No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
FranX schreef:Ik heb ooit eens een zak gedroogde san pedro uit peru laten komen om er een extractie van te maken. Van het uiteindelijke resultaat hebben we een voorzichtige dosis genomen (geen idee meer maar zal idd rond de 300 mg zijn geweest) Net als bij Ivo hadden ook wij het idee met die dosis niet over de threshold te komen. Na ook wat te hebben weggegeven hebben we nog maar iets van 400 mg over.. te weinig voor ons beide.
Enfin.. nu hebben we een gram synthetisce mescaline in bezit. Het goedje is peperduur dus gaan we niet meer emmeren met de dosis. We weten van een andere gebruiker dat het spul oke is en we gaan gewoon voor de 500 mg per persoon.
Alleen het juiste moment nog even vinden want we willen er in alle rust en ruimte van genieten.
En natuurlijk komt er een tripreport.
Antifa schreef:Maar even uit nieuwsgierigheid, hoe duur is 'peperduur', als ik vragen mag?
Boltsz schreef:Ik ga morgen met een vriend van me wildkamperen bij een meertje ergens in the middle of nowhere.
Ik zal proberen een goed tripreport te schrijven na terugkomst op aarde :#:
Saikedellik schreef:Ah boeiend topic! Ik heb ook net synthetische mescaline gehaald, 300mg. Moet genoeg zijn om leuk op te trippen denk ik, helemaal met mijn 63kg (neem aan dat de dosis ook wel te maken heeft met lichaamsgewicht?).
Saikedellik schreef:Dat laatste vind ik wel een mooi argument idd...
Naast LSD is mescaline in mijn ogen gewoon hét tripmiddel, en wil ik het gewoon hoe dan ook eens uitgeprobeerd hebben. Ookal kost het even 1x een kapitaal, het lijkt me gewoon super vet, en wil het "op het lijstje" kunnen zetten.
justmakepeace schreef:mij lijkt het toch wel leuk om zo'n cactus op mijn kamer te hebben, gewoon als ''kamerplant'' (richting mijn ouders en andere ''onwetende zieltjes'') Helaas denk ik niet het geduld te hebben om 3 jaar te wachten tot ik ervan kan snoepen, maar zou je als je ervan gesnoept hebt het kunnen stekken en een nieuwe cactus laten groeien uit de restjes van de brute slachtpartij?
-ArKady. schreef:lijkt me een interessant stofje.
iemand die zowel synthetische als natuurlijke mescaline heeft geprobeerd?
naar welke zou ik opzoek moeten gaan?
Ivo schreef:400mg nog steeds net niet? :/ Dan begint het wel een duur grapje te worden. Nog steeds beter dan coke, maar zo'n net niet ervaringen zijn kut.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten