Ik heb een vijftal peyote cactussen thuis staan.
Nu heb ik me er flink in verdiept mbt het opvoeden (:P) verzorgen en onderhouden van deze cactussen.
-Alleen nu vraag ik me af wanneer de cactussen rijp zijn om gegeten te worden?
Ze zijn nu zo'n 2-3cm groot, dus schat ze op een jaar of 2 oud.
-En dan nog een vraag hoeveel water moet je ze ongeveer geven per keer. Ondanks dat ze in potten met schoteltjes staan ben ik bang ze te veel water te geven.
-Als laatste zijn de cactussen een beetje geel/bruinig aan de onderkant. Denk zelf dat het geen kwaad kan, of zie ik dat verkeerd en horen ze dat niet te zijn?
Even voor de duidelijkheid, ze zullen voorlopig nog niet opgegeten worden omdat ik nog niet ervaren ben met psychedelische drugs.

Waarom ik ze dan gekocht heb? Om m'n kamer wat op te fleuren en hopelijk voor later.
Ik ben zelf erg geïnteresseerd in tripmiddelen, alleen geen ervaren drugs gebruiker in het algemeen.
Na hier wat rondgeneusd te hebben kwam ik erachter dat mensen aanraden om eerst met truffels te beginnen. Helaas werkte m'n salvia (nog) niet, dat lijkt me ook geweldig om te ervaren.
De mooiste tripreports die ik hier lees en mij aanspreken zijn op Lsd, maar daar ik niet aankomen.
Vandaar salvia. Maar goed dwaal weer af.
Ik hoop iig in de toekomst een hoop plezier van m'n cactussen te beleven. Hoewel ik dat nu ook al heb.

Als laatste ben ik nog op zoek naar het traditionele gebruik van de cactus. Wat meer info over de rituelen van de indianen bijvoorbeeld. Helaas kan ik hier niet heel veel over vinden. Dus als iemand wat sites hierover heeft en deze wil delen, graag!