door Russ » vr jun 03, 2011 12:27 pm
Bedankt voor de trip van toch geen 6u op voorhand niets te eten.
Voor de rest is de set/setting echt goed, ik voel me op dit moment (en die van de trips) beter, meer ontspannen en gelukkiger dan ooit te voren, en trip met 2 van m'n beste vrienden waar ik me echt meer dan goed bij voel, we doen het gewoon binnen op een veilige plek in tegenstelling tot enkele trips op LSD waar we er een sport van maakte om ons in het openbaar uit moeilijke sociale situaties te lullen, de set/setting is dus echt wel niet het probleem.
Betreft het kauwen, ik maak er thee van, dus bij de mannier van inname ligt ook niet het probleem, in de smartshop werd ook gezegd dat het de makkelijkst verteerbare mannier van inname is.
Betreft de portie verdubbelen, dit is iets wat ik net niet aandurf, niet dat trippen op 2 porties een probleem zou zijn maar als ik er 2 neem, ik ga over m'n nek en zit in een sterke trip dan gaan de slechte gevoelens na het overgeven wel minder mild zijn, misschien los ik het door sterk te trippen wel op maar voor hetzelfde geld maak ik het nog problematischer, daarom vind ik het risico iets te groot.
Als ik net overgegeven heb voel ik mij helemaal verzwakt, zijn de lichte visuals en kleuren grauw en somber, voel ik me leeg en komt er meteen het idee in me op om een slaappil te nemen en gewoon te slapen omdat het toch weer kut wordt. Dit gevoel verdwijnt gelukkig wel na een goed uur maar met een hogere dosis is er wel een kans dat dit gevoel me weet te vellen.
Het gaat inderdaad de kunst zijn om het los te laten, mij te verzoenen met de misselijkheid, als ik toch moet overgeven mij ook daarmee te verzoenen en het aanvaarden.
Ik ga over een maand of zoiets gewoon nog eens 1 portie proberen, 3uur op voorhand niets eten en bij de thee gewoon een beetje droog brood eten, misschien dat m'n maag de stof ook al wat meer gewoon wordt.
Als het me dan nog niet lukt om het uit m'n hoofd te zetten neem ik m'n vergrootglas en rust niet tot ik terug LSD vind.