Psychonaut schreef:Maar, wat is het verschil tussen deze 2 qua trip?
Zit hier een verschil tussen?
Psychonaut schreef:Ik heb een vraagje, ik sta op het punt een cactus te kopen maar vraag me af welke ik zal nemen.
De San Pedro groeit harder in verhouding met de Peyote en is meer potent.
Maar, wat is het verschil tussen deze 2 qua trip?
Zit hier een verschil tussen?
Alvast bedankt!
MrCactus schreef:Moet ik ze nu dubbel gaan beantwoorden ?
MrCactus schreef:1. Je hebt zo'n 300 gram verse Peyote Cactus nodig, en zo'n 500 gram verse San Pedro Cactus.
Zoveel Peyote kost aardig wat.
Dus geen 30 gram wat op veel websites staat, hiermee wordt gedroogde Peyote bedoeld.
2. De Peyote bevat een groot aantal andere alkaloiden, die elk een eigen werking hebben.
O.a. een spierverlammende werking.
Een trip met de Peyote is daarom veel heftiger.
Een trip met de San Pedro Cactus is meer relaxt, en dus ideaal als je voor de 1e keer een Mescaline Cactus trip wilt doen.
3. De Peyote Cactus bevat meer Mescaline per gram Cactus, dus de Peyote is meer potent !
Zie het overzicht in het midden van deze pagina:
http://www.peyote-paradise.nl/index.php ... 65&lang=NL
Balance schreef:De peyote zijn 1-2 cm doorsnede (kleine bolletjes dus) en zijn nog nauwelijks gegroeid.
Psychonaut schreef:Bedankt voor jullie reacties..
Ik ga er zeker wat mee doen.
Ik weet niet of het dezelfde site is als jullie me aanraden, maar heb pas een site gevonden waar ik voor zo'n 25 euro (incl. verzendkosten) een San Pedro kon kopen van 25 a 30 cm.
Goed te doen dus!
En wat je zegt over de San Pedro als een juiste 1ste mescaline trip, daar heb je opzich wel gelijk in, maar ik heb al de nodige ervaring voor een heftige Peyote trip, daar ben ik vrij zeker van.
Heb namelijk al ervaring dmt, salvia, enige 2c's, lsd, paddo's (die ik overigens zelf kweek) en nog veel meer..
Dus is de Peyote dan niet slimmer om te nemen?
TeKNoZem schreef:En zoals ik het zo goed als overal lees zijn de verschillen tussen peyote en san pedros voornamelijk subjectief. Dat jij het anders ervaart wil niet zeggen dat de werking daadwerkelijk anders is, het verschil heeft meer te maken met je ego dan de genomen cactus. Maar goed, het ligt natuurlijk allemaal aan de sub-soort van de cactus welke alkaloïde er daadwerkelijk in zitten.
Bovendien scheelt het gewicht van de peyote en san pedros nog steeds 200g volgens jou post, dat is een behoorlijk verschil.
Psychonaut schreef:Bedankt voor jullie reacties..
Ik ga er zeker wat mee doen.
Ik weet niet of het dezelfde site is als jullie me aanraden, maar heb pas een site gevonden waar ik voor zo'n 25 euro (incl. verzendkosten) een San Pedro kon kopen van 25 a 30 cm.
Goed te doen dus!
En wat je zegt over de San Pedro als een juiste 1ste mescaline trip, daar heb je opzich wel gelijk in, maar ik heb al de nodige ervaring voor een heftige Peyote trip, daar ben ik vrij zeker van.
Heb namelijk al ervaring dmt, salvia, enige 2c's, lsd, paddo's (die ik overigens zelf kweek) en nog veel meer..
Dus is de Peyote dan niet slimmer om te nemen?
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten