Dryad schreef:Kan dit niet beamen omdat ik nooit paddo's of psilocybine heb gehad. Maar heb dit al wel na mijn eerste keer MDMA, dus kan begrijpen dat dit met paddo's of andere psycoactives hetzelfde zou zijn.
Leuk stukje, Thanks!
MushRockker schreef:Heeft mij ook zeker verandert! Wat ik vooral heb, is dat ik ook andere meningen begrijp en kan accepteren. Voor ik truffels deed, had ik over dingen één bepaalde mening en die veranderde niet. Nu kan ik me beter inleven in andere mensen en snap ik het perspectief wat zij aannemen en waardoor zij anders over dingen denken dan ik.
Gman007 schreef:MushRockker schreef:Heeft mij ook zeker verandert! Wat ik vooral heb, is dat ik ook andere meningen begrijp en kan accepteren. Voor ik truffels deed, had ik over dingen één bepaalde mening en die veranderde niet. Nu kan ik me beter inleven in andere mensen en snap ik het perspectief wat zij aannemen en waardoor zij anders over dingen denken dan ik.
Hier exact hetzelfde.
patjakker schreef:Ik gebruik ze zelfs medicinaal. Heb al zo'n 16 jaar clusterhoofdpijnen. Zonder gebruik van paddo's/lsd (+/- 2 a 3 keer per jaar een flinke dosis) heb ik elke 2 maanden een episodische aanval. Tegenwoordig bijna geheel klachtenvrij.
Dopamientje schreef:Waar drugs wel niet goed voor zijn. De vader van een vriend van mij heeft ook clusterhoofdpijn en die vriend heeft hem aangeraden minstens één keer paddos te nemen, maar hij weigert het.
Verzonden vanaf mijn Nokia 3310
Azgaza schreef:Was ook een theorie dat bij paddo's het feit dat ze de bloedtoevoer naar de thalamus verminderen invloed zou hebben op het antidepressieve effect (wat wel weer een mooie link heeft met de nieuwe onderzoeken naar dissociatieven als snelwerkende antidepressiva).
Persoonlijk ben ik ook altijd extreem positief na paddo's, de eerste twee weken vaak heel prominent en dan neemt het wat af. Heb ook best intense persoonlijke problemen zeer efficient op kunnen lossen in paddo trips, soms zelfs per ongeluk en van alle drugs die ik ooit heb gedaan zijn ze denk ik het meest positief in gevolgen en nut geweest.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten