Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Last van buikpijn en misselijkheid tijdens de trip.

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Last van buikpijn en misselijkheid tijdens de trip.

Berichtdoor Cynophobia » di jul 29, 2014 9:46 pm

Ik heb tot nu toe twee keer getript op truffels en ik merkte allebei de keren dat ik niet optimaal kon genieten van de trip omdat ik last had van heel veel buikpijn en misselijkheid. De eerste keer heb ik zelfs overgegeven maar dit kwam door de smaak denk ik, de tweede keer had ik het samen opgegeten met wat chocolade waardoor ik het niet proefde en dus ook niet hoefde over te geven, maar ik had tijdens de trip (en de eerste keer had ik dit ook, maar minder) met vlagen last van hele erge buikpijn en misselijkheid. Alsof ik heel nodig moest poepen, maar dit lukte niet. Iemand tips hier voor?
Cynophobia
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: di jul 29, 2014 7:43 am

Re: Last van buikpijn en misselijkheid tijdens de trip.

Berichtdoor Perry » wo jul 30, 2014 10:36 pm

2-CB lijkt mij niet een fijne aanrader als t om buikpijn / misselijkheid gaat.
4-AcO-DMT zou ik ook voor gaan.
Ik ervaarde dat als exact hetzelfde als truffels, maar niet zo zwaar op de maag.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Last van buikpijn en misselijkheid tijdens de trip.

Berichtdoor Claviceps » do jul 31, 2014 12:45 am

Gember word vaak aangeraden als natuurlijk product bij misselijkheid en maagkalchten. Wetenschappelijkbewijs voor de anti-misselijkheid werking is zover mij bekend nog redelijk beperkt. Volgens Wikipedia zou het marginaal beter werken dan een placebo. Het valt in ieder geval te proberen. Munt thee en/of peppermunt schijnen ook tegen misselijkheid te werken. Ook hierbij dien ik te vermelden dat het wetenschappelijkbewijs beperkt is. Al zou het zijn dat je via het placebo effect verminderde misselijkheid hebt dan is het natuurlijk nog steeds positief voor je trip. Grappig weetje, volgens onderzoek is gebleken dat zelf als men weet dat het om een placebo gaat dat deze nog steeds effect kan hebben [1].

Zoals al eerder aangeraden is thee ervan zetten mogelijk ook een goede oplossing. De porties op delen is eventueel ook mogelijk. Om misselijkheid bij mescaline te beperken zijn er mensen die aanraden om de dosis in twee te delen en deze met een interval van 15-30 minuten er tussen te consumeren. Dit zou je tevens kunnen toepassen bij truffels. De piek van de trip zou mogelijk wel minder intens kunnen zijn, echter is zoiets zeer moeilijk te beoordelen. Subjectieve effecten en metabolisme zijn beide zeer persoonlijk :)

Als laatste tip wil ik je aanraden om minimaal 2 uur voor het innemen niet meer te eten. Wat betreft eten eerder op de dag zou ik ook erop letten dat je geen vette happen eet of eten dat slecht verteerbaar is. Vasten is eventueel ook een optie die vaker genoemd word.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Last van buikpijn en misselijkheid tijdens de trip.

Berichtdoor GaiaNyx » zo aug 03, 2014 5:28 am

Gember werkt bij mij redelijk, het scheelt ongeveer de helft ;)
Thee zetten van de truffels scheelt ook. Maar helemaal verdwenen mijn buikklachten nooit.

Wat voor mij de oplossing was, was overstappen op paddo's ipv truffels.
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
Avatar gebruiker
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 374
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 10:51 pm
Woonplaats: omg eindhoven


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner