Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Salvinorin A

Tripmiddelen die je in de natuur kan vinden horen hier thuis, zoals paddo's en cacti, maar je kunt hier ook terecht voor bvb herbal xtc.
Als je het in een smartshop kunt vinden, is de kans groot dat het hier hoort.

Salvinorin A

Berichtdoor inception » vr mei 18, 2012 2:15 pm

het is het meest actieve bestanddeel van de plant Salvia Divinorum, het is extreem sterk en psychedelisch.In feite is het het meest potente natuurlijk voorkomend hallucinogeen, tot dusver geisoleerd. Dat las ik op wiki, niet dat dit sterker is dan lsd, dat werd ook uit natuurlijke alkaloiden gesynthetiseerd ( semi-synthetisch dus)

een dosis van 250 tot 500 mcg kan geinhaleerd worden,via vaporiser oid
maar boven 500 mcg en zeker tegen de 1mg wordt het gevaarlijker.

Heb begrepen dat dit eigenlijk hetgeen is dat je onder andere binnenkrijgt wanneer je gedroogde salvia bladeren ( 20x 40x extract ed) inhaleert, maar dat je dan wel effect voelt, maar slechts een kleine hoeveelheid salvinorin a binnenkrijgt.

Iemand die dit goedje al heeft geprobeerd ( puur dan) ?

:keta:
"a world of imagination"'
Avatar gebruiker
inception
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: ma mei 14, 2012 9:52 am
Woonplaats: Planet Earth

Re: Salvinorin A

Berichtdoor Einstein » za mei 19, 2012 3:10 pm

Hmm, dit is wat het effect van salvia veroorzaakt, het is ook de enige werkzame stof in salvia die in fatsoenlijke hoeveelheid aanwezig is. Als je genoeg bladmateriaal hebt is het wel uit de bladeren te extraheren, al is het spul zo sterk dat je daar wel mee moet uitkijken, als je het over je arm heen morst zou je al in een flinke trip terecht kunnen komen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt


Keer terug naar Natuurlijke Psychoactieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner