Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Opbiechten tijdens een trip

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Opbiechten tijdens een trip

Berichtdoor isdisreal » di mei 09, 2017 4:20 pm

Hoi allemaal, er is laatst iets gebeurd waarbij niemand het mag weten. Nu ga ik binnenkort voor het eerst truffels doen, maar ben bang dat ik mijn diepste geheimen ga vertellen. Kan dit gebeuren tijdens je trip?
isdisreal
Newbie

Re: Opbiechten tijdens een trip

Berichtdoor JongGeleerd » di mei 09, 2017 4:28 pm

Ga niet trippen met mensen waarvoor je geheimen houdt. Sowieso: Houdt geen geheimen, dat is disrespectvol
Bennaccio schreef:werkt een Fool als antidepressiva?

Lekker chillen > DF Chat <
JongGeleerd
Knuffelbaar
Donateur

Berichtdoor missFappie » di mei 09, 2017 4:57 pm

De kans dat je dingen vertelt waar je later spijt van krijgt lijkt me groter als je dronken bent dan tijdens een trip. Het is niet zo dat je na t eten van truffels volledig de controle over jezelf verliest.

Als je trouwens erg bang bent voor controleverlies dan is het misschien geen goed moment voor je om te trippen?Erg belangrijk dat je je op je gemak voelt bij de setting en mensen om je heen.

Sterkte met dat geheime 'iets' dat je is overkomen. Zou je het echt niet fijn vinden als je er met iemand over kan praten?
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Hello darkness, my old friend, I've come to talk with you again
missFappie
Still Sober..
Donateur

Berichtdoor Kip » di mei 09, 2017 4:58 pm

JongGeleerd schreef:Ga niet trippen met mensen waarvoor je geheimen houdt. Sowieso: Houdt geen geheimen, dat is disrespectvol

Volgens mij werd niet om dit advies gevraagd. Also, respectloos ;)

Verder, ja, dit kan je trip aardig verzieken, omdat (kan ik je uit eigen ervaring vertellen) je waarschijnlijk alleen maar bezig gaat zijn met hetgene dat je geheimhoudt. Dus beter eerlijk zijn of niet trippen.
Only users lose drugs

Frissa schreef: jouw viedfik

618157 schreef:Hoe neukt dat nou, zo'n groenjas, merk je werkelijk verschil, of is alles bij het oude gebleven?

Als je klaarkomt in Kip roep je dan NEUK HET SYSTEEM!?
Kip
Pik
Moderator

Berichtdoor Vinnie » di mei 09, 2017 5:03 pm

missFappie schreef:De kans dat je dingen vertelt waar je later spijt van krijgt lijkt me groter als je dronken bent dan tijdens een trip. Het is niet zo dat je na t eten van truffels volledig de controle over jezelf verliest.

dit je hebt meer kans dat je het op een dronken avond of tijdens een xtc avond je geheimen te verklappen dan tijdens een avondje truffelen.

desondanks kan je het je trip wel negatief beïnvloeden omdat je de hele tijd aan je geheim zitten te denken (omdat je het niet mag vertellen)

dus je hoeft niet bang te zijn dat jij je geheim verklapt en als dat je zorgen wegneemt is er dus niks aan het handje :grin:
Miss E schreef:Gaat liever als een dronken tokkie de boel op stelten zetten dan vogels spotten.

Vinnie
Badass Junkie

Berichtdoor Poseidon » di mei 09, 2017 7:24 pm

Biecht het voor je de truffels neemt aan iemand die je vertrouwen kan op. Aan een goede vriend of desnoods aan een priester in de kerk. Dan ben je het kwijt en kan je ontspannen je truffeltrip ingaan
Vermoedelijk zal dat geheim van je wel mee vallen. Je mag me p.m.-en als je niemand hebt om het aan kwijt te kunnen. Ik geef je mijn woord dat ik er er over zal zwijgen.

Wat het ook is, het zal verbleken bij wat ik allemaal op mijn kerfstok heb.

Verder is de kans dat ze je geloven als het iets heftigs is, vrij klein. Ik neem aan dat je omringd zal worden door mensen die ook trippen of koekwaus zijn. Weinig reden dus om aan te nemen dat ze snappen waar je het over hebt. :wink:
Poseidon
Torpedo
Donateur

Berichtdoor Kip » di mei 09, 2017 8:21 pm

Poseidon schreef:Biecht het voor je de truffels neemt aan iemand die je vertrouwen kan op. Aan een goede vriend of desnoods aan een priester in de kerk. Dan ben je het kwijt en kan je ontspannen je truffeltrip ingaan
Vermoedelijk zal dat geheim van je wel mee vallen. Je mag me p.m.-en als je niemand hebt om het aan kwijt te kunnen. Ik geef je mijn woord dat ik er er over zal zwijgen.

Wat het ook is, het zal verbleken bij wat ik allemaal op mijn kerfstok heb.

Verder is de kans dat ze je geloven als het iets heftigs is, vrij klein. Ik neem aan dat je omringd zal worden door mensen die ook trippen of koekwaus zijn. Weinig reden dus om aan te nemen dat ze snappen waar je het over hebt. :wink:

Ooh, smart! Zo kan het natuurlijk ook :mrgreen:
Only users lose drugs

Frissa schreef: jouw viedfik

618157 schreef:Hoe neukt dat nou, zo'n groenjas, merk je werkelijk verschil, of is alles bij het oude gebleven?

Als je klaarkomt in Kip roep je dan NEUK HET SYSTEEM!?
Kip
Pik
Moderator

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven