Cyd schreef:Het is niet zo dat er aan alle medicijnen enge bijwerkingen vasthangen. Zelf heb ik ook een tijdje medicijnen geslikt tegen een angststoornis (een antidepressivum genaamd Serlain). Mij heeft dat enkel geholpen het te overwinnen. Misschien kun je medicatie toch eens een eerlijke kans geven.
Bij een serieuze angststoornis denk ik dat je niet veel zal hebben aan die kruidjes waar je het over hebt. Je kan het uiteraard wel proberen, kwaad kan het in ieder geval niet, maar ik zou zeker geen wonderen verwachten.
Cannabis lijkt mij helemaal geen goeie suggestie (wel een aantrekkelijke uiteraard ). Zoals je zelf zegt is het geschikt om af en toe even stressvrij te zijn en de boel te vergeten, maar een permanente oplossing is het zeker niet.
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA
MDMAmazing schreef:Ik heb echt een enorme angst voor iets presenteren voor de klas. En aangezien ik dat de komende 2 maanden 7x moet doen, ben ik ook op zoek naar iets rust gevends (waarvan je pupillen niet groter worden). Wat raden jullie me aan?
Thanks. Dat wordt nog een lastig klusje om aan te komen, maar het gaat lukken. Een uur of 2 voor de presentatie innemen? En is het een optie om valeriaan te nemen?Lavalamp schreef:MDMAmazing schreef:Ik heb echt een enorme angst voor iets presenteren voor de klas. En aangezien ik dat de komende 2 maanden 7x moet doen, ben ik ook op zoek naar iets rust gevends (waarvan je pupillen niet groter worden). Wat raden jullie me aan?
Los van wat de TS vraagt, jij hebt alprazolam nodig... 0,50-0.75mg
Me reet likken is ook wel relaxedsnuifduif schreef:Ghb is ook wel chill
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten