Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Prickly poppy argemone mexicana

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Prickly poppy argemone mexicana

Berichtdoor Antiprosynthesis » wo jun 08, 2022 3:48 pm

Zijn er mensen die ervaring hebben met dit product? Het bevat vele alkaloïden die verdovend en anxiolytisch zouden moeten werken, de voornaamste alkaloïde zou gelijkaardig zijn aan morfine en codeine en de overige alkaloïden komen ook voor in opium, echter het bevat geen morfium of codeïne en er is heel weinig informatie te vinden over de actieve alkaloïden die het bevat...

Daarom zoek ik dus ervarings reports...

Ook heb ik interesse in moonwalk, een alcoholische likeur die Kratom en kanna bevat (30 ml), iemand hier ervaring mee?

Ook zijn alle tips ivm smartshop drugs met sederende analgetische en anxiolytische eigenschappen welkom...
You know you will live forever when everyone wants you dead... (M. Burns) -

Het is de kunst van de wetenschap en de wetenschap van de kunst... (Da Vinci)

Live your life so well that death itself will tremble to take you away... (C. Bukowski)

Het goddelijke is in alles en alles is goddelijk... (Spinoza)

I'm good at being bad... (onbekend)
Antiprosynthesis
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: za apr 30, 2022 8:31 pm

Re: Prickly poppy argemone mexicana

Berichtdoor Pater Damiaan » wo jun 08, 2022 10:56 pm

koop gewoon kratom, zal je het beste mee zijn. niet in de smartshop daar is het belachelijk overpriced. genoeg online winkels die specializeren in kratom.

(op discord heb ik een boel van die alkaloiden kort uitgelegd)
Je doet wat je wilt, maar erg prettig zal het niet zijn en lijkt me ver van wat je zoekt.
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner