Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Paddo's en hun potentie?!

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Paddo's en hun potentie?!

Berichtdoor Nighty O_o » di sep 06, 2016 11:16 am

image.jpeg
image.jpeg (302.52 KiB) 3396 keer bekeken
Yow, aan alle kwekers xd
Ik heb een vraagje, dit is ongv men 6de keer dat ik growkitje zet, maar nog nooit heb ik dit gehad,
De eerste flush van men stoeltjes was cva, niet wauw, maar cava van kleur binnen. Goed blauw groen uitgeslagen duurde ook niet te lang,
Maar nu bij de 2de flush slaagt het tegen, men paddo's zijn wel groter als de eerste flush, maar de kleur is meer lichtgroen dan dat diepe blauw dat we graag zien,
Snap er nix van want heb niet telaat geoogst..
Heb wel nieuwe soort gepakt de mazarapec.
Iemand mij een verklaring vgeven of deze nog eetbaar zijn / potentie genoeg hebben?
Zijn er zelfs bij als je ze door midden snijdt, dat ze gewoon wit blijven.
Kan ik mezelf een omelet bakken hiermee of toch maar niet? Xd
Ik heb afbeeldingen ff zien hoe ik deze erop zet
Bijlagen
image.jpeg
Eerste flush droog
image.jpeg (274.74 KiB) 3395 keer bekeken
image.jpeg
image.jpeg (276.12 KiB) 3395 keer bekeken
Nighty O_o
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: di sep 06, 2016 10:51 am

Re: Paddo's en hun potentie?!

Berichtdoor Poseidon » di sep 06, 2016 2:03 pm

Wij weten ook niet wat er in je paddo's zit. 8-)

Met een ommeletje meebakken kan geen kwaad lijkt me en dan dragen de eieren in ieder geval mee aan de potentie. :-P
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Paddo's en hun potentie?!

Berichtdoor Perry » di sep 06, 2016 2:58 pm

Poseidon schreef:Met een ommeletje meebakken kan geen kwaad lijkt me en dan dragen de eieren in ieder geval mee aan de potentie. :-P

Psylocin moet niet boven de 80°C komen, dan breekt het af.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Paddo's en hun potentie?!

Berichtdoor Nighty O_o » wo sep 07, 2016 1:41 pm

Dus op zich, ga ik er dan wel iets van voelen nog? Je moet denken ik ga geen 20g gedroogde paddo's vrete om er misschien net iets van te voelen ofni? Maar op zich is er niets mis met de stoeltjes, hoewel ze dan een minumum aan psylocin hebben?
En vacuum verpakt iemand een idee hoelang ik ze gedroogd kan bijhouden? Doe het met capsules maar toch gewoon weetje, :D thnx manne alvast! Hier is nog foto van hetzelfde aant drogen, nog steeds niveel kleur op gekomen door eventuele kneuzing ofzo.. Xd meer lichtgroen achtig tegenover de eerste kleinere oogst veeeel beter kleureke he
Bijlagen
image.jpeg
1ste oogst mooi blauw
image.jpeg (251.24 KiB) 3062 keer bekeken
image.jpeg
2de een groene glans die meer vervaagt xd
image.jpeg (250.92 KiB) 3062 keer bekeken
Nighty O_o
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: di sep 06, 2016 10:51 am

Re: Paddo's en hun potentie?!

Berichtdoor Bunnie » ma sep 12, 2016 6:34 pm

jo interresant topic!,
ik zie ze het liefst ook zo blauw mogelijk,
eerste flushen zijn er vaak kleine en veel kleine << die eerste flsuhes zijn de blauwste ja toch, ,
latere flushen zijn ze groter maar met minder in aantal, ja toch ?, en ook minder blauw .

https://www.erowid.org/ask/ask.php?ID=3002

http://www.stainblue.com/ah.html
The blue-staining reaction exhibited by this group of mushrooms is the classic textbook indicator of the presence of psilocybin and/or psilocin. What purpose these psychedelic compounds serve in the life cycle of the mushrooms is a mystery.


als goed is oxideert psilocine tot blauwe kleur maar psilocybin niet , want psilocybine oxideert naar psilocine ,
dus hoe blauwer hoe meer psilocine er in de paddestoel zit, zoiets :conf:
deze link (pdf) legt het blijkbaar allemaal uit
http://www.samorini.it/doc1/alt_aut/lr/ ... ocybin.pdf
:wave:
why-is-krishna-blue
Sadhguru: Blue is the color of all-inclusiveness. You will see in the existence, anything that is vast and beyond your perception generally tends to be blue, whether it is the ocean or the sky. Anything which is larger than your perception tends to be blue because blue is the basis of all-inclusiveness. It is based on this that so many gods in India are shown as blue-skinned. Shiva has a blue skin, Krishna has a blue skin, Rama has a blue skin. It is not that their skin was blue. They were referred to as blue gods because they had a blue aura.

http://isha.sadhguru.org/blog/yoga-medi ... shna-blue/

Transhumanism,CIA’s MK-Ultra program and their totalitarian dream of creating Huxley’s Brave New World, a dystopia where we will be deluded into loving our servitude through psychedelic drugs and mindless sex.
Avatar gebruiker
Bunnie
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: za mei 05, 2012 5:26 pm

Re: Paddo's en hun potentie?!

Berichtdoor Nighty O_o » vr sep 23, 2016 12:36 am

Zie hier nog enkele foto's uit de 3de flush van een growkit, het is me gelukt en waarschijnlijk nog een 4de x maar aan de hand van de minder en mindere opbrengst van de quantiteit en ook qualiteit vrees ik heb ik het stopgezet,
Potentie is nog goed, heb getest en enkele proefkonijnen waren er helemaal voor te vinden,
Dus op zich nix mis mee,
Wel merk ik dat na gelange hoe meer oogsten je doet er minder en minder actieve trip stof inzit, misschien heeft dit temaken met het minder aanwezig zijn van die broodnodige witte schimmel die stilaan verdwijnt,
Paddo's nemen meer vocht op
De grote voordien was zeker 2x groter en 6x voller in dikte,
Maar zijn nog zeker bruikbaar!
Mvg en thnx voor reacties alvast
:D
Bijlagen
image.jpeg
Same stuff vooral blauw aan topjes en op enkele stengels vanbinnen maar niet veel
image.jpeg (245.47 KiB) 2022 keer bekeken
image.jpeg
3de flush droog, veel vochtverlies, blijft amper iets over maar wel blauw!
image.jpeg (254.62 KiB) 2022 keer bekeken
Nighty O_o
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: di sep 06, 2016 10:51 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron