Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Info droomkruid

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Info droomkruid

Berichtdoor Mad Hatter » ma apr 16, 2012 2:36 am

Zijn er hier mensen die wat meer info hebben over droomkruid? Ik zag dit net bij s&s maar krijg vrij weinig info gevonden over de dosis. Je kunt er thee van maken, roken, opkloppen en het schuim op eten of een takje een half uur in je mond houden en later op kouden en uitspugen.

Mijn vraag is dan hoeveel heb je nodig voor welke manier?
There is a place. Like no place on Earth. A land full of wonder, mystery, and danger! Some say to survive it: You need to be as mad as a hatter.

Which luckily I am.


Avatar gebruiker
Mad Hatter
Down with the bloody Red Queen!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 454
Geregistreerd: zo okt 02, 2011 10:26 pm
Woonplaats: Wonderland

Re: Info droomkruid

Berichtdoor Bosmongool » ma apr 16, 2012 2:22 pm

Bij het droomkruid extract op Azarius staat het volgende:
"When smoked about 0.1 gram is needed, taken orally it requires 0.5 to 1.0 gram depending on your bodyweight, ingested food and so on. Consumption on an empty stomach increases the potency of the effects."
http://azarius.net/smartshop/herbs/herb ... tract_10x/

Over gewoon droomkruid:
"3 to 25 grams of the crushed dried leaves are drunk as tea. It tastes very bitter."
http://azarius.net/smartshop/herbs/drie ... ream_herb/

Verder heb ik een site gevonden gewijd aan droomkruid, maar daar staat nergens iets over wanneer je het moet nemen -meesten nemen het voor het slapen gaan schijnbaar-, wel over doseringen.
http://caleazdreams.com/
Avatar gebruiker
Bosmongool
BURÁRUM!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 286
Geregistreerd: zo jan 29, 2012 3:39 am

Re: Info droomkruid

Berichtdoor Saikedellik » ma apr 16, 2012 4:03 pm

Ik zag het gister ook in S&S, ook wel benieuwd naar! Klinkt best leuk als het echt werkt :D
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Info droomkruid

Berichtdoor Einstein » ma apr 16, 2012 4:14 pm

Schijnt nog wel goed te werken ook. Zou zelf eerder met datura aan de slag gaan, dat werkt ook hiervoor, maar dan moet je wel weten wat je doet, anders ga je dood :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Info droomkruid

Berichtdoor Mad Hatter » ma apr 16, 2012 4:46 pm

Bosmongool schreef:Bij het droomkruid extract op Azarius staat het volgende:
"When smoked about 0.1 gram is needed, taken orally it requires 0.5 to 1.0 gram depending on your bodyweight, ingested food and so on. Consumption on an empty stomach increases the potency of the effects."
http://azarius.net/smartshop/herbs/herb ... tract_10x/

Over gewoon droomkruid:
"3 to 25 grams of the crushed dried leaves are drunk as tea. It tastes very bitter."
http://azarius.net/smartshop/herbs/drie ... ream_herb/

Verder heb ik een site gevonden gewijd aan droomkruid, maar daar staat nergens iets over wanneer je het moet nemen -meesten nemen het voor het slapen gaan schijnbaar-, wel over doseringen.
http://caleazdreams.com/

Dit was ik ook nog tegen gekomen. Ik denk dat ik de extract 10x eens ga bestellen en dagelijks 1 tot 2 stickys ga roken. Ik ben benieuwd.
There is a place. Like no place on Earth. A land full of wonder, mystery, and danger! Some say to survive it: You need to be as mad as a hatter.

Which luckily I am.


Avatar gebruiker
Mad Hatter
Down with the bloody Red Queen!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 454
Geregistreerd: zo okt 02, 2011 10:26 pm
Woonplaats: Wonderland

Re: Info droomkruid

Berichtdoor Davinci » wo apr 18, 2012 8:58 am

Bestond er geen report over droomkruid?
Als ik het mij goed herinner had Dripptone dat geschreven, kan ook op .nl geweest zijn.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Info droomkruid

Berichtdoor Mad Hatter » wo apr 18, 2012 7:55 pm

Davinci schreef:Bestond er geen report over droomkruid?
Als ik het mij goed herinner had Dripptone dat geschreven, kan ook op .nl geweest zijn.

Was idd op .nl kwam hem gister nog tegen hij kouwde op een stukje van 2cm
There is a place. Like no place on Earth. A land full of wonder, mystery, and danger! Some say to survive it: You need to be as mad as a hatter.

Which luckily I am.


Avatar gebruiker
Mad Hatter
Down with the bloody Red Queen!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 454
Geregistreerd: zo okt 02, 2011 10:26 pm
Woonplaats: Wonderland

Re: Info droomkruid

Berichtdoor Ankerwijf » do apr 19, 2012 6:02 pm

Maar het droomkruid van S&S was Afrikaans droomkruid en is dus Silene capensis, geen Mexicaanse Calea nogwat..

http://azarius.nl/smartshop/relaxing/herbs/african_dream_root/
Joined at the soul with a pair of headphones..
Avatar gebruiker
Ankerwijf
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 206
Geregistreerd: ma jan 30, 2012 5:24 am

Re: Info droomkruid

Berichtdoor Maddog » vr apr 20, 2012 6:07 pm

Davinci schreef:Bestond er geen report over droomkruid?
Als ik het mij goed herinner had Dripptone dat geschreven, kan ook op .nl geweest zijn.


[edit. een quote i.p.v. een link naar die ene website]

[TvdM juni2009]African dreamroot(Silene Capensis)Weekverslag
door Wile-E-Peyote op 02 jun 2009 23:25

Wat African dreamroot (Silene Capensis)
Hoeveel aanbevolen dosis 250mg
Waar Thuis
Wanneer ergens tussen 21 mei en 02 Juni
(vanuit natuurlijke empathogenen heb ik alles bijelkaar gezet in één reportje)


21 Mei
Ik heb er net wat van besteld, ik ben benieuwd of er meer ervaring mee hebben.
komt zaterdag binnen

25 mei
Het is nog niet binnnen, ik zag net dat de bestelling nog niet is verzonden

27 Mei
Ik heb het binnen, ben nu op een stukje aan het kauwen, Als ik niet meer reageer hier, dan zal t nu al werken. Anders wordt het morgen een Droom-Report (is eigenlijk een soort van trippen)

De smaak heeft iets weg van Laos(Galangawortel) en Zoethout. het ruikt ook naar zoethout.


14:00
Er is nu al een werking. Ik ben ineens aandachtig dingen aan het lezen op wikipedia, mindfood... lol

Eens kijken of ik morgen alles kan onthouden wat ik lees. Ik heb ineens een hoge concentratie, in tegenstelling tot wiet, waardoor ik van de hak op de tak op verschillenden onderwerpen, en objectieve zaken spring, die dan na een paar minuten mijn interesse in die dingen verlies.

15:30
Ja hoor, er is meer dan alleen maar dromen met dit goedje

28 Mei
takje 2cm is ongeveer 250mg

Ik ben die ochtend begonnen met een takje van 2cm, en deze in de mond houden( tussen de wang aan de onderkant, ongeveer een uurtje of twee, dan weet je niet eens meer dat ie er zit, en dan klein beetje ,kauwen tot de smaak eruit is.

De smaak, is best wel lekker, een combinatie van Laos, komkommer en zoethout

Vlak voor slapen, weer een takje van twee cm, met de vijzel tot poeder gemalen. hier thee van gezet. om 23:30

Ik ben om 01:00 gaan slapen, en heb inderdaad gedroomd.

Het was helderder dan normaal, ik zag zelfs bekende gezichten (oud collega's). De droom voelde lekker aan, en niet zo als normaal, dat je warm en zweterig wakker word. Geen druk op het hoofd.
Ik werd om een uur of 07:00 fris en uitgeslapen wakker. Zonder de wekker te hoeven zetten.

