Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Overgeven. Help...

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Overgeven. Help...

Berichtdoor Russ » do jun 02, 2011 11:16 pm

Heb al een stuk of 3 LSD-trips achter de rug en ook ervaring met andere drugs, nu heb ik sinds kort 2x (proberen) trippen op truffels waarbij ik elke keer kei hard over m'n nek ging alvorens het compleet opgenomen is.
Ik heb beide keren goede voorzorgsmaatregelen genomen, minstens 6u op voorhand niet eten, motillium, er thee van gemaakt die niet verschrikkelijk smaakte, goede setting/set, noem maar op, ik weet dat het voornamelijk iets is dat in m'n kop zit, maar ik krijg het er niet uit.
Het zou leuk zijn moest het overgeven weg zijn maar het overgeven op zich is niet zo een probleem voor mij, het probleem is dat er 1.Een deel van de actieve stof te vroeg eruit gaat en 2.Dat mijn trip voor het eerste anderhalf uur depressief en kut is. Om de 1 of andere reden kan ik het niet van me afzetten na dat het eruit gaat en blijft het een soort trauma tijdens de trip.
Vorige keer was het zelfs zo erg dat ik een lachgas patroon inademde en dat vanaf de ballon leeg was ik in paniekerige toestand plots weer moest kotsen, ik kan je verzekeren dat dat klote is voor je trip.
Het grootste probleem is (LSD is hier nu even niet beschikbaar) dat ik nu niet meer zwaar kan trippen hierdoor en dat mijn trips altijd noodgedwongen heel licht moeten blijven en voor een groot deel verneukt zijn.

Ik ga stoppen met bazelen. HELP!
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Overgeven. Help...

Berichtdoor PoisonDrink » do jun 02, 2011 11:26 pm

Is het overgeven een reactie op de slechte smaak?
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Overgeven. Help...

Berichtdoor Russ » do jun 02, 2011 11:34 pm

De eerste keer had ik er instant-soep van gemaakt wat mislukt was en ranzig smaakte, maar vanaf ik m'n mond wat had gespoeld had ik er eigenlijk niet zo heel veel last van, de vorige keer (gisteren) hadden we er citroen-thee van gemaakt wat eigenlijk best prima smaakte, het is echt puur psychologisch denk ik, het is zelfs zo erg dat elke keer als ik nu iets wil eten ik het moment vlak voor iets in mijn mond te steken een fractie complete afkeer en misselijkheid ervaar wat na 1 seconde weer weg gaat.
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Overgeven. Help...

Berichtdoor PoisonDrink » do jun 02, 2011 11:52 pm

Ik heb op dit forum al enkele keren gelezen dat mensen misselijk worden van paddo's. Persoonlijk heb ik hier weinig problemen mee dus ik kan er niet over meepraten. Al kan ik wél goed begrijpen dat je van die ranzige smaak moet overgeven.

Je zou kunnen proberen om de truffels te drogen en vermalen, en dit in capsules steken. Al heb ik weinig ervaring met truffels drogen. Blijkbaar worden ze heel hard? Je kan ook een growbox voor paddo's kopen natuurlijk. :-P

Maar als het psychologisch is, dan is het probleem niet verholpen met capsules. Misschien moet je een klein beetje eten tijdens inname, zodat je maag niet helemaal leeg is? Het is maar een ideetje van mij hoor, geen idee of het daadwerkelijk zal helpen. Maar 6 uur op voorhand niets eten is wel ruim voldoende volgens mij. :)
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Overgeven. Help...

Berichtdoor DrippTone » vr jun 03, 2011 12:54 am

6 uur van te voren niks meer eten is wel erg lang. Zelf doe ik meestal een uurtje of 3, en dan gewoon iets lichts.

Probeer toch eens de set/setting te veranderen. Waar trip je normaal gesproken?
En dat het probleem psychisch is, is heel waarschijnlijk. Zit je goed in je vel? Geen stres?

En wat kan helpen, en dat klinkt misschien raar, is de dosis verhogen. Neem gerust een dubbele portie. Als het maar net lang genoeg in je maag zit. 20 minuten zou genoeg moeten zijn. Misschien een half uur voor inname een klein beetje fruit eten, dan komt de spijsvertering alvast op gang en worden de stoffen misschien wat makkelijker/sneller opgenomen.

En probeer een manier te vinden om de negatieve lading die je hebt bij het overgeven los te laten. Is het de teleurstelling dat je het niet kan binnenhouden dat je dan zo rot voelt of is het gevoel wat je dan krijgt? Denk maar zo, het zit tussen de oren en waar een wil is is een weg.
The purity of the venom is equal to the purity of the high, but the choice of venom decides if it will be a pure high or an intense hell. Exploring the vast spectrum of what is good and what's not is part of taking venom. But it will only destroy when you fail to listen.

Go easy on me, I can't help what i'm doing.

Combination is the clue to the equation.

Mother earth and father sky watch over me while I visit the heavens and the hells through the spirit of the vine.
Avatar gebruiker
DrippTone
Donkey on the edge.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1290
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 7:01 am
Woonplaats: Peru

Re: Overgeven. Help...

Berichtdoor WhoisThatGuy » vr jun 03, 2011 1:07 am

goed kauwen is ook een must hoe kleiner hoe sneller het verteerd en voor de rest sta ik achter drippy.
en sommige truffels zijn viezer dan de andere ik zeg meestal doe mij maar de sterkste maar had laast een wat mildere en die was ook veel beter weg te eten gewoon wat meer gegeten en rustig super vaag lekker rond gefiets al raad ik dit zekker af :roll2:
Devil Fish schreef:re-sie-kleren :P reclasseren is een ander woord :grin:
Avatar gebruiker
WhoisThatGuy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 205
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:48 pm

Re: Overgeven. Help...

Berichtdoor DrippTone » vr jun 03, 2011 1:11 am

WhoisThatGuy schreef:goed kauwen is ook een must hoe kleiner hoe sneller het verteerd


En dat, er wordt door de slijmvliezen in de mond ook al wel beetjes werkzame stof opgenomen. Plus dat de rest veel makkelijker wordt opgenomen als die al goed zijn voorgekauwd.
The purity of the venom is equal to the purity of the high, but the choice of venom decides if it will be a pure high or an intense hell. Exploring the vast spectrum of what is good and what's not is part of taking venom. But it will only destroy when you fail to listen.

Go easy on me, I can't help what i'm doing.

Combination is the clue to the equation.

Mother earth and father sky watch over me while I visit the heavens and the hells through the spirit of the vine.
Avatar gebruiker
DrippTone
Donkey on the edge.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1290
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 7:01 am
Woonplaats: Peru

Re: Overgeven. Help...

Berichtdoor Intoxication » vr jun 03, 2011 10:55 am

DrippTone schreef:6 uur van te voren niks meer eten is wel erg lang. Zelf doe ik meestal een uurtje of 3, en dan gewoon iets lichts.

.

Dit ik heb dit bij XTC ook, ik had echt niks in m'n maag behalve de XTC en een hoop water dus, niet moeilijk dat je over je nek gaat, probeer 3uur idd
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: Overgeven. Help...

Berichtdoor Russ » vr jun 03, 2011 12:27 pm

Bedankt voor de trip van toch geen 6u op voorhand niets te eten.
Voor de rest is de set/setting echt goed, ik voel me op dit moment (en die van de trips) beter, meer ontspannen en gelukkiger dan ooit te voren, en trip met 2 van m'n beste vrienden waar ik me echt meer dan goed bij voel, we doen het gewoon binnen op een veilige plek in tegenstelling tot enkele trips op LSD waar we er een sport van maakte om ons in het openbaar uit moeilijke sociale situaties te lullen, de set/setting is dus echt wel niet het probleem.

Betreft het kauwen, ik maak er thee van, dus bij de mannier van inname ligt ook niet het probleem, in de smartshop werd ook gezegd dat het de makkelijkst verteerbare mannier van inname is.

Betreft de portie verdubbelen, dit is iets wat ik net niet aandurf, niet dat trippen op 2 porties een probleem zou zijn maar als ik er 2 neem, ik ga over m'n nek en zit in een sterke trip dan gaan de slechte gevoelens na het overgeven wel minder mild zijn, misschien los ik het door sterk te trippen wel op maar voor hetzelfde geld maak ik het nog problematischer, daarom vind ik het risico iets te groot.

Als ik net overgegeven heb voel ik mij helemaal verzwakt, zijn de lichte visuals en kleuren grauw en somber, voel ik me leeg en komt er meteen het idee in me op om een slaappil te nemen en gewoon te slapen omdat het toch weer kut wordt. Dit gevoel verdwijnt gelukkig wel na een goed uur maar met een hogere dosis is er wel een kans dat dit gevoel me weet te vellen.

Het gaat inderdaad de kunst zijn om het los te laten, mij te verzoenen met de misselijkheid, als ik toch moet overgeven mij ook daarmee te verzoenen en het aanvaarden.
Ik ga over een maand of zoiets gewoon nog eens 1 portie proberen, 3uur op voorhand niets eten en bij de thee gewoon een beetje droog brood eten, misschien dat m'n maag de stof ook al wat meer gewoon wordt.
Als het me dan nog niet lukt om het uit m'n hoofd te zetten neem ik m'n vergrootglas en rust niet tot ik terug LSD vind.
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Overgeven. Help...

Berichtdoor Huggybear²³ » ma jun 06, 2011 9:49 pm

WhoisThatGuy schreef:.....super vaag lekker rond gefiets al raad ik dit zekker af :roll2:

Ik raad het aan, één van de vetste dingen die ik tot nu toe gedaan heb tijdens trippen op truffels/paddo's.

OT: wat bij mij altijd tegen de misselijkheid werkt is frisse lucht, dus naar buiten gaan. Wat ook goed werkt is in beweging blijven (lopen/fietsen etc.). Dit leidt bij mij namelijk me gevoel van de misselijkheid af, want als ik die eenmaal voel ga ik me verzetten en wordt het alleen maar erger. En natuurlijk thee werkt wel enigszins.
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: Overgeven. Help...

Berichtdoor lolnoob » di jun 07, 2011 12:05 am

Wiet schijnt te helpen tegen misselijkheid. Verder heb ik er nooit last van dus kan ik je niet helpen.
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Overgeven. Help...

Berichtdoor Russ » di jun 07, 2011 12:44 am

thx, volgende maal gewoon wandeling naar buiten met een jointje :stoned:
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Overgeven. Help...

Berichtdoor thepablo » di jun 07, 2011 10:00 am

hey ,

ik heb de laatste paar keren ook gehad dat ik zeker 3 tot 4 keer moest kosten .
Dan is het gevoel van euphorie e.d. compleet weg.

De laatste keer heb ik mijn truffels door een knoflookpers geramd en over mijn omeletje heen gestrooid.
Wat plakjes kaas en ham erover heen zodat je niks meer zag.

Vervolgens het eitje op gesmikkeld en een prima trip beleefd.
Geen misselijkheid :)
Ik vind dit persoonlijk echt een aanrader
Ja maar.....
Alles is eigenlijk ook best wel veel
Avatar gebruiker
thepablo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 160
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:28 pm
Woonplaats: Maaskantje

Re: Overgeven. Help...

Berichtdoor Russ » di jun 07, 2011 6:18 pm

mhm, ik denk dat het inderdaad een kwestie is om toch ook een beetje wat anders in je maag te hebben dan enkel de truffels, volgende keer eet ik gewoon een boterhammetje bij de thee. Heb ook 4-aco-dmt besteld, dit zou ongeveer op hetzelfde neer moeten komen met het grote voordeel dat je er normaal niet misselijk van wordt.
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Overgeven. Help...

Berichtdoor Djezus » di jun 07, 2011 11:40 pm

Misschien kun je overwegen om de truffels een keer te eten.
de eerste keer dat ik truffels nam heb ik ze gewoon opgegeten, dit was ontzettend smerig maar ik was de hele trip niet misselijk. omdat ik de truffels zo ranzig vond had ik er de tweede keer maar thee van gezet, dit was me echter heel slecht bevallen want het lag zwaar op mijn maag en ik was gedurende de hele trip misselijk. (maar de smaak was wel beter) de keer daarna weer thee van gezet, want misschien had ik de vorige keer iets verkeerds gegeten ofzo, en ja ik was weer de hele trip misselijk....
de keer daarna had ik ze dus gewoon weer gegeten, en toen had ik nergens last van :roll:
dus voortaan eet ik ze gewoon :mrgreen: (is goed te doen met droge crackers, word de trip ook niet minder op ofzo)
ik weet niet of meer mensen hier hetzelfde over denken, maar ik denk dat je ze een keer moet proberen gewoon op te eten.
Djezus
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: za mei 14, 2011 8:25 pm

Re: Overgeven. Help...

Berichtdoor snuifduif » wo jun 08, 2011 12:17 am

Het kan ook zijn dat je maag het gewoon niet bevalt en het er weer uit wil werken. Misschien eerst een keer wat eten en dan de truffels nemen?
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner