Hallo,
Het onderwerp zegt het zelf, op welke leeftijd hebben jullie je eerste Ayahuasca Trip meegemaakt?
En gelieve erbij te melden of het in een cermonie was of niet.
mvg burnevil92
herejezus schreef:18, ceremonie. Was onverstandig achteraf gezien.
burnevil92 schreef:herejezus schreef:18, ceremonie. Was onverstandig achteraf gezien.
wat liep er mis als ik vragen mag ?
Dreuge schreef:burnevil92 schreef:herejezus schreef:18, ceremonie. Was onverstandig achteraf gezien.
burnevil92 schreef:herejezus schreef:18, ceremonie. Was onverstandig achteraf gezien.
blooddrain schreef:Ik heb het nog niet gedaan, wel ben ik me al en paar maanden in aan het lezen met de bedoeling dat ik in de loop vaan dit jaar een ceremonie ga bijwonen in Nederland. En voor volgend jaar ben ik met een vriend van me aan het plannen een retraite in Peru te gaan bijwonen.
De ceremonie in Nederland zie ik eigenlijk meer als een voorbereiding op 'the real deal.'
(edit: ik ben nu 20 trouwens, volgende week 21. )
herejezus schreef:Ja, dat ik niet dood wil en geleefd wil hebben voordat ik weer zoiets meemaak xD
DrippTone schreef:
Inmiddels ben ik bezig mijn eigen brouwsels te maken en mijn eigen ceremonies te doen. Daarnaast organiseer ik nu ook ceremonies met Sjamanen van de Shipibo Conibo cultuur uit Peru.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten