Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Psychonautious schreef:ja 4-ao-dmt
voldie schreef:psilocybine spuiten schijnt echt een bizar vette trip te geven, had ik keer zo filmpje gezien over zoon vent die dat deed om van ze rookverslaving af te komen, het gaf hem een andere zicht op ze gedrag ofzo.
FRESH schreef:Psychonautious schreef:ja 4-ao-dmt
Het is 4-AcO-DMT maar zal wel een typefout van je zijn...
Als je iets wilt wat sterk op paddo's lijkt, is dit de enige stof die er het meest op lijkt imo.
Paddo's of truffels >>> pilletjes stampen is best onzinnig (zie ook al de reacties hierboven).
In de praktijk is het ook moeilijk om exact te weten hoeveel actieve stoffen je nu hebt, want het blijft een natuurproduct.
Heb je al een idee wat je wilt gaan doen?
Ano schreef:je kunt ze ook fijnmaken en in een capsule doen, moet je wel ontiegelijk veel capsules slikken
Ano schreef:je kunt ze ook fijnmaken en in een capsule doen, moet je wel ontiegelijk veel capsules slikken
eimbiegel schreef:Ano schreef:je kunt ze ook fijnmaken en in een capsule doen, moet je wel ontiegelijk veel capsules slikken
Mwa valt mee,
Ik had 00 capsules gehaald en als je goed propt heb je 6gram gedroogd (+-15gram vers) in 12 capsules. Liever dan de truffels vers eten en het is half jaar houdbaar
frozentoast schreef:eimbiegel schreef:Ano schreef:je kunt ze ook fijnmaken en in een capsule doen, moet je wel ontiegelijk veel capsules slikken
Mwa valt mee,
Ik had 00 capsules gehaald en als je goed propt heb je 6gram gedroogd (+-15gram vers) in 12 capsules. Liever dan de truffels vers eten en het is half jaar houdbaar
Ik heb een keer 4-5 gram paddo's in 4-5 van die allergrootste capsules weggewerkt volgens mij, vond het wel positief opwegen tegen de vieze smaak en is alsnog best weg te krijgen. Toch kwam het niet sneller erdoor op ofzo, als je dat verwacht.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten