SjaakT schreef:Ik denk niet dat je er erg blij van word
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
lolnoob schreef:Weet je zeker dat de extractie is gelukt? Misschien heb je wel iets anders geëxtraheerd dan de werkzame stof. Wat gebeurt er als je het opeet?
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Lavalamp schreef:Niet dat ik hier een groot voorstander van ben maar in wat zou I.M/I.V. resulteren?
Psilocybine IV hell yeah.
lolnoob schreef:Voelt het net zo als een normale paddotrip?
Sublimo schreef:Lavalamp schreef:Niet dat ik hier een groot voorstander van ben maar in wat zou I.M/I.V. resulteren?
Psilocybine IV hell yeah.
Oh yeah !
Lekker gek !
OT: Ik dacht dat psilocybine instabiel was, blijkbaar heb ik me vergist.
TeKNoZem schreef:Psylocibine valt qua instabiliteit reuze mee, psylocine daarentegen is wel instabiel.
Als je het gewoon goed opbergt, prefererend aan een donker glazen cilinder waar je het beste nog aluminium folie omheen kan doen na het gesloten te hebben. Dit dan op een koele en droge plaats bewaren en het gaat verrekte lang mee, minimaal een klein jaartje zonder verlies van potentie. Als je het nog een stapje verder wilt brengen kan je een inert gas als argon in het cilinder spuiten zodat zo goed als alle zuurstof eruit is.
Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten