Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Microdose verslag van mijn eigen kweek

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Microdose verslag van mijn eigen kweek

Berichtdoor Gaia » wo dec 05, 2018 10:18 am

Ik gebruik al jaren truffels om mee te microdosen. Vooral in de winter heb ik een heuse dip. De truffels laten de zon in je hart een beetje schijnen. En dat is in de winter echt geweldig omdat het aantal zonuren dan dramatisch terugloopt. Vandaar dat ik een eigen kweeksetje paddo's heb aangeschaft.

2 weken terug had ik mijn kweek al getest. 1 gram gedroogde Golden teacher is een prima dosis voor een aangename trip. Daarom dacht ik dat 0.07 gram wel prima zou zijn voor een microdose.

Ik had gisteren een flink volle agenda. Ik heb een management functie dus een heldere wakkere indruk is zeer wenselijk. Truffels helpen me om creatiever naar complexe vraagstukken te kijken en ik signaleer veel sneller de emoties die mensen bij zich dragen. Om 9.00 uur nam ik dus de 0.07 gram Golden teacher, een ieniemienie stukje van de hoed. En om 10.30 uur begon het feest. Hij sloeg keihard in. Ik kreeg een soort kramp in mijn nek richting mijn schedel. Precies datzelfde heb ik bij het gebruik van Kanna. Ik werd een beetje dizzy. Lopen was een te grote inspanning. Dus ik ben maar even gaan zitten met mijn ogen dicht. Dit was duidelijk te veel voor een microdose. Ik heb me in de vergaderingen maar stil gehouden. Maar ik kon echt perfect intunen op de emoties van mensen. Heel bijzonder dat mensen verhalen vertellen waar je dan duidelijk de twijfel of het enthousiasme in hoort, het ongeloof of oververmoeidheid. Gelukkig zakte alles na een uurtje of 3 weer af en kon ik prima actief meediscussiëren.
Ik vroeg me nog af of ik eea een beetje kon afremmen met veel suiker of citroen. Maar ik las net in het bericht van Pipo dat dat de boel alleen maar in een hogeren versnelling zet.

Ik twijfel nog even over welke dag ik weer ga microdosen. Maandag heb ik een presentatie te geven, interactief met publiek. Ik twijfel over microdosing, mijn oude vertrouwde Green Malay Kratom of misschien toch maar een kleine portie wiet want met wiet ben ik meer gefocussed en kan ik me beter concentreren.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Hebben jullie nog tips? Of andere middelen? Ik gebruik alleen maar spul dat legaal bij de smartshop te koop is, eet super gezond (vegan), eet geen suiker, drink niet eens dus geen coke of benzo's voor mij.
Avatar gebruiker
Gaia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: ma nov 19, 2018 10:54 pm

Re: Microdose verslag van mijn eigen kweek

Berichtdoor Maus » do dec 06, 2018 3:44 am

Interessant report, thx!!

Zelf alleen ervaring met microdosing van LSD en Buprenorfine. Maar ben weg gevoelig voor psychedelica en opiaten...

Micro dosing van Lithium lijkt mij wel interessant... Heb daar wel eens naar gekeken?
Laatst bijgewerkt door Maus op ma dec 24, 2018 2:20 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Microdose verslag van mijn eigen kweek

Berichtdoor Gaia » do dec 06, 2018 10:27 am

LSD schijnt een beetje te lijken op paddo's. Ik ben zelf een beetje para als het om LSD gaat omdat je nooit 100% zeker weet wat er allemaal in je blotter zit. Het mooie van de paddo's, je kweekt ze zelf zodat je de hele cyclus meemaakt. Ik vind het wel zen om een paar keer per dag tegen de paddo's te praten. En als ze klaar zijn voor consumptie kun je weer een mooi ritueel oogstfeest organiseren.

Lithium is niets voor mij. Ik heb zulke slechte ervaringen met medicatie uit de apotheek dat ik me daar nooit meer aan ga wagen. Maar dat is een persoonlijke ervaring, misschien werkt het voor een ander juist helemaal geweldig.

Ik was benieuwd of hier mensen bekend zijn met microdosing van Ayahuasca, Jurema of psychedelische cactus?
Avatar gebruiker
Gaia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: ma nov 19, 2018 10:54 pm

Re: Microdose verslag van mijn eigen kweek

Berichtdoor Maus » ma dec 24, 2018 2:22 am

Thx voor je reactie! Ik blijf dit topic volgen (en hiermee ff wat meer aandacht geven) :hulde:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner