Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

LSD + truffels (atlantis)

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

LSD + truffels (atlantis)

Berichtdoor Special K » do dec 01, 2011 11:57 pm

Yooo Psychonauten, Ketanauten, Trippers :woeh:

Vroeg me eens af hoeveel van jullie al LSD & paddos door elkaar hebben gebruikt, en hoe jullie dit dan hebben aangepakt? Dossisen e.d. ? (hoeveel van je oorspronkelijke dosis, dus als je de 2 stoffen apart neemt, je gebruikt?)

Ben hier heel benieuwt naar, moet ECHT wel plezant zijn (aangezien ik keta op de lsd al wauw vond, spijtig genoeg heb ik ondertussen al toch een dikke 3 weken denk ik geen keta meer gehad :( )
Maarja geen probleem , genoeg psychedelics op de wereld :p

Grts :keta:
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: LSD + truffels (atlantis)

Berichtdoor Sublimo » do dec 01, 2011 11:59 pm

Ik heb ze samen gebruikt, maar weet echt niet meer in welke dosering.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: LSD + truffels (atlantis)

Berichtdoor Special K » vr dec 02, 2011 12:03 am

Sublimo schreef:Ik heb ze samen gebruikt, maar weet echt niet meer in welke dosering.


En wat vond je ervan? Ik neem aan dat we beginnen van een standaard LSD trip en dan daarop de paddo's nemen?
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: LSD + truffels (atlantis)

Berichtdoor Sublimo » vr dec 02, 2011 12:08 am

Special K schreef:
Sublimo schreef:Ik heb ze samen gebruikt, maar weet echt niet meer in welke dosering.


En wat vond je ervan? Ik neem aan dat we beginnen van een standaard LSD trip en dan daarop de paddo's nemen?


Geweldig, zoals altijd. Ja, begonnen met LSD.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: LSD + truffels (atlantis)

Berichtdoor Special K » vr dec 02, 2011 12:18 am

Sublimo schreef:
Special K schreef:
Sublimo schreef:Ik heb ze samen gebruikt, maar weet echt niet meer in welke dosering.


En wat vond je ervan? Ik neem aan dat we beginnen van een standaard LSD trip en dan daarop de paddo's nemen?


Geweldig, zoals altijd. Ja, begonnen met LSD.


Aight :D
Hmm heb wel nog nooit truffels/paddo's gedaan, wel alle andere trip middelen, heb LSD ook wel vrij goed onder de knie, kvindt zwaardere trips dan ook leuker daarop, maar heb wel geen flauw idee hoeveel te doseren :p

En het leek my zo zonden om morgen die zegeltjes te nemen en zaterdag die truffels..
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: LSD + truffels (atlantis)

Berichtdoor Einstein » vr dec 02, 2011 1:46 am

Dan neem je gewoon alleen de zegeltjes of alleen de truffels. Ik denk dat beide tegelijk pakken vooral erg weinig toevoegt aan een truffel- of LSD-trip an sich. Ketamine is een heel andere klasse tripmiddelen, vrij logisch dat het een nieuwe dimensie aan een LSD-trip kan geven, maar paddo's en LSD liggen in elkaars verlengde.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: LSD + truffels (atlantis)

Berichtdoor Special K » vr dec 02, 2011 9:26 am

Einstein schreef:Dan neem je gewoon alleen de zegeltjes of alleen de truffels. Ik denk dat beide tegelijk pakken vooral erg weinig toevoegt aan een truffel- of LSD-trip an sich. Ketamine is een heel andere klasse tripmiddelen, vrij logisch dat het een nieuwe dimensie aan een LSD-trip kan geven, maar paddo's en LSD liggen in elkaars verlengde.


Heb je het ooit al gedaan Einstein? Vraag me dan wel af wat je er van vond :D
Khad gezien wat je vond van LSD + Keta en denk er net hetzelfde over :mrgreen: :rock: :kleuter:

Maar ik dacht wel dat een klein portietje paddo's eten net voor je piek , het allemaal wel wat anders zal uitdraaien dan een gewone trip op LSD :D

Grts :keta:
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: LSD + truffels (atlantis)

Berichtdoor Einstein » vr dec 02, 2011 11:45 am

Nee, nooit gedaan, maar kan me niet voorstellen dat het zo'n drastisch verschil in effect geeft als met ketamine :P Wat wel eens wordt gedaan is 2C-B door de LSD gooien, waar ik zelf ook geen ervaring mee heb overigens.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: LSD + truffels (atlantis)

Berichtdoor Special K » zo dec 04, 2011 12:23 am

Einstein schreef:Nee, nooit gedaan, maar kan me niet voorstellen dat het zo'n drastisch verschil in effect geeft als met ketamine :P Wat wel eens wordt gedaan is 2C-B door de LSD gooien, waar ik zelf ook geen ervaring mee heb overigens.


Ja 2CB door de lsd staat zeker op myn to-do list :D :kleuter:

Zou 2CB tijdens het candyflippen te intens zijn? Of juist mooi genoeg om alles tot zijn uiting te laten komen :) ?
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: LSD + truffels (atlantis)

Berichtdoor Truththeories » di dec 06, 2011 4:47 pm

Je bedoelt dan Acid + MDMA + 2C-B? Ik denk dat je daar niet heel erg veel aan hebt. 2C-B wordt vaak omschreven als een combinatie van LSD en MDMA, maar zwakker dan beiden.

Ik denk dat je alleen qua visuals dan wat anders hebt, gezien het feit dat mensen die 2C-B combineren met LSD vaak de visuals als 'vrolijker' omschrijven.
Truththeories
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 62
Geregistreerd: zo nov 20, 2011 8:29 pm

Re: LSD + truffels (atlantis)

Berichtdoor Davinci » do dec 08, 2011 1:43 pm

Lsd en truffels/paddo's is niet echt een aanrader. Velen krijgen het gevoel dat de lsd en truffels vechten om de overhand te krijgen in je hoofd.
Ik zie ook het nut niet in van deze combo omdat ze op dezelfde receptoren werken :roll:
Het is verspilling van beide, er bestaan zoveel betere combo's.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: LSD + truffels (atlantis)

Berichtdoor Special K » za dec 10, 2011 1:12 am

Davinci schreef:Lsd en truffels/paddo's is niet echt een aanrader. Velen krijgen het gevoel dat de lsd en truffels vechten om de overhand te krijgen in je hoofd.
Ik zie ook het nut niet in van deze combo omdat ze op dezelfde receptoren werken :roll:
Het is verspilling van beide, er bestaan zoveel betere combo's.


Heb net 40 gram dragon's dynamite binnen , en een beetje lsd zou de trip af maken als je snapt wat ik bedoel :D , een 300tal mics , maar spijtig genoeg is LSD zo goed als onvindbaar in antwerpen :( , of toch waar ik zoek...

Grts :keta:
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: LSD + truffels (atlantis)

Berichtdoor OscarJones » do nov 27, 2014 1:03 am

Einstein schreef:Nee, nooit gedaan, maar kan me niet voorstellen dat het zo'n drastisch verschil in effect geeft als met ketamine :P Wat wel eens wordt gedaan is 2C-B door de LSD gooien, waar ik zelf ook geen ervaring mee heb overigens.



lsd 230 mic + 15mg 2cb + 15mg amfetamine + wiet + hasj en een biertje. Was een zieke trip echt kapot vet
OscarJones
Offline
 


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner