Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Nieuwe ervaringen

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Nieuwe ervaringen

Berichtdoor 3650tom » zo aug 10, 2014 1:42 pm

Hoi!

Ik heb laatst een keer truffels 'mexicaantjes' genomen.
Ik vond dit een zeer leuke ervaring en zou nog eens wat psychedelische drugs willen proberen.
Naar wat ik erover heb gehoord, moet je toch goed weten waar je mee bezig bent, om een bad-trip te voorkomen. Wat is de beste trip-drug om als volgende te doen na truffels?

Mvg.
3650tom
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo aug 10, 2014 1:35 pm

Re: Nieuwe ervaringen

Berichtdoor Klimtox » zo aug 10, 2014 1:43 pm

coke
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Nieuwe ervaringen

Berichtdoor Eko » zo aug 10, 2014 2:18 pm

voor de echt psychedelische ervaring LSD
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Nieuwe ervaringen

Berichtdoor Kockar » zo aug 10, 2014 3:00 pm

lsa, lsd kan heftig zijn voor noobs
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: Nieuwe ervaringen

Berichtdoor Kockar » zo aug 10, 2014 3:06 pm

het is een leuke instap-drug, wat de bijwerkingen betreft, die zijn grotendeels te vermijden als je het op de correcte manier nuttigt (schillen, thee van zetten met munt, , cola achteraf drinken,..
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: Nieuwe ervaringen

Berichtdoor Eko » zo aug 10, 2014 3:08 pm

LSD is net veel controleerbaarder dan truffels en paddo's.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Nieuwe ervaringen

Berichtdoor Kockar » zo aug 10, 2014 3:18 pm

NIET ALS JE MENTAAL ONSTABIEL BENT ZOALS VELE ONDER ONS :mad: :mad:
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: Nieuwe ervaringen

Berichtdoor Schepje » zo aug 10, 2014 3:22 pm

°
Kockar schreef:NIET ALS JE MENTAAL ONSTABIEL BENT ZOALS VELE ONDER ONS :mad: :mad:


Goed punt :D
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: Nieuwe ervaringen

Berichtdoor Eko » zo aug 10, 2014 3:23 pm

Rustig, Kockar, rustig. Als hij "mentaal stabiel" genoeg was om truffels te gebruiken en leuk te vinden, is hij ook mentaal sterk genoeg voor LSD, zeker als hij weet wat hij doet (daarom dat hij hier is).

LSD was mijn allereerste drug ooit, en steeds fantastische ervaringen mee gehad. Lees hier een aantal topics erover, (zoals lsd voor newbies), en vergeet vooral de "set & setting" niet (maar aangezien ge reeds psychedelica hebt gebruikt, zult ge dat al wel weten), dan gaat ge en mooie ervaring tegemoet.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Nieuwe ervaringen

Berichtdoor Schepje » zo aug 10, 2014 4:33 pm

Maar dit was toch het "dood gaan we toch, lang leve de lol, ."info" waar komen als die rare vragen toch vandaan? Wie doet dit? En HEE hou eens op!" Drugs forum?
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: Nieuwe ervaringen

Berichtdoor Vinnie » zo aug 10, 2014 7:03 pm

dmt misschien?
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Nieuwe ervaringen

Berichtdoor Prototype » ma aug 11, 2014 2:48 am

Methoxetamine / ketamine zijn ook leuk. :keta:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Nieuwe ervaringen

Berichtdoor Einstein » ma aug 11, 2014 11:18 am

2C-B en LSD zijn redelijk beheersbare alternatieven voor truffels/paddo's met een net ander effect. Leuk als vervolg om de wereld van de tripmiddelen te verkennen. Aangezien de truffels je bevielen zal je dit ook wel leuk vinden als je je goed voorbereidt.
LSA staat bekend om het veroorzaken van vervelende bijwerkingen (ik kan niet garanderen dat dit met juiste bereiding te verhelpen is) en onverklaarbare bad trips. Vaak gaat het ook goed, maar ik zou het niet meteen aanraden.
DMT in lage dosis is een redelijk rustige, relaxte trip, hoewel de inslag heftig kan zijn. Je moet het spul wel roken, voor sommigen kan dat een barrière zijn. Het risico is dat je snel een te hoge dosis rookt en dat dat je op de trip van je leven kan komen te staan, in positieve of negatieve zin.
Methoxetamine en ketamine zijn heel anders dan paddo's en truffels, maar ook interessant en het proberen waard. Begin dan eerst met een lage dosis om het spul te verkennen en om te kijken of het iets voor je is. Deze stoffen vallen niet bij iedereen in de smaak en het feit dat de truffels in de smaak vielen geeft je geen garanties wat dat betreft :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Nieuwe ervaringen

Berichtdoor FRESH » ma aug 11, 2014 12:36 pm

LSD kan, alleen is je trip nogal lang (+/- 12u) en kan me voorstellen dat zoiets misschien wel te lang is voor een 2e keer. Ook moet je goed kijken naar de kwaliteit en sterkte van de LSD.

2C-B kan een leuke stuurbare trip ervaring voor je worden en ik denk dat je met 15mg al erg tevreden zult zijn. Er is hier genoeg over te vinden op het forum en internet.

Last but not least; 4-AcO-DMT échte aanrader! Lijkt erg veel op paddo's of truffels, maar gewoon goed beheersbaar en tevens stuurbaar, erg vrolijk, warme gevoelens, mooie visuals en met vleugen heeft het qua gevoel wel wat weg van MDMA imo, zo nu en dan (dit blijft niet hele trip aanwezig).
FRESH
Offline
 

Re: Nieuwe ervaringen

Berichtdoor Emerica. » do aug 14, 2014 3:05 pm

Ik zou ook zeggen: 2cb. 2cb vond ik een heel fijn stofje, een fijne blijheid en leuke visuals. Mentaal is het niet heel sterk dus mocht het mis gaan valt dit ook nog wel mee.
“One good thing about music, when it hits you, you feel no pain.”
― Bob Marley
Avatar gebruiker
Emerica.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di feb 26, 2013 5:22 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast

Royal Queen Seeds banner