dadalife schreef:Nog niet aan gedacht, ik ga dr eens een paar lezen.
Ja misschien dat ik het wel eens probeer, maar mijn vertrouwen in smartshop producten zijn een beetje verdwenen.
Ja dat kan ik goed begrijpen. Al bestaan er wel meerdere natuurlijke drugs die wél een duidelijk merkbaar effect hebben. Maar ik heb zo'n gedacht dat die niet te vinden zijn in de smartshop. Behalve dan de meer gekende dingen zoals Salvia, mescaline bevattende cacti, truffels, ..
Ook verschilt het effect van mens tot mens natuurlijk. Ik ga er vanuit dat Sinicuichi géén 'verbluffende' drugs is en waarschijnlijk op z'n meest een subtiel effect teweeg brengt. Wat dus niet altijd even herkenbaar zal zijn voor elke gebruiker. Ook zijn er natuurlijke 'producten' waarvan nooit is kunnen aantonen dat ze stoffen bevatten die een psychoactieve werking hebben..
Ook vraag ik me soms af hoe de kwaliteit van sommige smartshop producten is. Ik heb al een paar keer op andere fora gelezen dat bijvoorbeeld een bepaald deel van een plant wél effect gaf wanneer het vers was, terwijl de gedroogde/oudere 'vorm' uit een smartshop (of zo'n winkel uit andere landen) géén effect gaf.
Toch vind ik Sinicuichi één van de meer bedenkelijke smartdrugs.
The future's uncertain and the end is always near.