op je piek/plateau nog niet te hard aan het gaan bent, maar het toch al lekker opkomt (voor die combo doe je het tenslotte). Al stevig spacen voor de piek er nog maar is kan nogal heftig zijn, en je wilt niet dat het uitwerkt voor je truffels.

Er zijn vast wel wat mensen met persoonlijke ervaring die je nog meer tips kunnen geven.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: hippieflippen

Berichtdoor Hi-Hat » do dec 13, 2012 4:42 pm

Het enige wat ik je kan meegeven is dat je niet te vroeg de MDMA moet droppen, dan gaat deze ontzettend overheersen. We voelden niets van de truffels, dus we besloten die bom te droppen. Ik merkte de truffels nog wel, maar de MDMA had de overhand, wat resulteerde in een hele zieke, net iets te heftige space. Zoals Azymuth zegt, geef de truffels even de tijd totdat ze in full effect zijn. Ik zou op de terugweg van je piek je MDMA nemen!
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: hippieflippen

Berichtdoor Stefaan » do dec 13, 2012 4:44 pm

Ikzelf eet meestal de truffels, en zodra die na 45 min beginnen in te slaan neem ik ook de mdma. Maar dit kan alleen als je bijpakt. Eén van mn eerste keren werkte de mdma uit terwijl ik nog vol tripte en dat gaf toch wel een negatief effect aan de trip. Maar als je het goed plant is hippie flippen zo enorm tof !
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: hippieflippen

Berichtdoor Taxi. » do dec 13, 2012 4:46 pm

Ik zat zelf te denken aan ongeveer na 2 à 2,5 uur. Dan zit je al ffies op plateau en kan de mdma na een half uurtje z'n werk gaan doen
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: hippieflippen

Berichtdoor Stefaan » do dec 13, 2012 4:51 pm

Dat is denk prima. Ikzelf vind niet dat mdma erg snel de truffels kan overheersen, maar had toch liever iets meer truffels dan iets te weinig genomen. Als je twijfelt tussen 10 of 15, en je denkt dat je allebei op zich prima aan kan, ga dan voor de 15 ;)

Het geeft wel een meer helder effect, maar alsnog zit je in een trip wereld.. ofzo :P
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: hippieflippen

Berichtdoor Klontje » vr dec 14, 2012 1:55 am

Azymuth schreef:
Klontje schreef:Is dit btw niet candyflippen ipv hippieflip?


candyflip = LSD + MDMA
hippieflip = paddo/truffels + MDMA
tripple flip = alle 3

En zo heb je er nog wel een paar.


Aaaah achso, ik dacht dat hippieflippen, paddo + acid was...
Klontje
Newbie
Offline
 
Posts: 17
Geregistreerd: ma dec 03, 2012 12:32 am

Re: hippieflippen

Berichtdoor supergabbur » zo maart 31, 2013 1:33 am

Dit ga ik de 20e proberen, wordt vast ongelooflijk vet :D
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: hippieflippen

Berichtdoor Ivo » zo maart 31, 2013 2:02 pm

Azymuth schreef:Ik zou het alvast een beetje timen zodat je op je piek/plateau nog niet te hard aan het gaan bent

Dit is wel een goede raad. Ik heb het eens gecombineerd, allebei normale dosissen en tegelijk genomen. MDMA overheerst de paddo's heel erg.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: hippieflippen

Berichtdoor Bunnie » za apr 20, 2013 9:22 pm

Bunnie kan niet tegen Amfetamine. en kan niet tegen MDMA.
Dus wat moet Bunnie dan doen dan
LSD met Crack :conf:
Of Truffels met 2CB :conf:
Of Paddestoelen met DMT roken :conf:
Transhumanism,CIA’s MK-Ultra program and their totalitarian dream of creating Huxley’s Brave New World, a dystopia where we will be deluded into loving our servitude through psychedelic drugs and mindless sex.
Avatar gebruiker
Bunnie
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: za mei 05, 2012 5:26 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner