kippje schreef:salvia ... zeer relaxend en chill effect.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
FranX schreef:Mocht je een beetje sterke maag hebben dan is er altijd nog de San Pedro of Peyote cactus.
Je zou die gewoon, al dan niet gedroogd, kunnen opeten (google howto)
Mescaline is bij uitstek geschikt voor meditatie en wordt in Peyote-vorm traditioneel door de Huichols indianen voor dat doel gebruikt.
https://www.princeton.edu/~achaney/tmve/wiki100k/docs/Mescaline.html
Ik heb ooit eens een kilo San Pedro poeder uit Peru laten komen en met wat huis tuin en keuken middelen wist ik daar enkele grammen mescaline uit te peuteren.
Tijdens onze vakantie hebben we ieder daarvan iets van 500 tot 750 mg genomen.
Man man man... we hebben uuuuuuuren gedachteloos en compleet gelukzalig in het kampvuur zitten staren.. de dagen erna voelden we ons zo 'psychechillic' als een boeddhistische monnik die het nirwana heeft bereikt.
FranX schreef:Mocht je een beetje sterke maag hebben dan is er altijd nog de San Pedro of Peyote cactus.
JongGeleerd schreef: Ik kwam ook al enigszins op Mescaline uit, maar vond daarbij dat dit spul ernstige misselijkheid etc. kan veroorzaken aan het begin van de trip, dat door veel gebruikers als erg naar ervaren wordt. Wat zijn jouw ervaringen daarmee?
FranX schreef:FranX schreef:Mocht je een beetje sterke maag hebben dan is er altijd nog de San Pedro of Peyote cactus.JongGeleerd schreef: Ik kwam ook al enigszins op Mescaline uit, maar vond daarbij dat dit spul ernstige misselijkheid etc. kan veroorzaken aan het begin van de trip, dat door veel gebruikers als erg naar ervaren wordt. Wat zijn jouw ervaringen daarmee?
Men zegt dat de misselijkheid niet zozeer komt door de mescaline als wel door de tig andere alkaloïden die ook in de cactussen zitten.
(zo raad men aan om bij bv de San Pedro het dunne groene huidje te stropen alvorens de rest te nuttigen.)
In ons geval (de ruwe extractie) hebben de de capsules van ong. 100 mg per stuk verspreid over een kwartiertje ingenomen met verse jus de orange.
(Ik meen dat ik in het boek van Shulgin had gelezen dat vruchtensap eventuele misselijkheid zou onderdrukken.)
Om een lang verhaal kort te maken.
Met onze batch hebben we beide geen misselijkheid ervaren.
Of het door de sinaasappelsap dat we ieder keer daarbij hebben gebruikt kwam kan ik niet met zekerheid zeggen.
We hebben later ook een synthetische mescaline geprobeerd (500 mg) en die hebben we zonder sap ingenomen en ook die keer was er geen misselijkheid.
De trip van de synthetische variant vonden we echter een stuk 'leger' dan de die van de ruwe extractie.
Beetje vergelijkbaar met b.v. 4-ACO-DMT en Paddo's.
Beide geven prachtige vergelijkbare visuals maar de 4-ACO trip blijft een stuk 'leger' in die zin dat knetterende inzichten, mind-fucks, contemplatie e.d. achterwege blijven.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Ik ben het niet met je eens dat 4-aco-dmt leger voelt dan paddo's of truffels. 4-aco-dmt 40mg zorgde ervoor dat ik een goddelijke ervaring had en mezelf dus profeet kan noemen sinds...
FranX schreef:Partypipo schreef:Ik ben het niet met je eens dat 4-aco-dmt leger voelt dan paddo's of truffels. 4-aco-dmt 40mg zorgde ervoor dat ik een goddelijke ervaring had en mezelf dus profeet kan noemen sinds...
Mijn uitspraak is natuurlijk een subjectieve benadering en zeker geen algemene waarheid.
Anderzijds ik ben geloof ik met 4-ACO nooit hoger geweest dan 30 mg max.
Als ik jouw relaas zo lees moet ik het goedje nog eens een kans geven in een hogere dosering.
Kan je iets meer vertellen over je ervaring en hoe was het met de bodyload?
Ben benieuwd.
Komt waarschijnlijk omdat ik gewoon bladeren had IPV een extract merkte dat ik moeite moest doen om niet uit mijn "trance" te komen.JongGeleerd schreef:kippje schreef:salvia ... zeer relaxend en chill effect.
Wow, dat hoor je niet vaak!
JongGeleerd schreef:Anyway, persoonlijk zou ik gaan voor iets spiritueels als truffels/paddo's of zelfs DMT
Heb meerdere keren een lichte trip gehad paar kleine hallucinaties, maar vooral wat me altijd bij zou blijven is het gevoel hoe alle levende wezens op deze planeet met elkaar verbonden zijn geen idee hoe ik het moet uitleggen.Fool schreef:Wat zijn je ervaringen met salvia? De ervaringen die ik ermee heb streven namelijk alle achtbanen die ik ooit gezien heb voorbij.
Druks schreef:ayahuasca is wel echt spul om op te mediteren. Alleen flink heftig.
Heb een redelijk sterke maag maar met alle vormen van pillen tot nu toe wel last van opkomend maagzuur (gewoon medicijnen) dus het verschild per stof maar neem aan dat wat de misselijkheid bij pillen veroorzaakt niet in de cactus zitFranX schreef:Mocht je een beetje sterke maag hebben dan is er altijd nog de San Pedro of Peyote cactus..
Poseidon schreef:Mediteren zou ik zonder dope doen.
Zoals ik het begrepen heb, is het in het Zen-buddhism de bedoeling via je ademhaling en fixatie op een mantra jezelf als eenheid te ervaren als opstart naar een nieuwe levensfase.
Zie niet zo 123 voor me hoe je dat met psychedelica kan bewerkstelligen.
Dan lijkt een diazepammetje me nog effectiever.
kippje schreef:Ben zelf nog maar 17 dus ik wacht nog met LSD maar het effect lijkt me echt geweldig.
Partypipo schreef: En aangezien het onethisch om zulke dingen op kinderen te testen zal er nooit wetenschappelijk bewijs voor het ene of het andere komen. Daarom wordt drugs gebruik bij mensen waarvan de hersenen nog niet uitgegroeid zijn afgeraden.
Partypipo schreef:Okay, alle kinderen aan de psychedelische drugs dus? Daar worden ze beter van
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten