Ik heb een aantekeningen schriftje waar ik van alles in bij houd als ik ga trippen. Ik zat daar eens doorheen te bladeren en kwam op een hoofdstuk LSA. Ik lees daar vrij weinig over op dit forum en wilde mijn minieme ervaring + vragen met jullie delen.
Een x aantal maanden terug heb ik eens hwbr geprobeerd. Ik had gekozen voor een koude extractie methode. De zaden had ik schoon gekrabt, daarna in een vijzel gecrushed en +- 20 uur in de koelkast gezet in aardewerken mokken met demi water. (afgedekt met alufolie) Daarna de thee gefilterd met een koffiefilter. Ik had ook nog ergens gelezen dat het drinken verspreiden over een half uur, de misselijkheid kan helpen verminderen. Zo gezegd zo gedaan.
Ik en een maat van mij hebben zo 5,5 zaad pp genuttigd op een nuchtere maag. We hebben de hele dag in de tuin gechilled en ons uitstekend vermaakt, maar we hebben beide niets gemerkt? Wel wat wazig en soms half dromen op de matras, maar we hadden ook stevig geblowed en na 5 uur ook de slagroom spuit en koud bier er bij gepakt, wellicht dat het daardoor kwam. We durven allebei dus niet te zeggen of de lsa werkte.
Ook hebben we beide totaal geen misselijkheid of wat dan ook aan negativiteit ervaren. De thee smaakte best lekker.
Wat misselijkheid betreft: top methode.
Wat effecten betreft: ?
Hebben wij de fout gemaakt om geen warm water te gebruiken? Zijn de effecten zo subtiel en hebben wij teveel verwacht? (hoopte stiekem op visueel amusement)