Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

kweekkit mogelijks minder potent?

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

kweekkit mogelijks minder potent?

Berichtdoor stoverij » di feb 04, 2020 3:11 pm

Hallo,

tltr: stel dat je van eenzelfde paddosoort twee kweekkits hebt geoogst, waarbij de ene meer volume water per oogst bevatte dan de andere, zijn deze dan wel even potent? (20g vers van de kweekkit met een hoger volume water lijkt me minder potent dan 20g vers van de andere kweekkit)

Ik kocht een Golden Teacher kweekkit. Mijn eerste en tweede oogst waren resp. vers 202 en 35g en gedroogd 13,4 en 2g... Dat betekent dat er van mijn eerste oogst 6,6% en van mijn tweede oogst slechts 5,6% overschiet gedroogd. Dwz dat mijn eerste oogst vers uit (100-6,6=) 93,4% en mijn tweede oogst uit 94,4% water bestond, wat mij erg veel lijkt. Ik heb al eerder eens Golden Teacher gekocht en toen bestonden mijn oogsten uit 90% water, zoals doorgaans het geval is. Ik twijfel over de potentie van mijn meest recente kweekkit, want als het water meer volume inneemt (cf 93,6 en 94,6%), dan is er minder volume vrij voor werkzame stoffen dacht ik. Klopt dit? Is, bv, 20g vers van mijn meest recente kweekkit inderdaad minder potent dan 20g vers van de kweekkit daarvoor (rekening houdende dat het dezelfde paddosoort is!!)?
stoverij
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di feb 04, 2020 3:03 pm

Re: kweekkit mogelijks minder potent?

Berichtdoor snuifduif » di feb 04, 2020 6:11 pm

Waar heb je het mee gewogen. Als je het op een keukenweegschaaltje pleurt heb je bij 2 gram een aanzienlijke meetfout percentueel gezien en kan je niet echt accurate aannames doen over de opbrengst.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: kweekkit mogelijks minder potent?

Berichtdoor stoverij » wo feb 05, 2020 2:58 am

Met een weegschaal tot op 0,01g. Het was eigenlijk 1,95 ipv 2g en de rest is lichtjes afgerond
stoverij
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di feb 04, 2020 3:03 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron