Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Salvia trip?

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Salvia trip?

Berichtdoor Tripomaniac » ma jul 14, 2014 8:16 pm

Ik had een vraagje over Salvia,
Heb het nu een aantal keer gebruikt in de vorm van roken goed naar de doseringen gekeken. Ik heb de 30x extract gebruikt. Ik dacht ill give it a try. veel goede verhalen over intense trips gehoort. 0,2 gr in me ppijpje gedaan in 1 keer leeg gezogen en ingehouden wenkbrauwen werden een beetje zwaar maar verder nog niet het gewenste effect dus heb ik het kopje van mijn pijpje nog een keer gevuld (zelfde dosis) Geinhalleerd en nog steeds vrij weinig visueel alles voelde alleen een beetje zwaar en ik was niet zo sociaal maar verder geen dingen ervaren ik had hiervoor ook een wiet jointje gerookt maar ik was niet erg stoned. Ik was natijd wel erg stoned van de salvia heeft iemand tips of ervaring met salvia trips?
I`ve got the goodies.
Tripomaniac
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: za jul 12, 2014 11:03 pm
Woonplaats: Zwolle

Re: Salvia trip?

Berichtdoor Fool » ma jul 14, 2014 8:24 pm

Probeer met een storm-aansteker het GOED te verbranden, het spul moet echt goed warm worden. Houd je de rook wel lang genoeg in je longen? (20-30 seconden)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Salvia trip?

Berichtdoor Tripomaniac » ma jul 14, 2014 8:43 pm

Ja ik heb het zeker goed ingehouden voor 30 seconden 2 keer niet toen kwam er een hoestje bij kijken
I`ve got the goodies.
Tripomaniac
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: za jul 12, 2014 11:03 pm
Woonplaats: Zwolle

Re: Salvia trip?

Berichtdoor Einstein » di jul 15, 2014 10:46 pm

Salvia is altijd een beetje lastig, soms gebeurt er de hele tijd niks en soms vlieg je ineens weg, terwijl je aan de dosis niets verandert. :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner