Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Mexicana truffels werkten niet??

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Mexicana truffels werkten niet??

Berichtdoor SoldierOfJahArmy » di aug 02, 2011 7:38 pm

Hey, gisteren ben ik naar maastricht in smartshop 'Focus' 2 porties mexicana truffels van 20g gaan halen. Het plan was dat ik en een vriend zouden tripsitten op 2 vrienden die zouden trippen. Ze namen ze op nuchtere maag, de ene deed het voor de eerste keer en de andere voor de 2de keer (7 maanden geleden was zijn eerste keer). Na 2 uur wachten werden ze al erg ongeduldig maar ik bleef er in geloven. Ondertussen waren we 3 en een half uur verder en ze waren nog steeds bloednuchter, en ook de rest van de avond/nacht/ ochtend.. De truffels waren geconsumeerd om half 9 savonds en om kwart na 3 gingen we slapen, teleurgesteld......

Iemand een idee hoe dit komt, of iemand die dit ook al heeft meegemaakt?
Ik en een van de 2 trippers hebben wel een keer Atlantis truffels gedaan en dat beviel ons erg goed :woeh: .

Export green stash Import green cash
Avatar gebruiker
SoldierOfJahArmy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: ma mei 23, 2011 7:35 pm

Re: Mexicana truffels werkten niet??

Berichtdoor lolnoob » wo aug 03, 2011 11:51 pm

Ga terug naar de smartshop en klaag, meestal krijg je wel nieuwe/andere soort.

Het kan komen doordat hun mindset niet goed was maar dat lijkt me sterk met 20 gram. Waarschijnlijk gewoon bijna geen werkzame stoffen, of ze hebben ze slecht bewaard.
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Mexicana truffels werkten niet??

Berichtdoor TRAVOLTA » do aug 04, 2011 12:20 am

of te kort van te voren gegeten. ik heb goeie ervaringen met focus :)
TRAVOLTA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 333
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 4:32 pm

Re: Mexicana truffels werkten niet??

Berichtdoor PoisonDrink » do aug 04, 2011 1:53 am

lolnoob schreef:Waarschijnlijk gewoon bijna geen werkzame stoffen


Paddo's en truffels zijn inderdaad natuurproducten, waardoor de exacte dosis werkzame stoffen moeilijk te bepalen valt. Maar volgens mij is het niét zo dat er grote verschillen zijn in sterkte tussen truffels van dezelfde strain. Moesten er zo'n grote fluctuaties in potentie mogelijk zijn, dan zouden de smartshops vroeger ook geen 'standaard' porties paddo's kunnen verkopen. Dan spreek ik uiteraard weer over paddo's of truffels van dezelfde strain. :)

lolnoob schreef:of ze hebben ze slecht bewaard.


Zelf dan kan ik me niet meteen iets inbeelden wat de potentie erg zou kunnen verlagen. Je kan eventueel ziek worden of last van de maag krijgen van slecht bewaarde (beschimmelde) truffels, maar dat verandert volgens mij nog steeds weinig aan de potentie. Als ze bijvoorbeeld een beetje uitgedroogd zouden zijn bij aankoop dan verwacht ik net dat de potentie/gewicht verhouding stijgt.

TRAVOLTA schreef:of te kort van te voren gegeten


Dat is zeer zeker iets om te vermijden, maar in de beginpost staat dat de truffels op nuchtere maag zijn gegeten. Dat kan het dus al niet geweest zijn. Ik kan niet meteen een verklaring vinden, maar ik heb zelf ook eens 16gr truffels gegeten wat me geen éne visual opleverde. Hadden ze de afgelopen dagen nog andere drugs gebruikt? Hoe hebben ze de truffels geconsumeerd? Indien gewoon opgegeten, hebben ze goéd gekauwd alvorens in te slikken? :grin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Mexicana truffels werkten niet??

Berichtdoor lolnoob » do aug 04, 2011 2:15 am

Als die dingen gewoon een paar dagen in direct zonlicht zijn bewaard zijn zullen ze ook in sterkte afnemen hoor. Dat bedoelde ik met bewaren.

Goed kauwen is echt niet zo belangrijk als je 20 gram neemt. Daar hoor je wel een redelijk sterke trip van te hebben.
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Mexicana truffels werkten niet??

Berichtdoor PoisonDrink » do aug 04, 2011 5:17 am

lolnoob schreef:Als die dingen gewoon een paar dagen in direct zonlicht zijn bewaard zijn zullen ze ook in sterkte afnemen hoor. Dat bedoelde ik met bewaren.


Vers geplukte paddo's in de volle zon leggen met eventueel wat huishoud papier eronder is één van de vele methoden om paddo's te drogen hoor. Je kan een kort tekst hierover vinden op de Drying-and-Storage pagina van Shroomery. Droge paddo's (en waarschijnlijk ook truffels) verliezen inderdaad wel wat aan potentie met het drogen, maar dan nog is een gebrek aan enig effect op 20 gram truffels nogal vreemd te noemen volgens mij..

lolnoob schreef:Goed kauwen is echt niet zo belangrijk als je 20 gram neemt


Zolang de truffels niet in z'n geheel doorgeslikt worden zal je waarschijnlijk wel trippen! :woeh:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Mexicana truffels werkten niet??

Berichtdoor lolnoob » do aug 04, 2011 7:08 pm

Ik lees overal dat drogen vooral niet in de volle zon moet, verder weet ik er niet veel van.
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Mexicana truffels werkten niet??

Berichtdoor SoldierOfJahArmy » do aug 04, 2011 8:23 pm

Oops, ik heb een klein typfoutje gemaakt in de beginpost. Het moet dus zijn: 1 portie van 20 gram voor 2 mensen, dus 10 gram/man

-De vorige dagen geen drugs gebruikt (misschien een jointje)
-Geconsumeerd via mond en goed gekauwd

Export green stash Import green cash
Avatar gebruiker
SoldierOfJahArmy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: ma mei 23, 2011 7:35 pm

Re: Mexicana truffels werkten niet??

Berichtdoor lolnoob » do aug 04, 2011 8:39 pm

Ja gewoon slechte batch of te veel van te voren gegeten.
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Mexicana truffels werkten niet??

Berichtdoor PoisonDrink » vr aug 05, 2011 1:52 am

lolnoob schreef:gewoon slechte batch


Arghh. :roll2:

lolnoob schreef:te veel van te voren gegeten.
SoldierOfJahArmy schreef:Ze namen ze op nuchtere maag


SoldierOfJahArmy schreef:10 gram/man


Misschien was de dosis gewoon te laag. Ik kan me best voorstellen dat sommige mensen op 10 gram niet zullen trippen. :)
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Mexicana truffels werkten niet??

Berichtdoor lolnoob » vr aug 05, 2011 10:22 am

Ja een nuchtere maag vind ik redelijk subjectief.

En wat bedoel je met arghh, het zijn waarschijnlijk gewoon slechte truffels met weinig werkzame stof.
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Mexicana truffels werkten niet??

Berichtdoor PoisonDrink » za aug 06, 2011 10:30 am

lolnoob schreef:En wat bedoel je met arghh, het zijn waarschijnlijk gewoon slechte truffels met weinig werkzame stof.


Omdat ik daar in één van de vorige posts iets over had geschreven. Maar zo denk ik er natuurlijk over, jij hebt daar blijkbaar een andere visie op. :grin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Mexicana truffels werkten niet??

Berichtdoor lolnoob » za aug 06, 2011 2:50 pm

Oh die had ik niet gelezen :P

Maar dat je helemaal niets van 10 gram voelt en het beide ook niet voelt vind ik wel verdacht. Maar het kan natuurlijk gewoon zijn dat ze ongevoelig zijn.
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Mexicana truffels werkten niet??

Berichtdoor PoisonDrink » za aug 06, 2011 6:02 pm

Statistisch gezien is het niet zo'n wonderbaarlijke gebeurtenis dat twee mensen niets merken van 10 gram truffels. Moest je nu bijvoorbeeld 100 willekeurig gekozen personen 10 gram truffels geven, en niemand had er enig effect van, dán had je harde bewijzen. Maar goed, nu ben ik er mee aan het lachen. :-P

lolnoob schreef:ongevoelig


Ongevoelig, of een lage gevoeligheid? :lol:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Mexicana truffels werkten niet??

Berichtdoor lolnoob » zo aug 07, 2011 12:35 am

:roll2:











:kleuter:
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron