Tripkonijn schreef:Wat is er nu mis met de smaak van paddo's ik hou er net van!
PoisonDrink schreef:Tripkonijn schreef:Wat is er nu mis met de smaak van paddo's ik hou er net van!
Ik niet.
Huggybear schreef:+1..... Maar kokhalzen als je ze naar binnen werkt....nooit gehad....
herejezus schreef:Wees een vent, vreet ze gewoon op..
Ragnarok schreef: Het hoort er nou eenmaal gewoon bij wanneer je paddo's/truffels gaat doen.
PoisonDrink schreef:Ragnarok schreef: Het hoort er nou eenmaal gewoon bij wanneer je paddo's/truffels gaat doen.
Met een beetje moeite hoef je niks van de smaak te proeven. Maar ik ga meestal ook gewoon voor de "snel met wat drank doorslikken" methode (droge, gemixte paddo's).
PoisonDrink schreef:Exceptional Insight schreef:
Maar nu sowieso nee. Onvoorspelbare kutdingen.
Een keer bad van gegaan?
triptune schreef:Niet, eigenlijk vind ik het helemaal niet zo vies. Van Dragons Dynamite kan ik zelfs genieten, ze smaken best naar okkernoten. Nuja, dat zijn wel truffels, maar you get the point.
SjaakT schreef:Wow, klinkt best heftig EI! Daarna nooit meer gedaan?
Exceptional Insight schreef:SjaakT schreef:Wow, klinkt best heftig EI! Daarna nooit meer gedaan?
Nee. Ook geen behoefte aan. Deze lente ga ik LSD wel weer een kans geven.
phy schreef:ik had inderdaad een keer zon report gelezen.
balen man.
phy schreef:tja je kan alleen van paddo's genieten denk ik als je leert alles los te laten.
ik heb zelf ook een bad trip gehad, en ik herken wel wat je zegt. vooral dat blauwdrukverhaal, haha die moet ik onthouden
sindsdien kan ik het herkennen wanneer ik weer in zon situatie dreig te komen. En dan doe ik altijd mijn ogen dicht en laat ik me gewoon gaaaan.
phy schreef:OT: ik eet ze altijd naturel. en sommige paddos vind ik niet een zo verkeerd. maar ik hoor dat sinaasappelsap helpt. of een reep chocola (puur)
Exceptional Insight schreef:phy schreef:ik had inderdaad een keer zon report gelezen.
balen man.
Balen? Ik mis het niet hoor. Ik vind nu andere dingen leuk.
Exceptional Insight schreef:phy schreef:tja je kan alleen van paddo's genieten denk ik als je leert alles los te laten.
ik heb zelf ook een bad trip gehad, en ik herken wel wat je zegt. vooral dat blauwdrukverhaal, haha die moet ik onthouden
sindsdien kan ik het herkennen wanneer ik weer in zon situatie dreig te komen. En dan doe ik altijd mijn ogen dicht en laat ik me gewoon gaaaan.
Haha, een 'bad trip' laat je niet zomaar gaan. Daarin ben jij het balletje in een flipperkast. Je hebt niks voor het zeggen en alles is eng en kut.
Maarja, whatever stripes your tiger.
D3V14NC3 schreef:Zijn paddos trouwens veel smeriger dan truffels? Ik vond truffels eigenlijk best meevallen.. tuurlijk ze hebben een bittere nasmaak maar gewoon erop kauwen en doorspoelen met water die hap.
PoisonDrink schreef:D3V14NC3 schreef:Zijn paddos trouwens veel smeriger dan truffels? Ik vond truffels eigenlijk best meevallen.. tuurlijk ze hebben een bittere nasmaak maar gewoon erop kauwen en doorspoelen met water die hap.
Ik vind paddo's nog een stuk smeriger ja.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
lolnoob schreef:Als je tijd hebt, maak er gewoon chocolaatjes van.
Je koopt een paar chocoladerepen. Je droogt je paddo's en crusht ze zo goed mogelijk (dit kan het beste door ze in een sterk zakje te doen en er op te slaan met bijvoorbeeld je schoen). Dan zet je een pannetje water op en als het kookt laat je het weer heel iets afkoelen en zet je het vuur op laag. Dan doe je er een schaal overheen en leg je de chocola erin. Als de chocola is gesmolten gooi je de paddo's erbij en doe je het in ijsblok vormpjes. Daarna laat je het afkoelen (niet in de koelkast bewaren, dan wordt je chocola wit).
Dit kun je maanden bewaren als je het luchtdicht bewaard en je merkt niet eens dat er stukjes paddo inzitten (totdat je gaat trippen dan he )
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
phy schreef:gewoon niet zo ver laten komen
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten