Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

paddo pillen

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

paddo pillen

Berichtdoor Psychonautious » do maart 19, 2015 4:10 am

ik heb al een aantal trips op paddo's achter de rug, het eten van de paddo's however is anoying. nu weet ik dat je uit paddo's de werkende stof psyclobine kan extraheren. en nog wel best simpel ook nog. nu kwam een maat van mij met het idee om dan paddo pillen te gaan maken. zou dit kunnen en tot in hoe verre zullen de effecten verschillen. wanneer ik kies om te extraheren met vodka hoeveel van de stof zal ik extraheren en hoevel zal er verloren gaan?
Overthinking stuff until its so wierd, that its starts to make sense.
Avatar gebruiker
Psychonautious
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 110
Geregistreerd: wo feb 11, 2015 9:46 am

Re: paddo pillen

Berichtdoor Schepje » do maart 19, 2015 4:20 am

alles :#:
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: paddo pillen

Berichtdoor Partypipo » do maart 19, 2015 4:24 am

Het maken van paddo pillen is illegaal en hoe dat moet mag volgens de regels ook niet besproken worden op het forum. Maar je kan inderdaad de pure psilocibine in pillen persen. Of psilocibije in een lab maken. Kan allemaal. Psilocibine schijnt alleen niet stabiel te zijn en je pillen verliezen snel hun kracht daardoor.

Bij truffels maakte ik altijd graag truffelthee. Paddo's nog nooit op. Maar truffels helemaal fijn choppen in een blender met wat water, in warm water gooien, af en toe vuurtje onder je warme water, maar niet te warm laten worden want dan gaat de psilocibine stuk, en zo 3 kwartier laten trekken. Door een zeefje gooien, limonadesiroop ofzo erdoorheen voor de smaak en atten maar. 15 minuten later ben je al aan het trippen. Trip komt sneller op en minder misselijkheid of bodyload.

Maar sinds ik 4-aco-dmt heb ontdekt die mij soortgelijke trips geeft, maar zonder al die moeite en zonder vieze smaak want ik stop het in een capsule, heb ik eigenlijk nooit meer getruffeld.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: paddo pillen

Berichtdoor Schepje » do maart 19, 2015 4:28 am

Fat chance dat je psilocybine lang blijft bestaan eenmaal uit de extractie.
Honing is wel een optie, of thee. Of in de vorm van een paddenstoel.
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: paddo pillen

Berichtdoor Psychonautious » do maart 19, 2015 4:37 am

ja 4-ao-dmt is nog op mijn to do list alleen lees veel verschillende meningen hier over. maar ik denk dan maar dat ik dat idee voor nu ff in mijn achterhoofd parkeer. miss 1 keer proberen voor myself maar dat kan ooit nog wel
Overthinking stuff until its so wierd, that its starts to make sense.
Avatar gebruiker
Psychonautious
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 110
Geregistreerd: wo feb 11, 2015 9:46 am

Re: paddo pillen

Berichtdoor Fool » do maart 19, 2015 4:40 am

Heb wel eens van die GHB-buisjes met een oplossing met psilocybine gezien op het darknet, scheen dat het in een bepaalde oplossing in zo'n buisje wel goed houdbaar is.

Denk in ieder geval wel dat je de psilocine kwijtraakt bij de extractie en enkel de psylocybine houd, zal wel wat schelen in de sterkte die je eruit wint. Lijkt me ook niet dat psilocybine heel lang houdbaar is in pilvorm(contact met lucht), maar daar durf ik geen gefundeerde uitspraken over te doen.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: paddo pillen

Berichtdoor Psychonautious » do maart 19, 2015 4:43 am

ja na al deze info lijkt t me niet waard om het op deze manier te doen kan ik beter een keer lekkere paddo thee zetten scheelt een boel moeite ook.
Overthinking stuff until its so wierd, that its starts to make sense.
Avatar gebruiker
Psychonautious
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 110
Geregistreerd: wo feb 11, 2015 9:46 am

Re: paddo pillen

Berichtdoor Vinnie » vr maart 20, 2015 2:04 am

psilocybine spuiten schijnt echt een bizar vette trip te geven, had ik keer zo filmpje gezien over zoon vent die dat deed om van ze rookverslaving af te komen, het gaf hem een andere zicht op ze gedrag ofzo.
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: paddo pillen

Berichtdoor Psychonautious » vr maart 20, 2015 11:20 am

soww heftig maar weetniet of dat dan wel iets is voor mij
Overthinking stuff until its so wierd, that its starts to make sense.
Avatar gebruiker
Psychonautious
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 110
Geregistreerd: wo feb 11, 2015 9:46 am

Re: paddo pillen

Berichtdoor FRESH » vr maart 20, 2015 3:13 pm

Psychonautious schreef:ja 4-ao-dmt


Het is 4-AcO-DMT maar zal wel een typefout van je zijn...
Als je iets wilt wat sterk op paddo's lijkt, is dit de enige stof die er het meest op lijkt imo.

Paddo's of truffels >>> pilletjes stampen is best onzinnig (zie ook al de reacties hierboven).
In de praktijk is het ook moeilijk om exact te weten hoeveel actieve stoffen je nu hebt, want het blijft een natuurproduct.

Heb je al een idee wat je wilt gaan doen?
FRESH
Offline
 

Re: paddo pillen

Berichtdoor eimbiegel » vr maart 20, 2015 3:27 pm

Ik heb onlangs(voor nieuwjaar) nog truffels gegroeid en ze daarna gedroogd en gecapsuleerd.

Vorig weekend heeft een vriend van me nog een portie gegeten en die tripte toch hard. En die jongen kan wel wat hebben.
Avatar gebruiker
eimbiegel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 222
Geregistreerd: zo okt 13, 2013 9:13 pm
Woonplaats: Planeet Keta

Re: paddo pillen

Berichtdoor Schepje » vr maart 20, 2015 3:42 pm

voldie schreef:psilocybine spuiten schijnt echt een bizar vette trip te geven, had ik keer zo filmpje gezien over zoon vent die dat deed om van ze rookverslaving af te komen, het gaf hem een andere zicht op ze gedrag ofzo.


Psilocybine kun je niet spuiten. Omdat het moet hydrolyseren naar psilocine. Dit kun je dan wel uit verse paddos winnen, maar is nog een graadje moeilijker in leven te houden. En de gewonnen psilocybine is ook al niet al te stabiel. /Mss dat je m dan eerst op kunt lossen in water/, of een hele zuivere waterextractie er op na kunt houden. (met een vleugje zout :P) Maar er zijn net zo goed mensen die beweren dat het allemaal onzin is.. Ben geen ervaringsdeskundige.
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: paddo pillen

Berichtdoor Psychonautious » za maart 21, 2015 2:11 pm

FRESH schreef:
Psychonautious schreef:ja 4-ao-dmt


Het is 4-AcO-DMT maar zal wel een typefout van je zijn...
Als je iets wilt wat sterk op paddo's lijkt, is dit de enige stof die er het meest op lijkt imo.

Paddo's of truffels >>> pilletjes stampen is best onzinnig (zie ook al de reacties hierboven).
In de praktijk is het ook moeilijk om exact te weten hoeveel actieve stoffen je nu hebt, want het blijft een natuurproduct.

Heb je al een idee wat je wilt gaan doen?


ja dat is wat ik bedoelde ja heb daar zo veel over gelezen
Overthinking stuff until its so wierd, that its starts to make sense.
Avatar gebruiker
Psychonautious
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 110
Geregistreerd: wo feb 11, 2015 9:46 am

Re: paddo pillen

Berichtdoor SmoothFunk » za maart 21, 2015 8:24 pm

Zoals Partypipo al zei is het zetten van thee een goede optie. Heb dit toevallig laatst zelf voor het eerst gedaan. Was heel makkelijk, maar ik had wel het idee dat ik meer psilocybine uit de truffels had kunnen halen. Misschien toch te voorzichtig geweest met de hitte + te kort laten trekken. Ik deed 20 minuten in plaats van 45.

Wat mij opviel is dat het een stuk sneller op komt, na 15 minuten ging het ineens best hard. Zal wel komen doordat vloeistof sneller word opgenomen door je lichaam ofzo...

Was ook goed te doen in combinatie met normale thee. Ik had ook een slokje "puure" truffelthee gedronken, gatver! Helpt ook niet dat het precies op een beker sperma lijkt... :roll2: Nog een tip voor als je het met normale thee wilt mengen. Doop je theezakje niet regelrecht in de paddothee, het theezakje zuigt namelijk een deel van je (kostbare) psilocybine op :#: Dus gewoon een heel sterk bakkie thee zetten en dat door je paddothee heen gooien en roeren, beetje honing erbij en genieten maar. :rock:

Je kunt je paddo/truffel-thee ook gewoon invriezen, super handig dus! Volgens mij verliest het dan ook geen potentie. :stoned:
Avatar gebruiker
SmoothFunk
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 47
Geregistreerd: di jun 26, 2012 6:26 pm

Re: paddo pillen

Berichtdoor Hassan » za maart 21, 2015 8:41 pm

je kunt ze ook fijnmaken en in een capsule doen, moet je wel ontiegelijk veel capsules slikken
Hassan
Offline
 

Re: paddo pillen

Berichtdoor Schepje » za maart 21, 2015 9:08 pm

Ano schreef:je kunt ze ook fijnmaken en in een capsule doen, moet je wel ontiegelijk veel capsules slikken


Met zo'n schaapachtige blik voor je gay assed mc ontwijkmaneuvre, ik vind paddos nie lekkerhhh.
Heb ik echt geen medelijden mee, kouwen gvdd.
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: paddo pillen

Berichtdoor eimbiegel » za maart 21, 2015 11:04 pm

Ano schreef:je kunt ze ook fijnmaken en in een capsule doen, moet je wel ontiegelijk veel capsules slikken

Mwa valt mee,
Ik had 00 capsules gehaald en als je goed propt heb je 6gram gedroogd (+-15gram vers) in 12 capsules. Liever dan de truffels vers eten en het is half jaar houdbaar
Avatar gebruiker
eimbiegel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 222
Geregistreerd: zo okt 13, 2013 9:13 pm
Woonplaats: Planeet Keta

Re: paddo pillen

Berichtdoor frozentoast » zo maart 22, 2015 12:34 am

eimbiegel schreef:
Ano schreef:je kunt ze ook fijnmaken en in een capsule doen, moet je wel ontiegelijk veel capsules slikken

Mwa valt mee,
Ik had 00 capsules gehaald en als je goed propt heb je 6gram gedroogd (+-15gram vers) in 12 capsules. Liever dan de truffels vers eten en het is half jaar houdbaar

Ik heb een keer 4-5 gram paddo's in 4-5 van die allergrootste capsules weggewerkt volgens mij, vond het wel positief opwegen tegen de vieze smaak en is alsnog best weg te krijgen. Toch kwam het niet sneller erdoor op ofzo, als je dat verwacht.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: paddo pillen

Berichtdoor eimbiegel » zo maart 22, 2015 12:41 am

frozentoast schreef:
eimbiegel schreef:
Ano schreef:je kunt ze ook fijnmaken en in een capsule doen, moet je wel ontiegelijk veel capsules slikken

Mwa valt mee,
Ik had 00 capsules gehaald en als je goed propt heb je 6gram gedroogd (+-15gram vers) in 12 capsules. Liever dan de truffels vers eten en het is half jaar houdbaar

Ik heb een keer 4-5 gram paddo's in 4-5 van die allergrootste capsules weggewerkt volgens mij, vond het wel positief opwegen tegen de vieze smaak en is alsnog best weg te krijgen. Toch kwam het niet sneller erdoor op ofzo, als je dat verwacht.

Ja kan wel kloppen. Ik had maat "0" zie ik juist op het potje staan
Daar gaat 0,4-0,6g in
Avatar gebruiker
eimbiegel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 222
Geregistreerd: zo okt 13, 2013 9:13 pm
Woonplaats: Planeet Keta

Re: paddo pillen

Berichtdoor frozentoast » zo maart 22, 2015 1:02 am

Ja als je goed propt heb je er maar 5 nodig.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner