Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor Lighthousestore » wo dec 24, 2014 11:05 am

Met trots introduceren we onze nieuwe shop. Lighthousestore.nl

Van oorsprong importeur van Elektronische sigaretten en e-liquids hebben we ons assortiment enorm uitgebreid. Misschien heb je al een kijkje genomen. Anders raden we je natuurlijk aan om dit even te doen.
Wij streven ernaar om een van de grootste online retailers te worden in Europa op het gebied van CannabisZaden, Smartshop, Headshop en Growshop producten. Op dit moment bieden wij meer dan 4000 verschillende producten aan. Dit aantal zal vanaf begin 2015 nog verder toenemen. Ook zijn we bezig met het ontwikkelen van een eigen Lighthouse lijn die we in de zomer van 2015 zullen lanceren. Mooie plannen dus.

Testteam = gratis producten

We vinden het erg belangrijk om transparant te zijn over onze producten en hierover intensief contact te hebben met jullie. We horen dan ook graag van jullie wat er zoal speelt in de markt en aan welke producten het meeste behoefte is. Samen met jullie willen we ons assortiment en de nieuwe Lighthouse lijn zoveel mogelijk blijven afstemmen op de vraag in de markt. We zijn op dit moment een testteam aan het samenstellen waar in principe iedereen zich voor kan aanmelden. De enige voorwaarde is dat je ervoor open staat om onze producten te testen en hierover je feedback geeft, die vervolgens te plaatsen op het drugsforum en Lighthousestore.nl. De eerste testronde zal in de eerste maanden van het komende jaar worden gehouden. Aangezien we aardig aanmeldingen krijgen voor deelname zullen we in de 2e week van Januari een bevestiging sturen van je aanmelding.

Heb je interesse om mee te doen ? Meld je dan aan onder de volgende link: https://www.lighthousestore.nl/test-team

Win een reis naar Barcelona.

Een ander voordeel is dat je bij aanmelding automatisch meedingt naar een reis voor 2 personen naar Barcelona, die we op 15 maart 2015 weg gaan geven. Lighthouse verzorgt de tickets, 2 overnachtingen en de exclusieve toegang tot een social Cannabis club in deze prachtige stad. De winnaar hiervan zullen we bekend maken via onze nieuwsbrief en Facebook.

Meld je dus snel aan en we gaan graag een samenwerking met je aan. Alvast bedankt.

Lighthousestore en Drugsforum.info

https://www.lighthousestore.nl/?acc=3

Wil je graag een bestelling plaatsen op Lighthousestore.nl? Doe dit dan via de sponsorlink op het forum. Zo zorg je ervoor een gedeelte van de opbrengst ten goede komt aan het forum en bedank je de beheerders voor hun inzet.


We horen graag van je.
Laatst bijgewerkt door Lighthousestore op wo dec 24, 2014 12:41 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Lighthousestore
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: di dec 09, 2014 12:07 pm

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor Abysmal » wo dec 24, 2014 11:29 am

Om wat voor producten gaat het? Geen zin om weer een psuedopsuedo-psuedo efedrine in mn lichaam te stoppen.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor Lighthousestore » wo dec 24, 2014 11:39 am

Denk aan in eerste instantie producten die je bij ons op de website kan vinden. Kratom, Salvia, Afrodisiaca etc. Wij zullen daarnaast onze eigen Lighthouse lijn samenstellen bestaande uit zoveel mogelijk natuurlijk producten. Mochten we een of ander kruid tegenkomen die in de Amazone groeit en we denken deze op te kunnen nemen in ons assortiment zullen we deze eerst testen en laten testen. Hier komen jullie dus ook in beeld. Kan bijvoorbeeld ook zijn dat we een aantal personen een mushroom growkit sturen.
Doel is om zoveel mogelijk input vanuit de markt te verkrijgen anders dan onze eigen ervaringen en het is natuurlijk altijd leuk om iets weg te geven.
Lighthousestore
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: di dec 09, 2014 12:07 pm

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor Lighthousestore » ma jan 19, 2015 1:02 pm

We krijgen regelmatig aanvragen binnen voor ons testteam. Allemaal bedankt daarvoor en welkom bij de club :-) We zijn voornemens om eind Maart de eerste ronde producten te versturen. Mocht je jezelf alsnog aan willen melden kan dan nog via de volgende link : https://www.lighthousestore.nl/test-team
We zullen steeds een selectie van 50 personen maken waarnaar we verzenden.

-----
We merken dat er veel interesse is voor onze shop. Ook vanuit het buitenland krijgen we veel goede reacties en zoeken daarom een aantal agents in eerste instantie voor Frankrijk en Duitsland. Mocht je iemand weten die in die landen woonachtig is en het leuk vind om Lighthouse onder de aandacht te brengen binnen deze landen, let us know.
Lighthousestore
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: di dec 09, 2014 12:07 pm

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor Poseidon » di jan 20, 2015 3:50 am

Tyf op stelletje commerciële hufters. :twisted:
Ga ergens anders je gladde praatjes houden moederneukers. :mad:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor FranX » di jan 20, 2015 8:06 am

Lighthousestore schreef:Lighthousestore en Drugsforum.info
Binnenkort kun je een sponsorlink vinden elders op dit forum.


Indien er daadwerkelijk sprake is van een zogenaamd sponsorschap met DF dan ben ik bereid mijn medewerking te verlenen en/of om mijn aankopen bij jullie te doen.

Echter tot die tijd blijf ik trouwhartig op de Zamnesia banner boven deze en alle andere pagina's klikken.

Indien er geen sprake blijkt van een sponsorschap met DF dan ben ik genoodzaakt de hierboven geplaatste wijze woorden van mijn compaan Poseidon in acht te nemen en te onderschrijven.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor Ivo » di jan 20, 2015 10:35 am

Rustig jongens... Ze hebben eerst met mij overlegd voor ze dit gepost hebben, daarom is de post ook een sticky. Voorlopig is de samenwerking dat jullie gratis drugs kunnen krijgen, dus ik zie het probleem niet echt? :P Het is een redelijk nieuwe shop en ze zijn hun affiliate-programma nog aan het ontwikkelen, maar als ze er mee klaar zijn zal de link in de startpost komen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor Frog » di jan 20, 2015 10:35 am

FranX schreef:
Lighthousestore schreef:Lighthousestore en Drugsforum.info
Binnenkort kun je een sponsorlink vinden elders op dit forum.


Indien er daadwerkelijk sprake is van een zogenaamd sponsorschap met DF dan ben ik bereid mijn medewerking te verlenen en/of om mijn aankopen bij jullie te doen.

Echter tot die tijd blijf ik trouwhartig op de Zamnesia banner boven deze en alle andere pagina's klikken.

Indien er geen sprake blijkt van een sponsorschap met DF dan ben ik genoodzaakt de hierboven geplaatste wijze woorden van mijn compaan Poseidon in acht te nemen en te onderschrijven.

:lol: Zeg 't ze Franx!
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor FranX » di jan 20, 2015 1:58 pm

Ivo schreef:Rustig jongens... Ze hebben eerst met mij overlegd voor ze dit gepost hebben, daarom is de post ook een sticky. Voorlopig is de samenwerking dat jullie gratis drugs kunnen krijgen, dus ik zie het probleem niet echt? :P Het is een redelijk nieuwe shop en ze zijn hun affiliate-programma nog aan het ontwikkelen, maar als ze er mee klaar zijn zal de link in de startpost komen.


Oke... in dat geval:

Welkom Lighthouse :grin:
Ow.. en ik heb mijzelf gelijk als tester opgegeven :smokin:
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor Aebi » di jan 20, 2015 2:02 pm

Gratis drugs :rock:
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor blaatschaap404 » di jan 20, 2015 2:04 pm

Kom maar door met dat spul =D
blaatschaap404
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 146
Geregistreerd: ma nov 03, 2014 3:05 pm

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor Poseidon » di jan 20, 2015 9:27 pm

Excuses dan voor de buitensporige reactie en sowiesie voor dat lompe gescheld van me.
Vond die startpost van jullie al ongekend brutaal. Had bijna Ivo uit bed gegeld mensen.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor Ivo » di jan 20, 2015 9:32 pm

Report het dan gewoon, mijn slaap is me heilig :P
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor Poseidon » di jan 20, 2015 9:39 pm

:smokin:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor Perry » wo jan 21, 2015 12:18 am

@Lighthousestore Check deze pagina even op het Nederlands https://www.lighthousestore.nl/personal-service want dit is echt schandalig :grin:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor Poseidon » wo jan 21, 2015 3:27 am

Idd. Eis een liter krafom ter genoegdoening. We kunnen niet toestaan dat het blazoen van ons forum door dit soort semi~analphabisme bezoedeld wordt.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor Perry » wo jan 21, 2015 3:51 am

Poseidon schreef:Idd. Eis een liter krafom ter genoegdoening. We kunnen niet toestaan dat het blazoen van ons forum door dit soort semi~analphabisme bezoedeld wordt.

Wat een goed idee dit!

Ik eis een liter kratom ter compensatie voor het feit dat ik jullie op deze incapabele schrijfwijze heb gewezen. :woeh:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor Lighthousestore » di feb 03, 2015 1:45 pm

Natuurlijk begrijpen we dat commercieel posten op fora not done is. Daarom hebben we eerst contact gezocht met de admin. Maar we begrijpen jullie reacties.

Waarom zoeken wij testers van onze producten? Omdat we meer inzicht willen in de markt. Dit is de meest laagdrempelige manier om rechtstreeks in contact te komen met personen die een goede mening kunnen geven. Zoals we in het eerste stuk al meldden zijn we druk bezig om onze eigen lijn samen te stellen. Deze zal ergens medio dit jaar gelanceerd worden. Het is voor ons belangrijk dat we producten opnemen die een toegevoegde waarde hebben voor de markt. Niet alleen uit commercieel oogpunt maar ook omdat het ons simpelweg een hoop werk scheelt.
Een samenwerking met de markt is dan de meest handige manier om er achter te komen waar behoefte aan is. Het is ook nog een keer zo dat we op deze manier iets extra’s kunnen bieden aan de mensen die lid willen worden van het testteam. Namelijk gratis producten. Win win naar onze mening.

We zijn inderdaad druk bezig met het ontwikkelen van een affiliate programma, deze zal spoedig op de site te zien zijn. Mocht je iets aan willen schaffen, doe dat dan via de link op DF. Op deze manier ondersteunen wij DF.
Lighthousestore
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: di dec 09, 2014 12:07 pm

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor Perry » di feb 03, 2015 2:05 pm

Lighthousestore schreef:Zoals we in het eerste stuk al meldden zijn we druk bezig om onze eigen lijn samen te stellen.

:rock:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor snuifduif » di feb 03, 2015 6:24 pm

JongGeleerd schreef:
Lighthousestore schreef:Zoals we in het eerste stuk al meldden zijn we druk bezig om onze eigen lijn samen te stellen.

:rock:

Ik heb nog wel een paar verbeterpunten
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor Prototype » wo feb 04, 2015 4:33 pm

snuifduif schreef:
JongGeleerd schreef:
Lighthousestore schreef:Zoals we in het eerste stuk al meldden zijn we druk bezig om onze eigen lijn samen te stellen.

:rock:

Ik heb nog wel een paar verbeterpunten

Inderdaad, hier haal ik m'n neus voor op. :P
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor Ivo » wo feb 04, 2015 4:52 pm

Junks :roll:
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor Rudolph » wo feb 04, 2015 4:53 pm

Geef druks
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor Lighthousestore » wo feb 04, 2015 5:32 pm

:-)
Lighthousestore
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: di dec 09, 2014 12:07 pm

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor Perry » wo feb 04, 2015 5:35 pm

Ivo schreef:Junks :roll:

Je kan niet met ze en je kan niet zonder ze :woeh:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor Lighthousestore » wo jun 24, 2015 2:21 pm

Even een update m.b.t. ons testteam. We hebben een enorm aantal reacties binnen gekregen van personen die deelnemer willen worden van het Lighthouse test team.
Super dat er zoveel interesse is.

De eerste run producten is al de deur uitgegaan en hier maken we mensen natuurlijk blij mee ☺. De 2e run zullen we als Giveaway actie gedurende de zomer voeren.
Producten die we al weg hebben gegeven zijn onder andere elektronische sigaretten, Salvia, e-liquids en kratom. Gedurende de hele zomer zullen we nieuwe producten online zetten waarop gereageerd kan worden. Op deze manier krijg je inzicht in wat Lighthouse allemaal te bieden heeft en ontvangen wij in ruil leuke reviews.

Iedere vrijdag plaatsen we op onze website en Facebook pagina welke producten we beschikbaar stellen. Hier kun je je voor inschrijven. Als je geselecteerd wordt sturen we het product gratis naar je toe. Tenslotte kun je je review terug sturen welke wij plaatsen op onze site.

Geef even in je reactie aan dat je via drugsforum.info van de actie hebt vernomen.
Doen we er nog een leuke extra giveaway bij.

Directe link naar de actie is:
http://www.lighthousestore.nl

Facebook
http://www.facebook.com/lighthouseproducts
Lighthousestore
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: di dec 09, 2014 12:07 pm

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor TripAnt » vr jun 26, 2015 7:33 pm

Ik geef me graag op :) vooral kratom of salvia zou ik wel eens graag willen proberen, als er truffels of cactussen zijn test ik die ook met plezier uit :D
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor Lighthousestore » di jun 30, 2015 12:54 pm

Hi TripAnt

Thanks voor je inschrijving en gefeliciteerd. Ik stuur je de LemonX caps en wat andere goodies.
Mail me even voor je adres dan ontvang je deze week nog een en ander in de bus.

gr, Lighthousestore.

Ps, mail even naar giveaway@lighthousestore.nl dan pakken we het vanaf daar even op
Lighthousestore
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: di dec 09, 2014 12:07 pm

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor Zelfkweek » wo jul 01, 2015 12:28 pm

Hallo,

Ik ben al een tijdje geïnteresseerd in het proberen van kratom en net zoals mijn vriend TripAnt ben ik ook geïnteresseerd in andere leuke natuurlijke producten :)

E-cigs spreken mij niet echt aan aangezien ik tabak prefereer, portable vaporizers dat is een ander verhaal :love:

(Sta open om alles te testen :grin:)
Wat dan?
Avatar gebruiker
Zelfkweek
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di mei 05, 2015 1:31 pm

Re: Lighthouse Testers gezocht = gratis producten

Berichtdoor Lighthousestore » wo jul 01, 2015 1:33 pm

Top, ik zal je inschrijven voor de volgende ronde. Vrijdag plaatsen we de te winnen producten online.

Er zit in ieder geval CBD olie bij en een e-cig. Het derde product moeten we nog even bepalen. Als jullie suggesties hebben horen we die graag.

We ontvangen best veel reacties en we hebben al veel gratis producten verzonden. Kan allemaal, het is tenslotte zomer :-)
Lighthousestore
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: di dec 09, 2014 12:07 pm

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner