Toen ik gister langs de smartshop ging wilde ik 45 gr Atlantis truffels kopen tot die verkoper zei dat ze nieuwe truffels hadden om te testen. Je betaalt 10 euro borg, krijgt een formulier mee en de truffels. Je probeert de truffels uit, schrijft je ervaringen op het formulier. En bij inlevering van het formulier krijg je de 10 euro retour. Gratis trippen, daar zeg ik geen nee tegen.
De nieuwe truffel gaat onder de naam 'Lindi', naar verwachting zouden ze sterker zijn dan de atlantis. Dus maar beginnen met 1 portie, 15 gram vers.
De trip kwam langzaam opzetten, 40 min na inname. Pas na 1 uur en een kwartier na inname zat ik op de piek. 2,5 uur later begon het effect duidelijk af te nemen en met in totaal 4 uur na inname was het feestje alweer voorbij. Visueel erg weinig effect, auditief redelijk, bodyload aangenaam sterk aanwezig(helaas wel lichte misselijkheid).
Ik vond 1 portie helaas een beetje tegen vallen, maar ik ben wel heel benieuwd wat 40 gram van deze truffel doet, en in combinatie met andere truffels. Ik denk dat 20 gram atlantis en 15 gram van deze wel fijn samen gaan.
Nog meer mensen deze truffels tegen gekomen bij de smartshop?