---
De droom zelf was een beetje apart. er waren drie oud collega's eentje had een zak blaadjes meegenomen, de twee anderen wilden niet meeroken.

Tussendoor gedroomd over een vogeltje die uit het nest was gevallen, die ging ik kleine wormpjes voeren.

Ook gedroomd over een auto, zelfs het rijden erin kwam levensecht over, in normale dromen, werken machines en lampen vaak niet.
--

Ik kan zeggen dat dit prettige dromen zijn, anders dan anders. Ik ben benieuwd wat dat vanavond gaat worden. Dreamroot schijnt cumulatief te werken, als je elke dag een beetje neemt, blijven die stoffen in je lichaam. Overdag merk je er niets van, pas in combinatie met in bed liggen, en langzaam wegzakken.

De stoffen worden wel afgebroken, maar als je het bijhoudt dan zijn de effecten steeds gunstiger.

Voordat je in slaap valt, krijg je een soort van flitsen, (random woorden of korte beelden, die je met wiet ook wel eens hebt, maar dan korter, en subtieler)

Dan val je even diep in slaap, en ben je ineens aan het dromen.

29 Mei
Vannacht weer gedroomd, de dromen worden intenser, en duidelijker.

Ook gister weer, in de ochtend vlak na het wakker worden, een takje van 2cm, in de wang gedaan. en in de avond thee van gedronken.

Nu waren vlak voor het in slaap vallen, de flitsen wat langer en duidelijker, er waren nu dingen van elkaar te onderscheiden, zoals gezichten en gebouwen.

Deze keer speelde het zich niet huis af, ik was in die droom bezig met instellen van een tv bij de radio, om het geluid over de boxen te krijgen. Bijna tegen het lucide aan, maar daarvoor is het nog niet helder genoeg.

Wat ik nog meer heb gedroomd kan ik niet echt achterhalen, maar het zijn dromen over dingen die je in het dagelijkse leven kan tegenkomen(misschien maakt het daarom niet zo veel indruk nog)

Vanavond verwacht ik dat het nog intenser zal zijn, en probeer dan ook daadwerkelijk om in andere dimensies terecht te komen.

De flitsen hebben wat weg van LSD flashes, kort, helder zonder drukkend gevoel(zoals bij paddo e.d.) De druk op mijn voorhoofd waar ik een tijdje last van heb, is ook aan het verdwijnen, net of de energie weer een beetje begint te stromen.

Misschien is het verbeelding, maar door meer te dromen, ben ik nu minder dromerig in het dagelijks leven( dit al na 3 dagen)

Ik zie het meer als een medicijn dan een Empathogeen. Alleen nog positieve dingen.

Ik ben benieuwd wat de avond gaat brengen.

31 Mei
Het loopt weer tegen de avond aan. net het tweede takje van vandaag uitgekauwd in de prullenbak...

Ben een klein beetje aan het doezelen (net niet in slaap vallen) Ik had net een OEV (open eyed visual) heel kort, t leek of er een soort van naakte kat in mijn slaapkamer rondliep, en ging op mijn kussen liggen.

Normaal zou ik er minimaal een soort van schrikreactie van krijgen, maar dit leek heel normaal, of ie er altijd al ligt.

Ik ga zo weer eens op bed.

Ik merk wel op, dat het heel makkelijk is om dingen te visualiseren. Als het andere bijwerkingen gaat krijgen zal ik het zeker neerzetten. In elk geval slaap ik lekkerder, ondanks de hevige dromen, wordt ik uitgeruster wakker dan anders. Alsof alle emotionele kwesties(niet extreem ofzo) en alle indrukken nu in die droom aan bod komen, en ook nog eens een antwoord krijgen. (gaat een beetje op LSD lijken, maar dan zonder mindfuck en visuals overdag.

In de droom is het net of er iemand anders een vraag over stelt, en ik geef er antwoord op, dan krijg ik een respons als"ok, oh zo" en die vraag is ineens uit mijn hoofd verdwenen, en plaagt me niet meer. De volgende dag heb ik een soort van voldaan gevoel, Alsof alles verwerkt word.

Als er andere bijwerkingen komen ga ik ze er zeker neerzeten. Maar let wel, als je nog nooit wiet, paddo's , LSD of andere psychoactieve stimuli hebt gehad, kan het nogal verwarrend overkomen.

Vanavond zal de droomwereld er weer anders uit gaan zien, elke dag is het net of ik een stuk verder van huis ben. De eerste droom speelde zich af in mijn tuin. De tweede dag speelde het zich af in scheveningen( de pier en het bekende hotel kwamen erg duidelijk over)

Waar ik vanavond terecht ga komen is de vraag, aan de ene kant ben ik benieuwd wat dag 7 me gaat brengen (dit schijnt de aanbevolen tijd te zijn voor dreamroot, waarna je er een maand mee moet stoppen.

Ik heb er met een Afrikaanse kennis over gesproken, die in zijn legendes een verhaal heeft over een wortel, die maakte dat de man een tijger werd in zijn droom. De dromer die de tijger werd, liep door zijn dorp heen, en joeg een wolf weg.
De volgende ochtend bleek dat er een jongetje stiekem naar de rivier was gegaan, en bijna werd gegrepen door een wolf. Maar een tijger joeg de wolf weg, het jongetje werd door de tijger(op zijn rug) naar huis gebracht.

Hierdoor ging ik nadenken, Als je na 3 dagen al zo kan visualiseren, wat zou dag 7 dan brengen? ? ?

Ik verheug me er meer op, dan dat er een gevoel van angst is. Het voelt prettig aan, ik rust uit, en de volgende dag ben ik te genieten zonder koffie en zware shag (om 08:00 al ).

Welterusten alvast, en mocht ik niet reageren, ben ik inderdaad een tijger geworden, en zal je dat morgen in de krant lezen

1 juni
De dromen worden niet heviger, ik kijk wat er gebeurt als ik de aanbevolen dosis verhoog.

gisteravond op stap geweest en laat op bed gekomen, en heb niet helder gedroomd, zoals de dagen ervoor. Vandaag 2 x 250mg takjes gekauwd, straks een beker thee van 500mg.

Als bij dit kruidje net als die andere is, hoe meer hoe heviger. Misschien gewenning, en zal ik pas over een maand weer kunnen proberen.


2 Juni
Na een week neemt de hevigheid merkbaar af, en is het niet werkzaam, ook niet bij dubbele dosis. Ik ga er mee stoppen, en over een maand weer proberen. Het zijn gedroogde stukjes wortel, van het plantje, Dus die zijn wel een tijdje houdbaar.

Dan zal ik de eerste dagen al met een grotere hoeveelheid experimenteren. Om te kijken of een grotere dosis ook hevigere en vreemde dromen geeft.
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Info droomkruid

Berichtdoor Destudent » zo apr 22, 2012 5:26 pm

Ankerwijf schreef:Maar het droomkruid van S&S was Afrikaans droomkruid en is dus Silene capensis, geen Mexicaanse Calea nogwat..


Die Calea zacetechichi moet je ook echt niet hebben. GOD wat smerig! Alsof je een uur of een paracetamol tablet sabbelt. Had een thee'tje gemaakt van een paar gram gedroogd plantmateriaal. Ik ben geen aansteller normaal gesproken wat smaak betreft maar dit spul is echt enorm vies :puke:.
Destudent
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 93
Geregistreerd: za feb 18, 2012 2:46 pm

Re: Info droomkruid

Berichtdoor DrippTone » wo mei 02, 2012 10:48 am

Mad Hatter schreef:
Davinci schreef:Bestond er geen report over droomkruid?
Als ik het mij goed herinner had Dripptone dat geschreven, kan ook op .nl geweest zijn.

Was idd op .nl kwam hem gister nog tegen hij kouwde op een stukje van 2cm


Volgens mij was ik dat niet. :lol:
The purity of the venom is equal to the purity of the high, but the choice of venom decides if it will be a pure high or an intense hell. Exploring the vast spectrum of what is good and what's not is part of taking venom. But it will only destroy when you fail to listen.

Go easy on me, I can't help what i'm doing.

Combination is the clue to the equation.

Mother earth and father sky watch over me while I visit the heavens and the hells through the spirit of the vine.
Avatar gebruiker
DrippTone
Donkey on the edge.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1290
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 7:01 am
Woonplaats: Peru

Re: Info droomkruid

Berichtdoor Sunseed » di jun 05, 2012 12:15 am

Wou dit bestellen maar is out of stock op azarius, andere adressen?
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: Info droomkruid

Berichtdoor Tripkonijn » do jun 07, 2012 9:49 pm

ik ga het binnekort ook eens bestellen wil er in de zomer eens met experimenteren
'leer uit een slechte ervaring' zei grootvader konijn
Avatar gebruiker
Tripkonijn
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 362
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:02 pm
Woonplaats: in't Konijnenhol

Re: Info droomkruid

Berichtdoor Gonzo » zo jun 24, 2012 4:39 pm

Ik kreeg vandaag een stukje, ga het zeker snel uitproberen..
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Info droomkruid

Berichtdoor Saikedellik » zo jun 24, 2012 8:13 pm

Dr.Gonzo schreef:Ik kreeg vandaag een stukje, ga het zeker snel uitproberen..

Ja hier hetzelfde, ben erg benieuwd!
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Info droomkruid

Berichtdoor Gonzo » zo jun 24, 2012 8:39 pm

Saikedellik schreef:
Dr.Gonzo schreef:Ik kreeg vandaag een stukje, ga het zeker snel uitproberen..

Ja hier hetzelfde, ben erg benieuwd!


Maar ik zie dat je voorlopig nog niet aan dromen toe bent.
Damn you 4-fmp. :mad:
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Info droomkruid

Berichtdoor Sunseed » do jun 28, 2012 11:32 pm

Van waar hebben jullie jullie portie gehaald?
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: Info droomkruid

Berichtdoor Gonzo » vr jun 29, 2012 1:48 pm

Gekregen van een vriendin..
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Info droomkruid

Berichtdoor MDMAmazing » zo aug 05, 2012 2:18 pm

Over het algemeen vinden mensen silene capensis beter en minder vies dan calea.

Bij Azarius is het niet meer op voorraad, hier wel:


http://www.flynhigh.nl/African-dream-root-10-gr/nl
http://www.highstreet.nl/amsterdam/afri ... ensis.html
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA


Did: Alcohol, nicotine, wiet, hasj, truffels, kratom, silene capensis, ritalin, alprazolam, DXM, DMT, 2C-B, 4-FMP, XTC
To do: Lachgas, pure MDMA, mescaline, LSD, GHB, 6-APB, 2C-I, TMA-2, TMA-6, 2CT-2, 2CT-4, 2CT-21
Dont's: Cocaine, heroine, crystal meth, crack

MDMA CEV's
MDMAmazing
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 165
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 6:02 pm

Re: Info droomkruid

Berichtdoor Sunseed » do nov 29, 2012 10:42 pm

Eindelijk besteld van op Azarius, ben benieuwd, update volgt :D
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: Info droomkruid

Berichtdoor Maus » za maart 08, 2014 9:55 pm

Sunseed schreef:Eindelijk besteld van op Azarius, ben benieuwd, update volgt :D
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Info droomkruid

Berichtdoor Vinz » za maart 08, 2014 10:10 pm

Heb ook nog een takje dreamroot liggen, denk alleen niet dat ik het nodig heb. Overigens vergeet ik het ook altijd te nemen. Je kunt jezelf beter trainen op het onthouden van je dromen, daar heb je veel meer aan =]
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner