door Basshoven » vr dec 28, 2012 10:06 pm
Ik vind het vreemd dat ik hier veel lees dat kanna maar weinig effect heeft. Ik heb een paar uur geleden kanna gesnoven voor de eerste keer, en ik kan nou niet echt zeggen dat het zwakjes is. Of het ook aangenaam is, dat is een andere kwestie.
Het brand als de pest in je neus, erger dan amphetaminen, vind ik. Kwa effecten vond ik het nogal overweldigend. Het stimulerende effect was zodanig dat ik me verplicht voelde om een lange wandeling te gaan maken, dit was de enige manier om me nog prettig te voelen. Ik voelde me erg ongemakkelijk wanneer ik stilzat. Terwijl ik eenmaal aan het wandelen was, echter, merkte ik de aangename kwaliteiten van het spul. Ik voelde me bijzonder zelfzeker, bijna balancerend op het randje van arrogantie, en helemaal opgepept. Deze fase deed me enorm denken aan een coke-rush, en nog niet eens een afgezwakte coke rush.
Dit aangename, zelfzekere gevoel verdween echter na een minuut of dertig, en een ontspannen gevoel nam heel snel over. Ontspannen en loom. Ik moest nu nog helemaal terug naar huis wandelen, elke stap was er één te veel. Ik was dromerig en afgesloten. Ik werd erg introvert. Eenmaal thuis aangekomen kon ik enkel wat apathisch voor me uit staren met een leeg hoofd. . Lichten waren wel erg mooi, en huidsensaties waren aangenaam. Maar het geld niet waar imho.
Salvia extract (15x/20x), on the other hand, daar heb ik vroeger veel mee geëxperimenteerd. Die ervaringen waren altijd enorm uiteenlopend. Ik had nooit vooraf kunnen zeggen "nu ga ik dit-en-dat meemaken, en me zo-en-zo voelen". Dat gezegd zijnde heb ik met Salvia altijd dolle pret gehad!