Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

LSA zaden ( en meer psychedelica )

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

LSA zaden ( en meer psychedelica )

Berichtdoor goejezuen » za mei 17, 2014 6:48 pm

een zonnige goedemiddag,

ik heb het geluk gehad een pakket t.w.v. 200 euro te mogen ontvangen van azarius!
leuk pakketje, zitten leuke dingetjes in waaronder african dream root, droomkruid, ubhububhu,kratom pakket,alle happy caps, sinicuichi, herbs of the gods extracten pakket, wat kanna, een spirit elixer met syrian rue zaadjes (3 gram) en m.hostilis (5 gram) ik had 2 van die pakketjes, het minste gebruikt. ik had gewoon 2 koppen thee gezet, eerst de harmala syrian rue zaadjes en gewoon opgedronken, 3 kwartier later m.hostilis thee opgedronken, lichte trip effecten en 1x erg veel gekotst. hebben mensen hier ervaring mee of tips om nog beter hier op te trippen? niet door het kotsen maar in het algemeen.

en verder heb ik 3 verschillende soorten LSA zaadjes gekregen, waarover ik dit topic eigenlijk ging schrijven. ik had ongeveer iets minder als de helft van het zakje van de heavenly blue gekauwd en opgegeten, en heb een redelijke trip gehad die vrij laat pas echt begon. toen ik in mijn bed lag kwamen de visuals pas echt naar boven, en dat heb ik tot de ochtend dat ik op stond gemerkt. want ik ben namelijk de volgende ochtend knock out gegaan. hebben mensen hier ook zulke dingen op meegemaakt? want ik ben verder gaan lezen, en kwam ook al uit bij verhalen van mensen die via azarius ook de zaden hadden besteld, en moest best erg schrikken van een verhaal van een gast die op de intensive care terecht was gekomen omdat de bloedbanen in zijn lijf dicht gingen en zelf zijn handen blauw zijn geworden en ergere klachten. ik heb in de trip wel het gevoel gehad dat mijn handen een soort van waas waren zegmaar. niet 5 vingers aan 1 hand, maar meer alsof alle energie van die 5 vingers in 1 waas door elkaar zweefde. zou dit met de samentrekkende en gevaarlijke effecten te maken hebben zoals je onder in mijn post in de link kan lezen?

mijn excuses voor mijn rommelige post, maar ik hoop dat jullie dit verhaal een beetje kunnen volgen. bij voorbaat dank voor alle reacties. hier onder de post:

http://azarius.nl/encyclopedia/6/Hawaii ... ose_zaden/
de reactie waar ik het over had staat ong. in het midden van MKED.

heeft er verder nog iemand vragen, op of aanmerkingen of zelf informatie of docu's over LSA gebruik door stammen of andere dingen het is welkom in dit topic. bedankt
goejezuen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 111
Geregistreerd: za maart 12, 2011 10:01 pm

Re: LSA zaden ( en meer psychedelica )

Berichtdoor Maus » zo mei 18, 2014 10:06 am

Ik werd tijdelijk psychotisch van 3 zaadjes :rock: :#:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: LSA zaden ( en meer psychedelica )

Berichtdoor Ivo » zo mei 18, 2014 10:15 am

En ik voelde helemaal niks van 18 zaden :(
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: LSA zaden ( en meer psychedelica )

Berichtdoor Maus » zo mei 18, 2014 10:23 am

Ivo schreef:En ik voelde helemaal niks van 18 zaden :(

Dat vind ik eigenlijk wel het vage van psychidelica, dat ze soms gewoon niet werken.

Heb wel eens 100ug LSD geslikt, niets.
15 gram Hollandia truffels, niets.

3 LSA-zaadjes: :rock:
Paddo's: :rock: :rock: :rock:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: LSA zaden ( en meer psychedelica )

Berichtdoor goejezuen » zo mei 18, 2014 5:22 pm

ja je weet inderdaad nooit wat je kan verwachten met dat spul :P net of je een kaartje mag trekken :P en hoe voelde het voor jou dan toen je de joker trok na die 3 lsa zaadjes?
goejezuen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 111
Geregistreerd: za maart 12, 2011 10:01 pm

Re: LSA zaden ( en meer psychedelica )

Berichtdoor Maus » zo mei 18, 2014 11:02 pm

goejezuen schreef:ja je weet inderdaad nooit wat je kan verwachten met dat spul :P net of je een kaartje mag trekken :P en hoe voelde het voor jou dan toen je de joker trok na die 3 lsa zaadjes?

Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt.

Hoe het voelde?

Ik kon bijna niet meer nadenken, raakte in paniek en dacht dat allerlei lichten mij in de gaten hielden via straling enzo :rock:

Wist gelukkig wel dat die zaden de oorzaak waren, dus of het een echte mini-psychose was :conf:

Kut was het in ieder geval wel :#:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: LSA zaden ( en meer psychedelica )

Berichtdoor 420belgiumganja » wo jun 04, 2014 6:01 pm

Ik heb LSA zaden (hawaiian baby woodrose) op ebay besteld voor 2.50 dollar, de zaden zijn van Mumbai, ben wel benieuwd, heb nog nooit eerder psychedelische drugs gepakt (enkel xtc en wiet gedaan van drugs). Is dit af te raden om lsa zaden als starter te nemen? En nog iets, is het wel een goed idee om van ebay/mumbai zaadjes te kopen?
420belgiumganja
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 34
Geregistreerd: vr maart 28, 2014 9:39 pm

Re: LSA zaden ( en meer psychedelica )

Berichtdoor Derpy » wo jun 04, 2014 7:54 pm

je hebt het al besteld maar toch vind je het nodig om te vragen of het wel slim was?? om een antwoord op je pientere vraag te geven, NEE geef 5 euro meer aan een betrouwbare vendor zoalls azarius en je weet met zekerheid dat het goede zaadjes zijn. hopelijk krijg je ipv hbw opgedroogde kattenuitwerpselen
Derpy
anti-drugs
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 174
Geregistreerd: wo maart 26, 2014 4:38 pm

Re: LSA zaden ( en meer psychedelica )

Berichtdoor Selem » wo maart 16, 2016 6:53 pm

Mijn ervaring met LSA zijn ook best weird. 8 zaden genomen, jointje erbij en lekker achterover leunen. Ik had die dag al wat last van mijn maag en ondanks dat ik de zaden ge extraheert had kreeg ik er wat extra maag krampen bij. Veeeel body load in mijn geval, alles was zwaar, ook een weird gevoel in mijn maag, neigde naar xtc draaiingen daarbinnen :conf: . Maar goed, wel lekker praterig, genoot van de overal ervaring. Best gestimuleerd ook, maar toch zwaar. Lichte traces, CEV en hele lichte OEV. Volgens mij golfde mijn wereldkaart ook een beetje maar dat ik kan niet meer met zekerheid herinneren. Al met al voelde het allemaal veel zwaarder dan wat ik er qua effecten voor terug kreeg, maar ergens was dat ook wel weer lekker. Ach weirde shit.

Ook lekker op tijd naar bed daarna, ook niet verkeerd zo af en toe.
Fool schreef:
Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.

Wellis
Avatar gebruiker
Selem
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 853
Geregistreerd: ma maart 14, 2016 5:27 am
Woonplaats: Overal maar toch nergens

Re: LSA zaden ( en meer psychedelica )

Berichtdoor FranX » do maart 17, 2016 12:14 am

Druks schreef:LSA is niet echt een beginners psychedelic. Dan kan je beter 2C-B nemen of zelfs truffels.


Mee eens.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron