Hi braunie!
Je berichtje lijkt op de tijd dat ik 20 was. Begrijp je denk ik wel.
Je vraagt waar je mee zou kunnen beginnen. Ik zou allereerst rustig beginnen.
Heb je ervaring met wiet? Zo nee, rook eerst eens een joint (puur, zonder tabak). En als je dit goed bevalt, blijf dan lekker een tijdje doorsmoken...
De volgende stap is een lage dosering verse truffels die je in smartshops en op internet kunt kopen. Denk aan een gram of 6.
Vervolgens zou je eens naar AL-LAD kunnen kijken. Ik vind het een soort LSD-light, met meer euforie. Het is een relatief mild psychedelicum. Denk eens aan een dosering van 125 ug, om mee te beginnen.
En dan LSD en dan DMT
Ik hanteer bewust een volgorde. Je geeft aan toch last van angsten te hebben. Over het algemeen versterken psychedelica (tenminste, zo kijk ik er tegenaan) wat er ten diepste in je leeft. Zijn dat angsten, dan worden die waarschijnlijk ook behoorlijk uitvergroot. Wees daar op voorbereid en hanteer een volgorde van lichte psychedelica naar zware psychedelica.
Tot slot: je geeft aan dat je bang bent voor een bad trip. Ik adviseer je om benzo's achter de hand te hebben om een eventuele bad trip de kop in te drukken. Ik heb zelf een aantal bad trips gehad en die als traumatisch ervaren.
Concreet:
25 Mg Diazepam of
50 Mg Oxazepam of
2,5 Mg Lorazepam of
22,5 Mg Dormicum of
40 Mg Temazepam.
En wil je ultiem voorbereid zijn, haal dan ook anti-psychotica in huis.
Denk aan (alleen indien nodig!) eenmalig slikken bij een bad trip (naast benzo's):
10 Mg Zyprexa/Olanzapine of
4 Mg Haldol/Haloperidol of
500 Mg Seroquel/Quetiapine of
4 Mg Risperdal/Risperidon of
15 Mg Abilify/Aripiprazole.
Succes en vooral veel plezier en inzicht toegewenst, braunie