Zelf vind ik Kratom best wel een leuke drug, al zijn de effecten zoals iedereen al zegt niet al te sterk.
Je ouders gaan er niks van merken; Kratom is simpelweg niet sterk genoeg om je geestelijk zo te beinvloeden als bijvoorbeeld alcohol dat doet, als het werkt voel je je wel vrolijker en energieker maar dat komt in je gedrag niet sterk tot uiting. Hooguit ben je iets praatzamer. Daarnaast ga je van Kratom zeker geen rare bekken trekken
Ik kan het je wel aanraden voor een dagje uit aangezien het wel de nodige energieboost geeft, daarnaast kan je het ook wel gewoon gebruiken als je gaat chillen, voor een luie zondag thuis of als je gaat studeren...voor alles eigenlijk wel.
Maar Kratom kan bij de ene anders vallen dan bij de andere dus ik raad het je aan om het eerst thuis te gebruiken om de goeie dosis voor jezelf te bepalen, mensen die experimenteren met de dosis nemen nog weleens teveel en deels uit eigen ervaring en uit wat ik gelezen heb zijn de potentieele nadelige effecten van Kratom veel erger dan de potentieele goeie effecten. Niet dat ik je het gebruik van Kratom probeer af te raden hoor
Zelf hou ik het meest van Bali en Thai kratom, Thai is iets energieker dan Bali maar ze wisselen goed af. Ik zou geen extracten kopen aangezien voor zover ik hoor de meningen daarover niet erg positief zijn.