Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Salvia 15x wordt je para ? kan het in een joint ?

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Salvia 15x wordt je para ? kan het in een joint ?

Berichtdoor TripAnt » ma jul 06, 2015 11:29 pm

De titel legt het al redelijk kort uit, ik zit met enkele vragen, heb nu gratis wat 15x salvia gekregen om te testen van die lighthousestore :D maar nu zou ik graag het volgende willen weten ?

Ik heb momenteel geen bong (kan er misschien wel nog eens zelf een maken, maar kost wel wat tijd) een joint rollen zou dus veel gemakkelijker zijn, maar ik lees dat iedereen salvia in een bong doet, kan salvia wel in een joint ?

Ook zit ik met nog een vraag, van 'normale' psychadelica wordt ik nooit para en voel ik me nooit slecht, ga ik altijd goed (zoals paddo's, 25i, 2-cb) maar van wiet wordt ik dat veel sneller, en ben al licht/rand-psychotisch geweest de dag nadat ik een extreme (voor mij, ben er heel gevoelig voor namelijk) hoeveelheid wiet had gerookt (vrienden die maar bleven aanzetten tot meer te doen), daarvoor werd ik er nooit psychotisch van, wel para, en later werd ik alleen maar vaker en meer para van wiet, dus daar ben ik mee gestopt.

Nu weet ik dat salvia net als thc niet als een 'klassiek' psychadelicum werkt (tryptamine), maar het schijnt ook niet op wiet of zo te lijken. Zou ik para worden van salvia ?

1 Laatste vraag: wat is een normale beginner/test-dosis 15x extract voor een eerste keer (wil het ook op veilig spelen btw) als ik een joint rook kan ik dan geleidelijk aan meer roken naar mijn zin ? of zal ik na de eerste trek 'weg' zijn
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: Salvia 15x wordt je para ? kan het in een joint ?

Berichtdoor Fool » ma jul 06, 2015 11:34 pm

In een Joint werkt het niet echt goed, dan wordt het niet warm genoeg. Je kunt in ieder geval goed gek worden van Salvia, niet zozeer paranoide, maar wel gek. Het is een beetje een hit-or-miss in mijn ogen.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Salvia 15x wordt je para ? kan het in een joint ?

Berichtdoor TripAnt » ma jul 06, 2015 11:48 pm

Fool schreef:In een Joint werkt het niet echt goed, dan wordt het niet warm genoeg. Je kunt in ieder geval goed gek worden van Salvia, niet zozeer paranoide, maar wel gek. Het is een beetje een hit-or-miss in mijn ogen.


bedoel je met 'gek' enkel tijdens de trip of iets in de aard van 'blijven gek' of psychotisch-achtig enzo ?
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: Salvia 15x wordt je para ? kan het in een joint ?

Berichtdoor TripAnt » ma jul 06, 2015 11:49 pm

Druks schreef:Hier een reportje van iemand die het in een joint rookt: post622828.html
Dat report had ik al eens gelezen :)
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: Salvia 15x wordt je para ? kan het in een joint ?

Berichtdoor Perry » ma jul 06, 2015 11:59 pm

Ik deed het via een bong, omdat salvia erg scherp op je keel is en wordt verzacht door het water in de bong. 30x extract en ik dacht dat ik de wereld kapot gemaakt had en iedereen die bij me was dood was.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Salvia 15x wordt je para ? kan het in een joint ?

Berichtdoor Fool » di jul 07, 2015 12:09 am

Ik bedoel hoofdzakelijk tijdens de trip, maar net als elk ander psychedelicum kan het vast zijn sporen in het nuchtere leven wel nalaten.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Salvia 15x wordt je para ? kan het in een joint ?

Berichtdoor TripAnt » di jul 07, 2015 12:24 am

Jg, klinkt zwaar :keta:
En fool, dan is het goed, als ik niet para wordt zoals met wiet en niet achter alles verklaringen ga zoeken is het oke, liever bad gaan dan dat, klinkt misschien raar, maarja en dat sporen nalaten, dat zie ik eerder als iets positiefs, een speciale, spirituele ervaring, die je onthoud, na mijn eerste keer paddo's was dat zelfs zo mooi, dat ik me psychisch beter voelde na de trip dan ervoor, het had me opener etc gemaakt. Echt geweldig was dat :D . Die eerste trip blijft toch wel onvergetelijk.
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: Salvia 15x wordt je para ? kan het in een joint ?

Berichtdoor TripAnt » di jul 07, 2015 12:26 am

Btw: verwacht jullie binnenkort dan maar eens aan een reportje :D ( ja, zo een zeldzaam salvia report) en ik denk dat ik misschien maar zelf een bong in elkaar ga knutselen, aangezien je de rook lang moet binnenhouden en ik wel eens snel kan hoesten met zware rook.
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: Salvia 15x wordt je para ? kan het in een joint ?

Berichtdoor Fool » di jul 07, 2015 12:33 am

Ik vond Salvia te raar en abstract om überhaupt te beginnen aan een report, des te meer lof als het je wel lukt. Ben benieuwd. :D
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Salvia 15x wordt je para ? kan het in een joint ?

Berichtdoor Maus » wo jul 08, 2015 8:39 pm

Ben ook benieuwd, TripAnt! 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Salvia 15x wordt je para ? kan het in een joint ?

Berichtdoor TripAnt » do jul 09, 2015 10:54 pm

Dus, de korte versie xd (lang 'echt' tripreport komt later als ik wat tijd en zin heb :) )
Ik heb GEEN visuals gehad, geen 2d-wereld, geen hallucinaties, echt niks, maar ik heb WEL degelijk iets gevoeld.. !
Ik had heel diepe gedachten en dacht heel ver filosofisch na. In mijn gedachten, vanbinnen, was ik helder en kon ik normaal nadenken. Ik ben zelfs nog 10 minuten na het roken, naar de winkel gegaan om wat energy te kopen. Onderweg een lachkick gehad. In de winkel werd echt duidelijk dat ik alleen vanbinnen helder was, totaal niet vanbuiten, ik was helder en van de kaart TEGELIJK (moeilijk uit te leggen). Toen ik moest afrekenen aan de kasse gaf ik geld en nam ik mijn energy en de kassierster zei 'dankuwel' en ik keek ze raar aan en begon te denken 'wat zit ik nu te kijken, wat moet ik nu zeggen' ook 'dankje' zeker ? Ik denk dat als iemand toen een gesprek met mij moest voeren dat dat echt niet goed was gelukt. Daarna een bus gepakt, ik werd doodsmoe van dat spul en voelde me raar, mijn handen voelden plots warm (maar echt heet) daarna mijn gezicht. Echt bizar spul

Het heeft bij mij ook veel langer dan 15 minuten gewerkt, +- een uur of zoiets
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron