Hallo,
Ik ben van plan om binnenkort eens salvia te gaan proberen. Ben enigszins bekend met hallucinogene drugs (lees truffels). Het effect van salvi schijnt onbeschrijfelijk interessant/verwarrend/mooi te zijn. Ben nog tientallen ander omschrijvingen tegengekomen dus weet ook dat het een minder prettige ervaring kan zijn. Maar ben retebenieuwd
De setting had ik als volgt voor ogen: Enigszins donkere kamer, rustige muziek op de achtergrond, lekkere hangbank, eventueel wierookje en natuurlijk met een vriend erbij die nuchter blijft.
Ik ben van plan om een x5 extract te halen (ik overleg sowieso nog even met de verkoper in de smartshop), en het te roken met behulp van een bong.
Nou denk ik zelf dat ik het wel redelijk voor elkaar heb zo. Maar ben eigenlijk wel benieuwd of er nog tips, aanvullingen of zelfs ervaringen zijn die het voor mij prettiger maken.
Na het gebruik zal ik ook zeker en vast een trip-report schrijven met dus mijn eigen ervaringen. Moet namelijk zeggen dat ik errug benieuwd ben en die ervaring dus graag wil delen.
In elk geval alvast bedankt!