Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Peyote

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Peyote

Berichtdoor Tisjeboy » do jun 30, 2011 9:02 pm

We hebben net twee prachtige peyote cactussen in ontvangst mogen nemen, als housewarming gift :).

Heeft iemand ervaring met deze cactussen??? Of met mescaline??? En wil je er er wat meer over vertellen???

Deel je ervaringen/kennis alsjeblieft met ons, we zijn benieuwd :). Duurt nog wel ff voordat ze een goed stuk gegroeid zijn, ze zijn nu 3 cm. hoog.

Groetjes.
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Peyote

Berichtdoor PoisonDrink » zo jul 03, 2011 11:43 pm

Tisjeboy schreef:Heeft iemand ervaring met deze cactussen??? Of met mescaline??? En wil je er er wat meer over vertellen???


Als ze nog maar klein zijn, ga je nog een hele tijd mogen wachten volgens mij. Ik weet op dit moment nog weinig af van cacti, maar ik lees regelmatig dat de Peyote cacti eerder gekweekt worden als verzamelobject, tenzij je er echt véél hebt.

Ze zijn wel te enten op een sneller groeiende entstam (zoals bijvoorbeeld een San Pedro) zodat ze sneller groeien. Maar daar moet je volgens mij wat ervaring voor hebben om zoiets te kunnen uitvoeren. En ik hoorde dat deze geënte Peyote's veel water opzuigen en dus minder mescaline aanmaken.. Maar ik ben niet zeker of dit bewezen is. :)

Toch lijkt het me fijn om zoiets cadeau te krijgen! En moest je willen trippen op mescaline, koop dan gewoon een San Pedro via een online winkel of smartshop of.. Beetje zonde om zo'n Peyote te consumeren.

Heb je de cacti gekregen met wortels en in grond? Want sommige shops verkopen er zonder grond bijgeleverd. Dan moet je ze niet zomaar in om het even welke grond planten..

Ik krijg toevallig binnen enkele dagen/weken zaden van verschillende soorten mescaline-bevattende cacti opgestuurd. Dus ik ga me een beetje verdiepen in het cactus groeien. :grin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Peyote

Berichtdoor Naamdrager » di jul 05, 2011 7:59 pm

Het is een prachtige cactus om te hebben en om naar te kijken. Zonde om op te eten! Ze doen het het best met veel zon. 's Winters amper of geen water geven, en als het kan op een wat koelere plek zetten.
Naamdrager
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 9:24 pm

Re: Peyote

Berichtdoor DrippTone » wo jul 06, 2011 3:32 pm

Mocht je er van willen trippen moet je ze nog wel minstens 15 jaar laten door groeien.
The purity of the venom is equal to the purity of the high, but the choice of venom decides if it will be a pure high or an intense hell. Exploring the vast spectrum of what is good and what's not is part of taking venom. But it will only destroy when you fail to listen.

Go easy on me, I can't help what i'm doing.

Combination is the clue to the equation.

Mother earth and father sky watch over me while I visit the heavens and the hells through the spirit of the vine.
Avatar gebruiker
DrippTone
Donkey on the edge.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1290
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 7:01 am
Woonplaats: Peru

Re: Peyote

Berichtdoor Tisjeboy » wo jul 06, 2011 7:10 pm

Bedankt voor de reacties allemaal!

vijftien jaar, oooh dan mag ik nog wel ff.
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Peyote

Berichtdoor Tisjeboy » wo jul 06, 2011 7:10 pm

@ poisondrink, heb de cactussen met grond en al gekregen!
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Peyote

Berichtdoor MrCactus » ma jul 11, 2011 1:42 am

De hoeveelheid Mescaline in een Peyote heeft weinig met de leeftijd van de Peyote te maken ....
Wel met de grootte van de Peyote.
Groeit een Peyote niet, dan zal de hoeveelheid alkaloiden niet of nauwelijks toenemen.
MrCactus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 44
Geregistreerd: do maart 31, 2011 7:08 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner